Zo 20/03/2011 Rebreuve-Ranchicourt (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Yeps,

Vandaag ook weer van de partij... :bounce:

't Was weer plezant met de bende... :-)

Toen Hein plat was gereden... effe door dat beekje gereden... :bounce:
en had ik geweten dat die verderop ook te doen was, dan was ik er zeker ook doorgereden.

Een kleine extra lusje gereden met Traxer en Hanzi... (bijna een koppel honden aan ons kuiten)

Naar 't einde enkele heel mooie stukken gereden die ons nog bekend waren van de rit van Lapugnoy...

In de laatste kilometers nog plat gereden... :-?
(THX Motorbiker voor de helpende hand) :wink:

Dan een inhaalrace ingezet tot er een paar FRANSEN voor mij zaten in een singletrack... naar beneden... en ze waren vergeten van hun remmen los te laten... #-o

In de laatste afdaling heeft er hem nog ene gesmeten over de breedte van 't spoor juist voor mijn wielen.... niet meer kunnen remmen... en ben er deels over gesprongen en deels over gereden (over den bike hé, niet den biker).

Aan de aankomst nog een broodje en drankje genuttigd en dan nog een drankje van Matthias (PORFICIAT nogmaals en bedankt).

Waarden van de rit...

3u18m gereden
AVG heartbeat 149
2883Kcal overboord gesmeten
57,1km parcours
AVG speed 17,2kmph
MAX speed in die OFF-ROAD afdaling (vanaf 't kerkhof denk ik) 49,8kmph

Ik heb ervan genoten en een filmpke volgt nog wel ne keer....
zoals Moustache al zei.... we zijn teveel verwend...

Ik vond dat de verplaatsing nogal ver was voor de rit die het was....
dus heb ik bij het terug rijden naar huis even een tussenstop gemaakt in Wingles...
Daar nog een beetje gaan spelen om de verplaatsing toch helemaal de moeite waard te maken.

De waarden van Wingles....

1u30m gereden
AVG heartbeat 142
1217Kcal overboord gesmeten
21,7km parcours
AVG speed 14,3kmph
MAX speed 31,5kmph

Overal paar keer op en af gereden, 't parcours lag er ideaal bij.
Genoten gelijk een klein kind :drunk:

Hiervan zal ook misschien een filmpke volgen.

Grtz & cu ALL :wink:
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Tja, nog steeds nagenietend van Beignée, moet het al een straf toerken zijn om in de buurt te komen. Het is natuurlijk verkeerd om je beste herinneringen als maatstaf te gaan gebruiken...dus was dit een leuke tocht die in deze omstandigheden (een overal goed berijdbaar parcours in een lentezonnetje) toch de verplaatsing waard was. Het werd opnieuw een leuke voormiddag in een tof gezelschap die met een extra drankje werd afgesloten. Bedankt Mathias! De finale van de tocht was prachtig, de streek schitterend, de organisatie sympathiek. =D> =D>
Plaats reactie