Zo 05/06/2011 Dikkebus :: Tweelandentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
freesoul
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 03 jun 2010 22:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door freesoul »

stempelke schreef:jeanettebakske kopen zou ik zeggen!
of zelf iets organiseren
Gebruikersavatar
marge
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: do 13 jan 2005 13:33
Rijdt met: Summerbike: Orbea Oiz Carbon 3 / Mudbike Flanders

Bericht door marge »

Mocht dit hun eerste organisatie geweest zijn, dan had ik bakken opbouwende kritiek neergepend. Maar die mannen kennen wel degelijk het klappen van de zweep. Dikkebus staat al jaaaaren garant voor een leuke en waardige toertocht. Zowel in de zomer als in de winter. We weten allemaal waarom het parcours ter elfder ure werd gewijzigd. Ook de organisatoren zijn zich heel bewust van deze minder geslaagde editie (toch de 76 jarige man die aan de 2e bevoorrading stond en al jaren zegt dat het zijn laatste jaar is :wink: ).

Ik beschouw deze editie dan ook als een (ferm) schoonheidsfoutje. Maar al de andere edities die ze organiseerden waren toppie. Mij zien ze dus zeker terug. Het is hen dus vergeven.
Gebruikersavatar
't klimmerke
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 19:59
Rijdt met: rockrider 8.1, Merida 96 HFS 1000

Bericht door 't klimmerke »

Zaterdag nog eens kunnen deelnemen aan een mountainbiketocht (terug een maand geleden :oops: ). Samen gestart met Jägermeister en Mehdi om dan later de 49km te volgen terwijl Jäger en Mehdi de 79km volgden. Ik moet zeggen dat ik me niet veel aangetrokken heb van het andere parcour. Akkoord er zat niet veel offroad in de tocht maar als je ziet wat de organisatie nog gedaan heeft om op het laatste moment alsnog een tocht in elkaar te steken voor ons, chapeau! Ze konden evengoed de tocht afgelasten en dan konden we allen gezamelijk thuis lekker in de zetel blijven zitten ,bij het toen nog schitterende weer!
De bevoorradingen waren goed (voor mij is een banaan of sinaasappel en water reeds voldoende). Qua bepijling mocht er soms wel een pijltje meer gehangen hebben maar mss hadden ze er onvoldoende wegens het gewijzigde parcour.
Aan de organisatie: dank u en tot volgend jaar!!
Plaats reactie