Zo 01/05/2011 Deurne / Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
looike
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 13:26
Rijdt met: Merida big nine lite 3000

Bericht door looike »

@dago het vertrek is inderdaad op die baan ( hasseltsebaan ) met de fiets kun je daar wel door aan de friesland foods met de auto is dit al wa moeilijker want ze zijn daar aant werken, de bevoorrading van de 65 km is daar ook. ( cafe violet )

het afpijlen zit erop ( 1000 tal pijlen ) en van dat onweer hebben we geen last gehad het ligt er droog bij, enkel 2 bomen op de pad maar die zijn al vakkundig weggewerkt.

Het ligt er inderdaad snel bij maar met enkele pittige klimmetjes zal het toch een stevig tochtje worden, je zult het toch geweten hebben dat je in Deurne komen fietsen bent :wink:



www.bikefunteam.be
Gebruikersavatar
Alpine
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 30 jun 2008 16:21
Rijdt met: Specialized Epic Comp
Contacteer:

Bericht door Alpine »

ik kom ook af.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Bericht door Connie »

Edit door moderator:
voor te adverteren:
http://www.mountainbike.be/node/12" onclick="window.open(this.href);return false;
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Vandaag echt genoten van de tocht ( 48km ).
Alles was perfekt hier.

@ Connie : deze keer ga ik er normaal gezien wel goed op staan. Heb jouw naam geroepen als ik je zag zitten.
Vorige week stond ik er niet op omdat ik net door mijn gezicht wreef.
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Bericht door joske77 »

de 65 was een aanrader, pittige klimmetjes, en mooie singletracks...
mooi uitgepijld en voor de rest een goede degelijke organisatie

(ze hadden zelfs voor prachtig weer gezorgd :-) )
tot volgend jaar
Gebruikersavatar
X10
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 08 sep 2004 20:25
Rijdt met: specialized epic

Bericht door X10 »

goe bezig bike fun team ! genoooooooten, alles dik in orde. 65km gedaan. Na een dikke km of 10 kwamen we in een schitterend stukje bos met een geweldige single track, stevig op en neer. waar was ik dan eigenlijk ? nog nooit geweest als mijn geheugen nog helemaal ok is.... een hoog ardennengevoel overviel me daar. tot volgend jaar ! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
mtb looise
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 21 mar 2010 15:27
Rijdt met: merida tfs 500

Bericht door mtb looise »

het was weer dik in orde, heb de 48 gedaan en was heel leuke rit
hier was niks op aan te merken, alles was goed
proficiat voor bikefun =D>
loros
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 14 dec 2007 17:16
Rijdt met: SENSA

Bericht door loros »

Vandaag de 65 km gedaan in Deurne, eerst en vooral ne dikke proficiat aan de mannen van Bike Fun voor de perfecte organisatie =D> =D> =D> . Parkoer lag er zeer goed bij en bij de bevooradingen was er genoeg drank en spijs!!! Meer moet dat niet zijn op ne zondagmorgend. Op naar volgende week!!!!! :-D
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

Vanuit Geel met den bike naar de start, daar de 65km begonnen, na 12 km verkeerd gereden en 8 km 2x gedaan, daarna terug de 65 hervat, en dan onder een stralende zon terug naar huis, alles samen goed voor 113 km biken. En straks nog met de nacht gaan werken, da vind ik wel minder :-?

Er zaten redelijk wat mooie stukken in al vond ik er toch iets te veel asfalt in zitten, bepijling kon naar mijn gevoel beter, af en toe ne pijl meer had wel gemogen, al kan het ook zijn dat ze niet zo goed zichtbaar zijn, ik heb toch liever die geele bordjes met zwarte pijlen, die zie je van ver hangen. Maar wat maakt het allemaal uit, ik heb genoten... "what a beautiful day 8) "
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

Heb hier vandaag de 48 km gedaan, ben het volledig eens met sportyboy, mooie tracks afgewisseld met toch wel redelijk wa asfalt, bepijling mocht hier en daar iets beter, maar toch genoten. Ook den apres op het terraske was ondanks het frisse windje heerlijk. :drunk: Volgend jaar waarschijnlijk opnieuw van de partij. :-)
Plaats reactie