Ma 25/04/2011 Beaumont :: 11ième VTT La Salamandre

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Flippen
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 08 dec 2006 18:13
Rijdt met: Trek Superfly 100 AL Pro

Beaumont 25/4; 11é VTT La salamandre

Bericht door Flippen »

Topic van vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... aumont[url]

Met de wetenschap dat het nu poerdroog is, kan het interessant zijn om nu eens naar "Dardennen" af te zakken, kwestie van ook eens wat hm's te maken... Iemand die wat meer weet over deze editie?
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: Beaumont 25/4; 11é VTT La salamandre

Bericht door Fritsie »

Flippen schreef:Topic van vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... aumont[url]

Met de wetenschap dat het nu poerdroog is, kan het interessant zijn om nu eens naar "Dardennen" af te zakken, kwestie van ook eens wat hm's te maken... Iemand die wat meer weet over deze editie?
Gisteren zat ik bij een vriend van één van de organisatoren, en hij wist me te vertellen dat de tocht te vergelijken was met Rance. Beaumont reed ik nog niet en kan ik dus niet beoordelen, Rance vond ik zeker de moeite.
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Re: Beaumont 25/4; 11é VTT La salamandre

Bericht door S-Biker Gino »

Fritsie schreef:
Flippen schreef:Topic van vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... aumont[url]

Met de wetenschap dat het nu poerdroog is, kan het interessant zijn om nu eens naar "Dardennen" af te zakken, kwestie van ook eens wat hm's te maken... Iemand die wat meer weet over deze editie?
Gisteren zat ik bij een vriend van één van de organisatoren, en hij wist me te vertellen dat de tocht te vergelijken was met Rance. Beaumont reed ik nog niet en kan ik dus niet beoordelen, Rance vond ik zeker de moeite.
Vorig jaar hier wel de verzopen editie gereden, een droge versie gaat zeker de moeite zijn om naar daar af te zakken... Als ik zondag niet kan fietsen zou het deze wel eens kunnen worden.
Gebruikersavatar
mountainbiker66
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: ma 10 mar 2008 21:15
Rijdt met: Cube Ltd team

Bericht door mountainbiker66 »

Heb hier vorig jaar ook gereden in een verzopen toestand, daar ik zaterdag en zondag niet kan rijden zou ik wel naar hier durven afzakken. Nog even afwachten.
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

Had eerst mijn gedachten gezet op Rance, maar daar deze op 24 en niet op 25 april doorgaat (zoals eerst vermeld) zal het voor mij deze worden.

De streek heeft zeker potentieel en hoewel we hier nog niet in de "echte ardennen" zijn, zullen de hoogtemeters niet mis zijn.
De reacties van vorige editie zijn toch wel positief, dus zou dit samen met nog een aantal Steenbakker een mooie Paasmaandag moeten worden :wink:
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Bericht door S-Biker Gino »

Vorig jaar hadden we voor de 55km net geen 1000hm en een paar salamanders gevangen :wink:
Ik herinner mij ook een mooie afdaling over silex was toen heel nat dus glibberig :roll: .
Dit jaar zal het passen worden voor mij wegens ergens een afspraak met de duivel op zondag 8)
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

11eme VTT La Salamandre, Beaumont (Hainaut) Distances: 25-35-55km + Chrono sur 55km

Afstand: 25-35-55 km
Hm: 1100 m
Bevoorradingen: 1-3
Deelnemers in 2010: 500
Plaats: Salle Omnisport, Rue du Vivier
Prijs: 3-5 €
Opties: Douches, Bike-Wash, korting voor O2 BIKERS
Tel: 0474/63.35.75
E-mail: michelloewer@base.be
Gebruikersavatar
Flippen
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 08 dec 2006 18:13
Rijdt met: Trek Superfly 100 AL Pro

Bericht door Flippen »

Vanaf wanneer zou je aan de TT kunnen starten? 8u of start eerst de chrono op een bepaald uur en dan pas de tt'ers?
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Steenbakkers zijn hier ook terug te vinden dit jaar :wink:
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Rock Rider schreef:Steenbakkers zijn hier ook terug te vinden dit jaar :wink:
Rock Rider, hoe laat starten de steenbakkers? Wanneer starten de chronorijders?
Plaats reactie