Za 14/05/2011 Hertsberge / Oostkamp :: Bulscamp VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lou Widgie
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: do 03 feb 2011 20:16
Rijdt met: Racefiets + MTB

Bericht door Lou Widgie »

Zaterdag om 7u30 vertrokken aan de rit voor de 60 km. Alles is hier eigenlijk al gezegd geweest é. 't Was plezant :lol: Tot de volgende!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

tram4 schreef:
KUBA schreef:Gisterenavond zeer laat nog beslist deze te rijden en er geen spijt van gehad.

Na inschrijven nog ne goeiendag gezegd aan enkele grysperre's om dan , mede door ligging van het parcours , overal goed tempo kunnen houden en dus in gestrekte draf naar de meet te rijden om bij aankomst een voldoening gevend 61Km en 26.1AVG af te lezen :drunk:
sterk gereden kuba, met de fiets gekomen van roeselare en mij dubbel geplooid om je avg te breken en dat was maar gelukt op 10m van de afspuitstand.....26.2. Had het niet meer verwacht na die lange dreef alleen tegen de wind #-o Maar nadien was het bijna altijd wind achter..Eentje gedronken en dan met de fiets naar poeke waar ik verwacht werd voor een etntje
vandaag goed voor 109km.Proficiat mannen, deze grysperre was content =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Damn , k'zie dat het posten van een AVG ook als ne rode lap op een stier werkt bij u :lol: :lol: , maar respect t'is u gegund :wink:

Voor mezelf kan ik nu eens perfect de vergelijking maken wat gericht trainen teweegbrengt , dit was ook de enige reden dat ik zaterdag eens de kat de bel aangebonden had (zonder diep te moeten gaan)

2009 zomertocht gereden aan 20.5AVG en 167HR , toen reed ik 1 a max 2x week puur MTB = max +/-90Km
Nu na 4Maand 5x rijden week met ong 400KM/Week = 26.1AVG en 155HR (en gestopt met roken :-) )

Maar binnen 2weken is de pret voorbij , k'zal blij zijn als ik vanaf dan terug aan 100Km/week geraak #-o #-o #-o (en k'ben nog te jong om op pensioen te gaan of te rentenieren :lol: :lol: :lol: )
Gebruikersavatar
bromtje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 22 mar 2006 14:39
Rijdt met: epic sw worldcup,sj comp

Bericht door bromtje »

ih filmke zie je aan 10min35 hoe bepaalde hun gemiddelde hoog houden ;-)
door rechtdoor te rijden en de technische passages links te laten liggen (hier rechts)
Zag er ook redelijk wa ad afdalingskes ad vaart,gewoon rechtdoor om een hoog gemiddelde te houden of gewoon bang =D> =D>
Gebruikersavatar
cube(less)
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 11:57
Rijdt met: cube

Bericht door cube(less) »

bromtje schreef:ih filmke zie je aan 10min35 hoe bepaalde hun gemiddelde hoog houden ;-)
door rechtdoor te rijden en de technische passages links te laten liggen (hier rechts)
Zag er ook redelijk wa ad afdalingskes ad vaart,gewoon rechtdoor om een hoog gemiddelde te houden of gewoon bang =D> =D>
Zoals je ook wel zal gezien hebben dan op 9:58 dat er kinderen de single track gesaboteerd hadden en niet één keer maar meerdere keren [-X [-X zijn we bewust door gereden om toch nog aprês te kunnen houden hé na 65 km. =P~
Vond het tochtje om te onthouden en dik in orde qua organisatie

proficiat aan alle medewerkers =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

Als ge de mooiste stukken van een TT laat liggen puur voor uw gemiddelde zijt ge naar mijn mening verkeerd bezig #-o #-o , kunt ge beter op de baan gaan rijden met de mannen die voor zelfde reden ook nie stoppen met hun reetfiets voor rode lichten/voorrang etc. :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
bromtje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 22 mar 2006 14:39
Rijdt met: epic sw worldcup,sj comp

Bericht door bromtje »

cube(less) schreef:
bromtje schreef:ih filmke zie je aan 10min35 hoe bepaalde hun gemiddelde hoog houden ;-)
door rechtdoor te rijden en de technische passages links te laten liggen (hier rechts)
Zag er ook redelijk wa ad afdalingskes ad vaart,gewoon rechtdoor om een hoog gemiddelde te houden of gewoon bang =D> =D>
Zoals je ook wel zal gezien hebben dan op 9:58 dat er kinderen de single track gesaboteerd hadden en niet één keer maar meerdere keren [-X [-X zijn we bewust door gereden om toch nog aprês te kunnen houden hé na 65 km. =P~
Vond het tochtje om te onthouden en dik in orde qua organisatie

proficiat aan alle medewerkers =D> =D> =D>
da was jij toch nie want ge maakte de linten los ;-)
Gebruikersavatar
cube(less)
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 11:57
Rijdt met: cube

Bericht door cube(less) »

bromtje schreef:
cube(less) schreef:
bromtje schreef:ih filmke zie je aan 10min35 hoe bepaalde hun gemiddelde hoog houden ;-)
door rechtdoor te rijden en de technische passages links te laten liggen (hier rechts)
Zag er ook redelijk wa ad afdalingskes ad vaart,gewoon rechtdoor om een hoog gemiddelde te houden of gewoon bang =D> =D>
Zoals je ook wel zal gezien hebben dan op 9:58 dat er kinderen de single track gesaboteerd hadden en niet één keer maar meerdere keren [-X [-X zijn we bewust door gereden om toch nog aprês te kunnen houden hé na 65 km. =P~
Vond het tochtje om te onthouden en dik in orde qua organisatie

proficiat aan alle medewerkers =D> =D> =D>
da was jij toch nie want ge maakte de linten los ;-)
Dat ene heb ik idd los gemaakt :wink: maar de andere zag ik niet zitten weet eigenlijk niet of de organisatie daar nog iets heeft kunnen van maken dan de zondag want zag er wreed uit :roll:
Gebruikersavatar
Gobi
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 03 nov 2009 07:37
Rijdt met: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Bericht door Gobi »

flopperdeflopperdeflop, nie de rit, die was goed maar wel de conditie. Ik was van plan om de 60km te doen maar wegens, oververmoeid door een combinatie van weinig slapen, 2x gaan lopen, 1x zwemmen en 1x minivoetbal in de week was het beste eraf.

Het bolde bij mij dus voor gene meter en ben van pure armoe na 30km terug in mijnen oto naar huis gestapt :oops: :oops:

Hopelijk gaat diene rugpijn vlug weg want zaterdag is het de schoonsten toer danek al gereden bij de Herders. Deze week dus wa rustig houden en alles sparen.
Plaats reactie