Zo 01/05/2011 Deurne / Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Snuffel73
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 20:51
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Snuffel73 »

Man Man , knappe tocht seg , Super van genoten . Vooral 1 ste lus van de 65 km :-) , knappe single tracks , waar ik nog nooit geweest was !!
Knap gedaan Bike - Fun =D> =D> =D>

@Stinus : Beterschap he makker , morgen werkendag he :roll:
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

Heb ook een paar keer de pijlkes gemist, ook al hingen ze er blijkbaar wel. Zou geel-zwart dan toch beter zijn?

Op één plaats zal ik het niet rap vergeten. In één van de eerste boskes was er een vrij steile klim waar je dan net voor het einde van de klim linksaf moest. Ik was daar rechtdoor gereden om dan de singletrack met links prikkeldraad en rechts bramen verder te zetten. Toen het spoor verdacht smal werd en er zelfs een dikke tak dwars lag begon ik me vragen te stellen. Draaien langs die prikkeldraad was niet evident, amai! Ik voel de netels nog.
Hier was wellicht een indicatie op de grond niet slecht geweest. Bij het klimmen kijk ik gewoonlijk niet zo hoog als waar die pijl hing...

Verder had ik ook nog net iets minder asfalt verwacht, maar dat zal door de verwennerij vorige week in Aarschot komen denk ik.

Bedankt voor de leuke, en pittige (gedeeltelijk door de wind wellicht) toer, 63 km op de teller!

BTW: dank aan het "verzorgend" (heb opschrift niet gezien) Kruis om mijn knie te ontsmetten, goed gedaan!
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

Wou toch iets kwijt over een voorval onderweg. Op een stuk asfalt (of was het beton) kruisten we een groep roodkleurige wielrenners. Aangezien wij ook aangestormd kwamen met een flink groepje bikers en ik op dat moment tot het kopgroepje behoorde, stootte ik het woord "TEGENLIGGERS!" uit. Dat weerhield de biker met overwegend groene trui (waarvan ik het opschrift door omstandigheden niet kunnen lezen heb) niet om ons toch nog voorbij te vlammen, met als gevolg dat de rode groep begon te roepen. Er was zelfs een arbitterfluitje hoorbaar. Gelukkig kon iedereen elkaar vermijden en zijn tocht verder zetten.
Zijn maten, die dezelfde trui droegen, hadden iets meer geduld en lieten eerst de rode brigade passeren.

Dus: proficiat aan de groene biker, dankzij u hebben we weer een uitermate goede naam! [-X
Gebruikersavatar
looike
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 13:26
Rijdt met: Merida big nine lite 3000

Bericht door looike »

zo onze tocht zit er weer op, eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de talrijke opkomst =D>
er zijn eigenlijk geen problemen geweest tenzij 1 iemand is naar de kliniek afgevoerd met een openwond aan de knie, veel beterschap !!!

ten tweede aan Connie ( fotograaf ) merci voor de foto's te komen maken ze zien er weer geweldig uit =D>

Wat de pijlen betreft waren we voor de tocht al aan het overwegen om zelf plastieke pijlen aan te kopen en wat die kleuren betreft geel en zwart zijn onze clubkleuren dus dat stond ook al vast :wink:

er zijn 2 kaarten teruggevonden, 1 van de vwb van een vrouw en nog een kaart van .... die worden met de post terugbezorgd aan de eigenaar !!!

tot slot met de commentaren wordt er voor volgend jaar rekening gehouden en van onze eigen leden hebben we al een aantal punten gekregen die voor verbetering vatbaar waren en die zullen we zo goed als we kunnen aanpakken en in orde brengen zodat onze tocht elk jaar een beetje beter wordt.

dus mannen en vrouwen merci en hopelijk tot volgend jaar allemaal !!!

www.bikefunteam.be
Laatst gewijzigd door looike op ma 02 mei 2011 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

gisteren ook af gekomen met mr. c. ivm de iets mindere conditie van het moment hebben we even getwijfeld wat we zouden doen 36 of 48 km. maar het weer was lekker en we hadden het een beetje rustiger gedaan dan normaal dus toch maar voor de 48 (wat er volgens mijne garmin maar 43 waren). We hebben er geen spijt van gehad. Parcours was afwisselend envoor ons zeker zwaar genoeg. mooie single tracks afgewisseld met enkele pittige klimmen en natuurlijk een lekker weertje. 2 jaar geleden waren we ook al eens geweest en vooral in het eerste deel zaten enkele goede veranderingen in het parcours.Mr c. reed wat beter maar als het er op aan kwam dan kon ik hem gelukkig nog net baas. Bij de 3 venijnige klimmetjes tegen het einde heb ik hem 2 x voor moeten doen hoe je boven kwam zodat het hem de 3e keer wel lukte.
pijltjes hadden idd iets beter kunnen zijn maar we zijn niet verkeerd gereden. Me wel lichtelijk geeergerd aan de koerskonijnen maar ja dat hadden we kunnen weten is meestal als er ook een langere afstand bij zit.
al met al een erg geslaagde tocht.
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Connie schreef:Ok, alles staat erop! Er zijn 1373 foto's door de keuring gekomen.
Bekijk alles op http://www.conniesinteurfotografie.nl of via de directe link http://www.oypo.nl/432DAB1006E59940

