Zo 03/04/2011 Geel :: 7de XC Bikers Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
XCKristof
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: do 13 okt 2005 08:29
Rijdt met: Niner Air9, Kona Unit SS
Contacteer:

Bericht door XCKristof »

Ghost-biker schreef:mogelijk ook aanwezig. benieuwd wat men nog mag afwijken buiten de bloso route? :(
Benieuwd? Dan is er maar 1 manier om het te weten te komen hé :-) anyway, er worden ons wel regels opgelegd, die we moeten volgen. Maar het is niet zo dat we het bloso parcours moeten volgen.
Come and see!
Gebruikersavatar
XCKristof
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: do 13 okt 2005 08:29
Rijdt met: Niner Air9, Kona Unit SS
Contacteer:

Bericht door XCKristof »

Ghost-biker schreef:mogelijk ook aanwezig. benieuwd wat men nog mag afwijken buiten de bloso route? :(
Benieuwd? Dan is er maar 1 manier om het te weten te komen hé :-) anyway, er worden ons wel regels opgelegd, die we moeten volgen. Maar het is niet zo dat we het bloso parcours moeten volgen.
Come and see!
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

@ XCKRISTOF,

ik ben er nog niet komen rijden, graag zou ik willen weten welke ondergrond ik kan verwachten en of het droog of eerder slijk gaat zijn, nat zal het zoieso zijn maar of het slijk is hangt af van wat de grond kan hebben...

kwestie van de bandenkeuze te bepalen, er moeten er toch ander op en ik zou graag mijn Raven's erop zwieren, enkel heb ik dan wat bang als het te slijk ligt... of valt dit goed mee?
Gebruikersavatar
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: wo 01 dec 2010 19:46

Bericht door jacques-de-mtb'er »

heb er gisteren nog gereden en het lag er droger bij als verwacht, er lagen wel plassen maar je kon overal nog goed door,

Ik zal ook aanwezig zijn :lol:
Hell Yeah !
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: za 26 feb 2011 10:16
Rijdt met: Black bike

Bericht door Hell Yeah ! »

Vandaag de rvv 150km gereden dus ben goe opgewarmd :lol: voor morgen ! T'zal met dikke benen zijn vrees ik !
Ik hoop dat het toch ni te hard gaat regenen [-X ...
Maar zeker ne mooie TT !
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

XCKristof schreef:
Ghost-biker schreef:mogelijk ook aanwezig. benieuwd wat men nog mag afwijken buiten de bloso route? :(
Benieuwd? Dan is er maar 1 manier om het te weten te komen hé :-) anyway, er worden ons wel regels opgelegd, die we moeten volgen. Maar het is niet zo dat we het bloso parcours moeten volgen.
Come and see!
heb toch al een aantal pijlen zien hangen aan de kruiskwacht. Bloso in tegenovergelstelde richting :-)
stef j.
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 22:22

Bericht door stef j. »

Het ligt er droog bij. Hier en daar een plaske, zeker niet de moeite om je raven's te wisselen.

Morgenvoormiddag zou normaal gezien droog moeten blijven.
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Bericht door _alain_ »

Team BMC komt ook met een delegatie :lol:
als je een paar retarded fietsers tegenkomt die wat gek doen en geen spandex dragen dan heb je kans dat wij het zijn..
Gebruikersavatar
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: wo 01 dec 2010 19:46

Bericht door jacques-de-mtb'er »

terug van mijn eerste mtb-toertocht, geweldige afpeilingen (geen 1 keer verkeerd gereden), goede bevoorading, toch wel mooie route ondanks al de modder)

ben wel benieuwd naar de fotos van connie



jacques
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Bericht door Connie »

Edit door moderator:
voor te adverteren:
http://www.mountainbike.be/node/12" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie