Zo 20/03/2011 Rebreuve-Ranchicourt (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Jaja, ne mens haast zich naar huis op zondagmiddag omdat de rest van de familie je niet al te veel zou moeten missen, maar toen ik een huis binnen wandelde met twee slaperige jongeren in pyjama elk in een hoekje van de zetel, wist ik dat ik het gehaald had. Ik was de eerste. Nog geen kwartier later kwam mijn halve trouwboek binnen met nog wat familie "om verder te aperitieven". Het was ondertussen al na twee uur in de namiddag. Waar zal dit eindigen?

Enfin, een halve bol kaas, wat pakken chips en een aantal flessen gegist druivensap later ben ik toch aan het schrijven geslagen. De vruchten van mijn klavier kan je hier vinden.

Dit was niet de beste rit uit ons repertoire, maar het was een leuke voormiddag met de bende in een prachtig landschap. Het laatste stuk maakte het de moeite waard om te doen, want we zijn de laatste tijd weer flink verwend...
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

De eerste 25km wat op m'n honger blijven zitten,toch wel enkele leuke stukjes,maar redelijk veel baan voor wat we gewend zijn in Frankrijk!
Maar de laatste 25km,daarvoor waren we gekomen!Veel offroad en klimwerk met als hoogtepunt toch die klim naar het soldaten-kerkhof, bepaalt moment 35%!En het bos op het einde waar we veel lijken op raapten...en een afdaling die me deed denken aan Houffalize,het wereldbeker parcours.
50km,800hm.
Gebruikersavatar
matthiasdujardin
Mountainbiker
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 10 okt 2010 20:02
Rijdt met: id works 29" & scott expert 29 "

Bericht door matthiasdujardin »

Belle schreef:Vandaag terug genoten van het stralende zonnetje 8) met prachtige vergezichten en landschappen! Tis toch wel een lastig tochtje geweest! :-&

Er was er weer eentje jarig deze week!!! Merci Matthias voor de drankjes! :drunk: :drunk: :drunk:

Nu nog efkes wachten tot dat Hein thuis komt!
graag gedaan é :p
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Soms mag het iets meer zijn:
13 handtekeningen.

Soms mag het iets minder zijn:
Orbjeabieker.
De lichtblauwen is duidelijk uit vorm. Logisch als ge in de eigenwoningbouw actief zijt.

Na vorige de hemel in Beignée, bleven we nu aan de poort van Sinte Pieter staan. Tot aan de tweede bevoorading was het gewoon leuk. Eénmaal in't bos was alles super, en alles ervoor vergeven en vergeten.

Ik was samen Bresciani achterop geraakt door een lekke band. We hebben zeker 50 bikers geremonteerd. Net een schietkraam, en ik ben nieteens goed. Plezant dat dat is.

Voor ik het vergeet nog een dikke proficiat aan onzen kleinsten met zijn verjaardag.
Thomsas
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 23 jan 2011 22:06
Rijdt met: Cube

Bericht door Thomsas »

Moustache schreef:
Thomsas schreef:Leuk tochtje met een pittig einde. Is er iemand die het aantal hoogtemeters heeft voor 45 km?
Wij reden een beetje verkeerd in het begin, maar hadden uiteindelijk zo'n 845 hoogtemeters op de 53 (jaja, flink fout gereden....)
Ik kwam uit bij 51km. En ik die dacht dat ik er was na 45km... was dat eventjes misrekend...
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Nog vlug den dezen meegepikt en het me niet beklaagd. :wink: Het weer was prachtig, de omgeving om van te dromen, het gezelschap fantastisch (proficiat Thomas =D> en bedankt :-D ).
Flauwkes gestart met de richtlijnen van Moustache die geen rood en groen kon onderscheiden :-D (ik keek nog naar de vellen van mijn ogen #-o), maar verder werd het parcours steeds beter. =D>
Op het laatst nog een 'cartouchke' verschoten en volledig opgebruikt #-o .
Misschien niet de mooiste in 'la douce' maar wel een hele leuke. 8)
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

ps: ik kwam uit bij:



Tijd: 03:10:52
Afstand: 57,17 km
Winst hoogte: 765 m
Calorieën: 2.497 C
Avg Moving Speed: 18,2 km/u
Max. snelheid: 47,2 km/u
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Traxer schreef:ps: ik kwam uit bij:



Tijd: 03:10:52
Afstand: 57,17 km
Winst hoogte: 765 m
Calorieën: 2.497 C
Avg Moving Speed: 18,2 km/u
Max. snelheid: 47,2 km/u
Ja, maar zat je daar geen stuk onder de zeespiegel in het begin???
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Traxer schreef:..... (proficiat Thomas =D> en bedankt :-D )....
Je zal het waarschijnlijk over Matthias hebben, onze jarige van deze week... :wink:
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Bresciani schreef:
Traxer schreef:..... (proficiat Thomas =D> en bedankt :-D )....
Je zal het waarschijnlijk over Matthias hebben, onze jarige van deze week... :wink:
Dju, ja :oops:

@moustache: gecorrigeerd kom ik toch daar uit... raar, hé
Plaats reactie