Nu is het voorlopig weer even afgelopen met de MTB-fotografie uitjes in het verre buitenland, eerst eens kijken of er werkelijk iets verkocht wordt. :-D

@junior72 En? Ben je door de keuring gekomen? Of zit je er weer niet bij?

Groetjes,
Connie
Nee Connie , ik ben weer niet door de keuring geraakt. Ik had nochtans op jou geroepen en had de flits zien afgaan.
Ik ben jouw gepasseerd tss 09.08H en 09.19h en zou ik op pagina 4 moeten staan in rij 4 tussen foto 7 en 8.
Ik denk dat ik nie op foto neem.
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Connie schreef:
junior72 schreef:
Connie schreef:Ok, alles staat erop! Er zijn 1373 foto's door de keuring gekomen.
Bekijk alles op http://www.conniesinteurfotografie.nl of via de directe link http://www.oypo.nl/432DAB1006E59940

Nu is het voorlopig weer even afgelopen met de MTB-fotografie uitjes in het verre buitenland, eerst eens kijken of er werkelijk iets verkocht wordt. :-D

@junior72 En? Ben je door de keuring gekomen? Of zit je er weer niet bij?

Groetjes,
Connie
Nee Connie , ik ben weer niet door de keuring geraakt. Ik had nochtans op jou geroepen en had de flits zien afgaan.
Ik ben jouw gepasseerd tss 09.08H en 09.19h en zou ik op pagina 4 moeten staan in rij 4 tussen foto 7 en 8.
Ik denk dat ik nie op foto neem.
Misschien dat ik begin juli weer kom bij MTB Kattenbos in Lommel. Die hadden zo'n mooie zandbak in het parcours waar ik me vorige keer kostelijk vermaakt heb, dan kun je in de herkansing! :-D
Die 60km chrono staat ook in mijn agenda geprogrammeerd als ik gezond mag blijven toch.
Hopelijk zie ik je daar weer voor een fantastische foto :lol:
JustRideThatBike
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 29 apr 2012 19:46
Rijdt met: commencal alu 2,scott aspect 35,GT pro xl,haro f3

Bericht door JustRideThatBike »

heb me pas ook een mountainbike gekocht,en dit wordt m'n eerste fatsoenlijke tocht ermee! ben eens benieuwd :p want normaal gezien rijd ik freeride/downhill :p vertrekken er nog mensen vanuit laakdal of tessenderlo die tot daar fietsen,of zijn er mensen die hierlangs komen? Dan hoor ik het graag! dan kunnen we misschien samen rijden :)
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

JustRideThatBike schreef:heb me pas ook een mountainbike gekocht,en dit wordt m'n eerste fatsoenlijke tocht ermee! ben eens benieuwd :p want normaal gezien rijd ik freeride/downhill :p vertrekken er nog mensen vanuit laakdal of tessenderlo die tot daar fietsen,of zijn er mensen die hierlangs komen? Dan hoor ik het graag! dan kunnen we misschien samen rijden :)

Nu nog de datum lezen en dan zie je dat je al een jaar aan het rijden bent. #-o :lol:
JustRideThatBike
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 29 apr 2012 19:46
Rijdt met: commencal alu 2,scott aspect 35,GT pro xl,haro f3

Bericht door JustRideThatBike »

radicalbiker schreef:
JustRideThatBike schreef:heb me pas ook een mountainbike gekocht,en dit wordt m'n eerste fatsoenlijke tocht ermee! ben eens benieuwd :p want normaal gezien rijd ik freeride/downhill :p vertrekken er nog mensen vanuit laakdal of tessenderlo die tot daar fietsen,of zijn er mensen die hierlangs komen? Dan hoor ik het graag! dan kunnen we misschien samen rijden :)

Nu nog de datum lezen en dan zie je dat je al een jaar aan het rijden bent. #-o :lol:
woops :lol: haha ik lach me kappot :P hahaha iemand vertelde me dat de tocht deze dinsdag was dus wou ik wat informatie opzoeken,en deze link kwam er als eerste op,en ik had dus niet op de datum gelet haha :lol:
Plaats reactie