Za 12/03/2011 Gistel :: 11 Lenteveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bostrippertje
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: vr 01 jun 2007 13:19
Rijdt met: SCOTT

Bericht door bostrippertje »

Pompierke schreef:
bostrippertje schreef:jammer genoeg 1e lus gemist
toch 60 mooie kms gehad :-)
goed berijdbaar parcours
bedankt!
Eerste lus zat al na ca 400 m na de start
heh kweet t
keb t gezien toen k terug was #-o
kben daar links opgedraaid int wiel van enkele bikers, nooit op gelet
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

van thuis vertrokken en ingepikt op het parcour en 104km in totaal.
Mooie rit, je ziet duidelijk dat deze organisatie met een groot hart voor de mtb-sport leeft! :bounce: Proficiat! =D>
Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Bericht door Herder Alex² »

Mooi ritje ! Zeer verzorgd. Hoog offroadgehalte wat me verbaasde. =D> =D>
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Vandaag voor de eerste keer dit jaar op de bike geraakt om het stof er van te rijden. Gestart om 13h20 voor de 39km.

Toch was prachtig ze hebben echt alles uit de(mijn) streek gehaald. Ik heb zelfs stukken voor de eerste keer gereden. Toch wel redelijk afgezien aangezien de fysiek in de winter nul geworden is, de eerste 22km waren vooral wind op. Gelukkig int het terugkeren op de spoorweg wind achter :p. Na 1h45min terug aan de aankomst.

Genoten van de tocht en een grote pluim voor de organisatie. De bepijling was zo goed als perfect op een plaats na maar gelukkig stond daar een wakker oud ventje in ze hof te werken die me de juiste kant opstuurde :-).

gistel op tot de voglende

grtz Poggio Roy
Gebruikersavatar
henkieboy
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: wo 14 nov 2007 23:06
Rijdt met: orbea satelite , cannondale scalpel

Bericht door henkieboy »

Vanmorgen om 9u vertrokken met de fiets uit klerken om na 500m plots ne bekende stem te horen achter mij . Bleek dat de facteur ook zijn stalen ros van stal had gehaald om een toertje te maken(welliswaar met fijne bandjes en een koersstuur maar k'had toch kompanie tot in gistel).
Onderweg nog ne bekende wielertoerist opgeraapt en met drie vlogen we naar moere.
Toen het tempo tot een stukje boven de dertig begon te stijgen (en de hartslag evenredig) de facteur er nog eens op gewezen dat mijn bandjes iets dikker waren en dat ik ook nie zo gepresserd was.
Na een 50tal minuutjes aangekomen in gistel en mij op t'gemakskes ingeschreven om na een colaake mij op mijn fiets te hijsen en de tocht aan te vangen. Tot aan de eerste bevoorrading ne mooie mix van boereslagen (die droog waren)weide en land doorsteken (gelukkig ook droog)spoorwegbeddingen en singletrackjes .
Het mooiste stukje vond ik de doortocht rond da kasteel in moere , heel mooi gemaakt van de organisatoren =D> =D> =D> .
Kort voor de eerste bev. efkes misreden daar ik te veel oog had voor de manor dan voor het parcours om na 500m mijn fout op te merken en vlug de juiste route terug te keren.
Op de lange kerkewegel rond de mokker zag ik plots bekende uitrustingen voor mij rijden (grysperres)en na een korte achtervolging kreeg ik aansluiting bij bushrider , de wes , roeslaarnare en follow.
de rest van de tocht bij hun gebleven zodat ik mij af en toe ook eens uit de wind kon zetten.
In het doorgaan naar gistel kwam ik een loper tegen in moere en ik dacht nog "das toch ook nie zo gemakkelijk lopen met ne camelbag op de rug"(twas toen rond 9u30).
aangekomen aan de tweede bevoorrading kwam diezelfde loper daar ook aan . Bleek dat hij de 68km aan het lopen was (was dan reeds 4u30 onderweg)
#-o #-o #-o respect man =D> =D> =D> .
Na 93km terug aangekomen in gistel om te samen met de grysperres nog ne lekkere grimbergen en ne stuutje met gekapt te nuttigen om dan terug op mijn fietske te springen en de terugtocht naar klerken-city aan te vatten. Zoals het zo vlot ging in het doorgaan zo ging het zo moeilijk in het terugkeren .Nog 25 km windop fietsen is toch toch lastig na 100km te fietsen en ik was heel blij toen ik aan 13km per uur :oops: :oops: :oops: voorbij de kerktoren fietste om mij dan na 118km in vrije val te laten lopen tot aan mijn deur.
Ne heel mooie voor-en namiddag gehad met goe gezelschap en een mooie rit wa wilt ne mens nog meer.
bravo aan de organisatoren voor deze mooie rit =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Vandaag onder een stralend lentezonnetje een pracht van een tocht gereden. Wegens tijdgebrek de 54km gedaan en met volle teuge genoten.
Nadien nog een paar minuutjes een klappeke gedaan met Ndikn die er de 68km gebold had en ook vol lof was. Nadien vlug terug huiswaarts gekeerd.

Proficiat aan de organisatie, alles was meer dan dik in orde =D> =D> =D> .

Dezen Erika's Baaiker heeft zich ferm geamuseerd.
Gebruikersavatar
Ndikn
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 27 okt 2010 19:27
Rijdt met: cube ltd pro

Bericht door Ndikn »

mooie tocht gereden, voor den eersten keer me nieuw gezelschap.
kheb genoten van de talrijke dreven en wegeltjes en bosseltjes, hehe. tof dat we de afspuitstand niet moesten nuttigen, dat scheelt toch al nen grimbergen é want na 68 km had ek toch wel verdient denk ik. wel ergens verkeerd gefietst denk ik want met reeds 65 km op de teller geraakten we aan de praat met 2 mtbers die ons wisten te vertellen dat ze de 39 reden en pas een 30-tal km gereden hadden, vreemd. Toen maar richting gistel centrum gefiest want de beentjes begosten kittelen.
Op den aprés onze jagermeister gesproken die er met tijdsgebrek toch een stevig aantal km geduwd had =D>
Jagere, kijkn er na uit vo nog ki tope te goan biken wi

aan de organisatie, chapeau =D>
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

grysperre filmke


en mannen niet vergeten 10 april!!!!!!
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Ndikn schreef:Jagere, kijkn er na uit vo nog ki tope te goan biken wi

We goan der toch nog e kji sirieus uus wer moetn van maakn hé, copain :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

bushrider schreef:grysperre filmke


en mannen niet vergeten 10 april!!!!!!
Mooi filmpke, en inderdaad 10 april gaan we niet vergeten! :wink: :wink:
Plaats reactie