Za 21/05/2011 Schorisse / Maarkedal :: Herdermarathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Aanwezig met de Erika's Baaikers :bounce: :bounce:


http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Aanwezig met de Erika's Baaikers :bounce: :bounce:


http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Aanwezig met de Erika's Baaikers :bounce: :bounce:


http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

@dannyvk...
Maarkedal en Puivelde,op zich een wereld van verschil,maar eigenlijk dan toch weer niet,je kan op beide
plaatsen genieten van de natuur op een sportieve wijze!!
60 Km zou je wel moeten aankunnen,maar bedenk één ding;het is hier geen race tegen de tijd!
Doseren,doseren en nog eens,rijdt je eigen tempo of zelfs nog trager dan je gewoonlijk doet,laat je niet opjutten
om sneller te gaan,zelfs in sigle-track-zones niet!
Geniet van de natuur en al het moois dat je hier aangeboden krijgt en focus je niet op je km-tellertje qua snelheid!
Voorzie ruim voldoende tijd om dit te doen en plan geen andere actieviteiten die tijdsgebonden zijn die dag!
Véééél succes en hou het veilig onderweg!!
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Sorry dat mijn bericht hier een 4 tal keer op staat, het lukte niet direkt en heb dan maar enkele keren op OK geklikt bij het plaatsen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:. en krijg ze er niet meer af.
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

kzal nog nekeer nen effort doen,moet wel werken tot 12 uur é mannekens
50 zal't worden,zondag koers in iddergem ook
roeln
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: do 17 jul 2008 21:43
Rijdt met: Canyon Lux CF

Bericht door roeln »

Ik twijfel tussen de 80 en de 105. Volgens de beschrijving moet je voor de 105 het parcours van de 80 volgen tot de ijskelderklim. Die komt helemaal op 't einde pas aan bod in de beschrijving van de 80.
Dus kan ik voor de 80 gaan en rond de 70km nog kiezen om alsnog de 105 te doen?
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

jägermeister schreef:Sorry dat mijn bericht hier een 4 tal keer op staat, het lukte niet direkt en heb dan maar enkele keren op OK geklikt bij het plaatsen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:. en krijg ze er niet meer af.
Is herkenbaar...je klikt op OK, je bericht gaat blijkbaar niet door, nog eens OK en nog eens en voor je het weet staat het er meerdere keren op. Wel jammer dat je het achteraf niet meer kunt deleten.
En nu terug on-topic. Zaterdag probeer ik de 105 km, weliswaar op een rustig tempo. Sorry voor de jongere, vluggere rijders die hierdoor eventjes moeten vertragen. Ondertussen kunnen ze misschien ook wat uitblazen om dan een nieuwe versnelling te plaatsen. Zoals Zwiebertje hierboven reeds aangaf, is dit voor mij ook een tocht (en op de meeste tochten is dit eveneens zo) om naast de sportieve prestatie te genieten van het prachtige landschap dat we doorkruisen.
Gebruikersavatar
Gobi
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 03 nov 2009 07:37
Rijdt met: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Bericht door Gobi »

start hier ook zaterdag maar het zal maar voor de 50 of 60 zijn want conditie is nie top en moet in de namiddag naar een verjaardagsfeestje. Ooit wil ik de 130 doen maar het zal nog niet voor dit jaar zijn.

Vrijdagavond alleszins vroeg in mijne nest zodanek toch een beke frisser aan de start verschijn dan vorige week in Hertsberge. Doel is om 8u te starten. als er nog zijn die vroeg starten voor dienen afstand laat maar iets weten.
Gebruikersavatar
BinaryX
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 01 dec 2009 00:14
Rijdt met: Trek 6700 Disc (2010)
Contacteer:

Bericht door BinaryX »

I'll be there! (80Km)
Plaats reactie