Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
IvanIvankov
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 08 jan 2010 23:01
Rijdt met: Focus Black Forest
Contacteer:

Bericht door IvanIvankov »

Net zoals vorig jaar een mooie tocht. Vlak en dus snel parcours, afgewisseld met bosjes waar je constant moet draaien, optrekken, boom ontwijken :-)

Ben maar laat gestart en dus was het rustig op het parcours.
De bevoorradingen waren dik in orde. Ruime keuze en vriendelijke mensen achter de tafel. Enige minpuntje vond ik dat bevoorrading 3 snel na 2 kwam. Ik kwam daar toe en dacht: "Ik moet ergens keihard fout gereden zijn." Bleek gelukkig niet zo want ik wou niks van deze tocht missen.

Leuk grapje daar op het einde.. wat nog grappiger zou zijn is na strook 1 een strook 0.5, 0.1, 0.01 enzoverder :lol: :bounce:

Vraagje aan de mensen die deze vorig jaar ook gereden hebben: Dat lange stuk rechtdoor langs de autostrade.. lag dat er vorig jaar niet een stuk lastiger/slechter bij? Of is mijn conditie dit jaar zoveel beter.. :roll:

oja.. toen ik terugkwam van mijn tocht langs die brug over de spoorweg (waar je in het begin en op het eind passeerde) een heel aantal jonge bikers gezien (kidstocht?) waarvan veel te veel zonder helm. [-X [-X
Gebruikersavatar
l3m4nt
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 21:30
Rijdt met: Specialized S-Works 2007 Custom

Bericht door l3m4nt »

wildebeest schreef:met mijn zoontje van 6 de 30km gedaan, zijn allereerste toertocht, om 14 uur gestart dan liggen de koerskonijnen al te slapen in hun bad, hij heeft veel leuke reacties & aanmoedigingen gekregen onderweg en is nooit van de weg gereden ondanks dat het soms iets trager ging.
Kwestie dat hij de mtb code kent ook tijd genomen voor nen après, bruine leffe (voor mezelf :wink: )& boterham met spek en eieren hebben goed gesmaakt.

Leuk parcours & toffe ambiance om mijn zoontje met het MTB'en te laten kennis maken.
wit-groene shirts? denk dat ik jullie samen heb zien klimmen :)
Gebruikersavatar
pandasan
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: za 10 apr 2010 15:55
Rijdt met: corratec super bow

Bericht door pandasan »

vandaag idd een mooie tocht gereden,heel goeie organisatie,je ziet dat er veel werk is ingestoken ,proficiat aan alle mensen die dit mogelijk maakten. =D> =D> =D> =D> =D> .volgende week naar lovendegem.

de 3 amigo's
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

En wat hebben we geleerd vandaag???
*het hoeft niet persé in de Vlaamse ardennen te zijn om er een mooie TT van te maken!
*het hoeft niet persé in de Vlaaamse ardennen te zijn om het lastig te maken!
*de tegenwind is ook een niet te onderschatten tegenspeler!
*de vele privéstukken zijn een echte meerwaarde t.o.v.andere TT's!
*meerijden met snellere mannen is goed om u eens goe "choco" te rijden!
*de droogte is ondanks een pittig buitje op vrijdag belange nog niet ten einde!
*het"booke" op den aprés smaakte alweer overheerlijk met een glaasje prik!! :drunk: :lol:
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Bericht door alexbiker »

bushrider schreef:Ook van deze mooie tocht genoten samen met Wesley de witten en Alex de biker. Aan de organisatie is niets aan te merken . AL leek het soms op een sneukelroute :lol:
Als opbouwende kritiek :oops: zou ik volgend jaar iets meer offroad op het einde willen zien , na de derde bevoorrading was ik blij dat er een beetje wind was om tegen te knokken
Bedankt mannen voor de mooie rit . Tot volgend jaar
Aan Alex en Wesley , het was weer plezant samenrijden :drunk:
Verder niks aan toe te voegen. =D> =D> =D> =D>
Het was geestig lastig vandaag (o) :drunk:
julcesaar
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 06 mar 2010 23:18
Rijdt met: Cube Analog

Bericht door julcesaar »

Bij de eerste bevoorrading vroeg een biker bloedserieus : "Is dit een ezelboerderij of wa ?? " #-o Ik verschoot dat er dergelijke stadsmussen rondreden die geen Shetland-pony's herkennen ! Of had hij het misschien over (tragere) bikers ?? :-D :-D
Ietsje verder in het bos met Sven Nys - bochtjes zijn er enkele bomen voor een dame overgestoken blijkbaar : salto mortale en kader rond haar helmloze kop :drunk: Gelukkig niet teveel schade dankzij mulle aarde...
Dus een aangename , leuke tocht met hier en daar komische verassingen !
wildebeest
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 22:38
Rijdt met: Seven Sola Gold

Bericht door wildebeest »

l3m4nt schreef:
wildebeest schreef:met mijn zoontje van 6 de 30km gedaan, zijn allereerste toertocht, om 14 uur gestart dan liggen de koerskonijnen al te slapen in hun bad, hij heeft veel leuke reacties & aanmoedigingen gekregen onderweg en is nooit van de weg gereden ondanks dat het soms iets trager ging.
Kwestie dat hij de mtb code kent ook tijd genomen voor nen après, bruine leffe (voor mezelf :wink: )& boterham met spek en eieren hebben goed gesmaakt.

Leuk parcours & toffe ambiance om mijn zoontje met het MTB'en te laten kennis maken.
wit-groene shirts? denk dat ik jullie samen heb zien klimmen :)
yep, ik kom volgens mijn GPS aan 65hm, stevig klimwerk dus :-D. maar 't hoeft ook niet altijd bergop te gaan om plezant te zijn.
STUKA
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: za 27 aug 2005 23:39
Rijdt met: Vareza

Bericht door STUKA »

Vertrokken met het idee : 'pff, vlak parcours, 't zal nie veel zijn !'
Na 20 km en een paar bospassages had ik mijn mening echter al ferm bijgesteld. :-D
Gestart voor de 72 en direct van bij de start volle gas gegeven.
Na 50 km was 't snee er toch af, vooral ook door de wind.
Kortom, schone rit en goede bevoorradingen !
En voor zij die liever in de Vlaamse Ardennen gaan rijden ; als je er zoals ik middenin woont wordt je dat op den duur ook strontbeu hoor !
Gebruikersavatar
hondahornet
Mountainbiker
Berichten: 279
Lid geworden op: ma 31 mei 2010 12:47
Rijdt met: Thompson Zeus (voor 90% gerenoveerd)

Bericht door hondahornet »

IvanIvankov schreef: Vraagje aan de mensen die deze vorig jaar ook gereden hebben: Dat lange stuk rechtdoor langs de autostrade.. lag dat er vorig jaar niet een stuk lastiger/slechter bij? Of is mijn conditie dit jaar zoveel beter.. :roll:
Daar zat de wind wel heel straf in de rug, was eigenlijk best wel een verradelijk stukje, heb daar drie gasten proberen te volgen die verdomd rap vlamden.:wink:
Heb daar iemand van een duo zien vallen, bleef liggen en greep constant naar z'n schouder, hopelijks is alles ok gekomen.. [-o<
Rit van 45km, volgens edge 800 42km juist
Gebruikersavatar
khipan
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: do 25 feb 2010 22:04
Rijdt met: ne tragen

Bericht door khipan »

Hey Wildebeest

Als je graag eens met je zoontje meerijdt.
Ook mtb tochten.
http://www.cyclingkids-ovl.webs.com/

Grts
Plaats reactie