Vr 06/05/2011 Sint-Niklaas :: Avondtoertocht Waasland MTB Te

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Bericht door massiboy »

prachtig ritje om eens de benen los te gooien jongens zeer goed gedaan alles aanwezig zeer goede bev. en dan ook de apré top tot een volgende

bedankt vanwege ghostbikers sleidinge =D>
'T groot mes
Mountainbiker
Berichten: 263
Lid geworden op: di 10 apr 2007 08:12
Rijdt met: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Contacteer:

Bericht door 'T groot mes »

Om dit op zo een korte tijd georganiseerd te krijgen =D> en met een apres om u tegen te zeggen. =D>
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

tof initiatief, mooi parcours, zoals al gezeet, iets te weinig pijlen (waarschijnlijk te veel touren moeten uitpijlen) toffe aprés met goei muziek. we hebben de boel daar afgesloten en met de V-lo terug naar Waasmunster :drunk:

tot volgend jaar! :bounce:
tip: mogen twee ename's zijn zonder ijsje :wink:
Gebruikersavatar
el stevo
Mountainbiker
Berichten: 564
Lid geworden op: do 20 mar 2008 22:37
Rijdt met: niner emd

Bericht door el stevo »

en ik ben altijd op een kwartierke dat bos al doorgereden :) ik weet wel beter nu
Tiry
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: vr 10 dec 2010 21:45
Rijdt met: Cube-Brent-cannondale

Bericht door Tiry »

ezechiel schreef:
xxbeemerxx schreef:Was een super ritje heb me goed geamuzeerd daar in de bossen.
Bevoorrading was ook in orde met al die W cup :-)
Paar keer weer eens geluk gehad in de bossen dat ik niet op mijne smoel ging.
Op het laatste stuk aan de aankomst toch even door gegaan met ne man of 4 a 5 en we gingen toch dik over de 30 8)
yup, ik was daar waarschijnlijk ook bij, was een plezant om goed door te geven.
en ook ik zat hierbij :D
mooie rit die me aangenaam verrast heeft!
enkel op laatste de afgeschenen pijlen waren een beetje verwarrend! :D
heel lekkere tapa met ename, en als afsluiter cava met ijsje... en natuurlijk gesponserd voor da fonds :D
volgend jaar mag da gerust nog eens door gaan!
5peedy
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 18:55
Rijdt met: scott scale

Bericht door 5peedy »

Met de fiets vanuit Zele naar daar gebold gisteren. Leuk stukje in de Haasdonkse bossen, was daar nog nooit geweest. Dat ijsje heeft mij wel heerlijk gesmaakt. Volgende keer moeten we ruilen Xfrank. Ik 2 bolletjes, jij 2 enames :P

Achteraf nog een terrasje gedaan met enkele collega's en om 12u terug naar huis gereden. 70 km op de teller.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Goed geamuseerd.
Eerst wat moeten aanpassen aan de pijltjes, maar geen pijl betekende gewoon rechtdoor.
Nadeel van een vertrek in het centrum werd goedgemaakt door de avant en aprés in de tent.
Gelijk vertrokken met een groepje van just ridin en nog wat bekende gezichten tegengekomen.
De Ename smaakte en ze maakten er trouwens geen punt van om de andere bonnetjes er ook voor in te ruilen :wink:
Net gelezen dat er een 300-tal deelnemers kwamen opdagen.
Als dat klopt is dat wel een succes voor een avondtocht.
Salsero
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 mei 2009 23:34
Rijdt met: TREK 8000

Bericht door Salsero »

Leuk ritje,goe geamuseerd!! Van deze ritjes vrijdagavond mogen er meer zijn!! Den apres was leuk maar wa kort...snel terug met fiets naar huis!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Naar gewoonte bij de laatse vertrokken 5dan rijden we in niemand zijne weg) samen met offshore en jinba ittai zo dat we zeker een stuk in het donker konden rijden na een aanloopstuk in de Haasdonkse bossen aan gekomen en daar hebben we de gas open getrokken. Aan de bevoorading die meer dan voldoende was, terug met ons drieen samen met nog een koppel uit St Pauwels vertrokken. Ik en jinba ittai de gas terug goed open en als wachten op een foutje van de ander om kunnen de kop over te nemen(waar blijven de filmpjes) Het laatse stuk naast de spoorweg proberen de 40 op de teller te houden en het lukte ongeveer nog ook. Mooie tocht maar toch enkele opmerkingen reflekterende pijlen en enkele meer hangen ze ook alemaal op de zelfde manier hangen ongeveer even hoog en in het donker is een oprit naar een wei het zelfde als een weggetje door de velden. Als er douches voorzien zijn zorg dan ook dat deze open blijven tot iedereen binnen is waren al gesloten rond 22.45 als je kan vertrekken tot 20.30 en 2 uurtjes biken en dan douche gesloten nu bij dit weer geen probleem en de apre was dan weer dik in orde ijse tapas cava einame. Daar ook enkele modderfokkers gezien maar zonder hun opperhoofden RR en RV en ook verbroedert met het koppel uit St Pauwels op het einde nog het laatste van het vat blonde einame helpen uitdrinken en dan naar huis en zeker tot de volgende.
Gebruikersavatar
provo
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: do 08 jan 2004 00:55
Rijdt met: Giant XTC SE4
Contacteer:

Bericht door provo »

Foto's van de TT:
http://www.flickr.com/photos/62657030@N08/

Dickie,
Waar heb je dat gelezen van die 300 deelnemers?
Plaats reactie