Zo 05/06/2011 Dikkebus :: Tweelandentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bunny_gone_bad
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 jun 2011 09:03
Rijdt met: Cube Ltd Pro

Bericht door bunny_gone_bad »

Beste,

De kemmelberg, Rodeberg en andere Heuvellandse bergen werden niet opgenomen wegens het samenvallen met de organisatie van de 100km van Ieper (3-daagse wandeltocht in de ruime omgeving van Ieper). Om ongevallen te vermijden werd het parcours voor dit jaar verlegd.
Variatie kan trouwens nooit geen kwaad :-)
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

bunny_gone_bad schreef:Beste,

Variatie kan trouwens nooit geen kwaad :-)
](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=

Denk dat ge eens goed de commentaar moet lezen , denk dat niemand probleem heeft met het feit dat een parcours gewijzigd word , wel met de manier waarop. :roll:
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Gisteren met Med26 en 't klimmerke naar Dikkebus vertrokken aangezien ik de wintereditie heb moeten missen. Dit was tevens mijn 6de deelname aan deze tocht. Inderdaad was er een groot verschil tegenover de voorbije jaren met een hoog road gehalte, ook de nodige hoogtemeters ontbraken en ook de twee bevoorradingen lagen ver uiteen. Als men niet anders kan, wegens een andere organistie... dan denk ik dat het nog beter is dan thuis in de zetel zitten :lol: :lol: en nog eens onder de mensen te komen. Dat vele bikers op hun honger bleven zitten, kan ik best begrijpen. De organisatie aan de bevoorrading wist me wel te vertellen dat volgend jaar het gekende parcours terug in gebruik genomen wordt :bounce:.
Med26 en ik hadden gekozen voor de 75km waar de Cats toch voor wat pit zorgde.

Terug aangespoeld in Dikkebus met een 77.15km op de teller en nog een korte après gehad met de Fast.



http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
freesoul
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 03 jun 2010 22:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door freesoul »

ik heb gisteren de grote toer gereden
het was eens iets anders maar wel een leuk parcour

mensen klagen en zagen maar da is het parcour en ik heb er het beste van gemaakt
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Bericht door R1ALAIN »

Mijn copain en ik hebben ook gekozen voor de 57 die er 60 waren (oké, ik was de zwarte berg naar beneden gereden om hem ne keer volledig te doen). Parcours, wel het was veel asfalt, maar so what, de wind zorgde ervoor dat het goed lastig was, de zon die in de namiddag goed brandde deed alle afvalstoffen van de avond ervoor wegtranspireren.
Ik heb mij al bij al goed geamuseerd met een avg van 25 km/hr.
Ne bruine leffe aan 2.2 € die ook goed deugd. Met de belofte volgend jaar weer het vertrouwde te doen, kom ik terug af.
mayohagar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: za 26 jun 2010 23:32
Rijdt met: cube

Bericht door mayohagar »

78,22 km 616 Hm Avg 18,3. Niet zoveel aan toe te voegen. Stuk rond en op Catsberg was mooiste. Toch blij dat ik de bevoorrading van TT Hondeghem boven op de Catsberg heb mogen gebruiken. Deze morgen zeer weinig volk op de 76 km. Maar dan ook zeer weinig.

Hopelijk volgend jaar terug beter.
Maar toch blij van een tochtje gedaan te hebben.

Woensdag Kasterlee, donderdag Geel en Zondag Gullegem.

Maar eerst wat rusten :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Gunther11
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: di 29 jun 2004 22:18
Rijdt met: Specialized Epic HT

Bericht door Gunther11 »

Als ge met zo'n parcours tevreden bent als MTB'er, sorry maar dan kunt ge beter ne koersfiets kopen. Ik kan ook begrip opbrengen voor onvoorziene situaties maar dit was er toch wel serieus over. Dit was één van de slechtste tochten in jaren.
metteko
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 30 mar 2010 11:35
Rijdt met: Trek 8000 (2011)

Bericht door metteko »

Dankzij al jullie 'fantastische' commentaren ben ik hier vertrokken met verwachtingen onder het vriespunt. Ik kan enkel zeggen dat het allemaal wel heel goed meeviel ze gasten. Als ik hier lees wat er allemaal geschreven wordt...

Ik heb de 57km gereden en ben nooit verkeerd gereden. Bevoorrading was geen supergroot buffet, maar alles wat ik nodig had lag klaar. Ik heb me kunnen uitleven op de Cats en meer vraag ik nie...

Dus bij deze toch bedankt aan de organisatie om in deze moeilijke omstandigheden een tocht neer te zetten. Laat ons eerlijk zijn: het was geen super tocht, maar de commentaren hier zijn misschien ook wat overdreven (ergste tocht in jaren?)
freesoul
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 03 jun 2010 22:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door freesoul »

metteko schreef:Dankzij al jullie 'fantastische' commentaren ben ik hier vertrokken met verwachtingen onder het vriespunt. Ik kan enkel zeggen dat het allemaal wel heel goed meeviel ze gasten. Als ik hier lees wat er allemaal geschreven wordt...

Ik heb de 57km gereden en ben nooit verkeerd gereden. Bevoorrading was geen supergroot buffet, maar alles wat ik nodig had lag klaar. Ik heb me kunnen uitleven op de Cats en meer vraag ik nie...

Dus bij deze toch bedankt aan de organisatie om in deze moeilijke omstandigheden een tocht neer te zetten. Laat ons eerlijk zijn: het was geen super tocht, maar de commentaren hier zijn misschien ook wat overdreven (ergste tocht in jaren?)
ben ik volledig mee eens
stempelke
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 14 mar 2010 22:53
Rijdt met: scott spark 30

Bericht door stempelke »

jeanettebakske kopen zou ik zeggen!
Plaats reactie