Zo 01/05/2011 Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Yeps mannen van de organisatie,

Rijden jullie over de singeltracks in Laarbeekbos? :-k
Ik ben daar vorige week een paar keer voorbij gereden met de auto en zag dat er daar veel lekkers, om te biken, te speuren was... :bounce:

En dacht zelfs in mijn eigen, dat het daar waarschijnlijk heel plezant zou kunnen zijn. :wink:

Als ik het verkocht krijg om gans het weekend te gaan biken, kom ik ook af. [-o<
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

de mannen uit Humbeek sasbikers zullen er ook zijn. een tocht door echte mtb-ers op een leuk parcours voor de streek :wink: [-o<
Gebruikersavatar
Peter#21
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 16 aug 2010 07:01
Rijdt met: TREK SUPERFLY FS 29

Bericht door Peter#21 »

Streets schreef:
Peter#21 schreef:Ik ga ook proberen mee te doen als het me de week ervoor al lukt om terug te rijden na mijn blessure...
ge moogt altijd enen komen drinken, zonder te rijden, :lol:

Streets
just mor om éénen te komen drinken?Rij liever zelf de voldoening op den après is dan nog zo groot alsook den dorst 8)
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Bresciani schreef:Yeps mannen van de organisatie,

Rijden jullie over de singeltracks in Laarbeekbos? :-k
Ik ben daar vorige week een paar keer voorbij gereden met de auto en zag dat er daar veel lekkers, om te biken, te speuren was... :bounce:
[-o<
dat is te zien dewelke?
we passeren niet ver van de ring op een aantal tracks. langs de binnenkant van de ring, velen denken dat dit Brussel is, maar in feite zijn dit stukken van Asse en Wemmel die aan de binnenring liggen.
(vandaar heel de discussie over de verbreding van de ring,.....)

Streets
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

vandaag nog door het laarbeekbos gereden, het ligt er schitterend bij.
Hopelijk blijft het zo een leuk weer tot den eerste.
dan moeten we echt zonnemelk voorzien.

Streets
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

hoe zwaar is de toertocht wanneer deze er slecht bij ligt?

We zijn nog aan het twijfelen tussen de 50 en 80km. Bij dit weer nemen we zeker de 80 maar ik denk niet dat het nog 2 weken droog zal blijven...
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Ixxel schreef:hoe zwaar is de toertocht wanneer deze er slecht bij ligt?

We zijn nog aan het twijfelen tussen de 50 en 80km. Bij dit weer nemen we zeker de 80 maar ik denk niet dat het nog 2 weken droog zal blijven...
dat is een subjectief gegeven hee "zwaar"
Persoonlijk rij ik liever in diepe baggermodder, en hectische omstandigheden. Dan is de toch ook te doen, maar zijn er wat klagers.
Deze winter heb ik genoten van de verkennning, anderen dan weer niet.

er zijn genoeg doorsteken mogelijke mocht het te zwaar zijn, spreek er mij maar over aan bij de inschrijving.

Streets
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

ik heb het ook liever zoals afgelopen winter in plaats van nu, dat het overal keihard bijligt.

Thanks
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

Wordt de langste tocht (80km) in wijzerzin of tegenwijzerzin gereden?

M.a.w. als ik in Affligem (Brusselbaan) op het parcour kom, moet ik nog een klein stukje het parcour volgen tot aan de aankomst of niet?
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Bericht door patje »

den Bart schreef:Wordt de langste tocht (80km) in wijzerzin of tegenwijzerzin gereden?

M.a.w. als ik in Affligem (Brusselbaan) op het parcour kom, moet ik nog een klein stukje het parcour volgen tot aan de aankomst of niet?
Het is tegenwijzerzin. Affligem zit in het begin van de toertocht.
Plaats reactie