Za 05/03/2011 Hooglede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
NuRf
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 11:14
Rijdt met: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Contacteer:

Za 5/03/2011 Hooglede

Bericht door NuRf »

Heeft er iemand wat meer informatie over deze TT?
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Hallo hier wat nieuws ?
Coster9
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 02 jan 2011 08:31
Rijdt met: Scott Scale 60 (2011)
Contacteer:

Bericht door Coster9 »

naargelang ik ook van hooglede ben, weet ik echter niet veel over deze toertocht.

ik denk dat een groot deel van de tocht ook de vaste mtb routes van bloso zal volgen. zal waarschijnlijk met de regen van de afgelopen dagen redelijk wat stampen zijn op sommigte plaatsen.
ik heb ook al bordjes zien hangen, die zijn alvast duidelijk (geel met rode punt).

het zal die dag waarschijnlijk ook redelijk druk zijn, want mijn club organiseert ook die dag een tocht, wel voor met de koersfiets. de gebouwen om in te schrijven zijn naast elkaar. dus de zelfste parking ook en dit zal mss ook wat voor verwarring zorgen bij sommigen om in te schrijven en om de juiste bordjes te volgen.
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

reeds 2x gereden,is niet super maar zekers nie slecht voor ne zaterdagvoormiddag te rijden.halen toch het beste uit de streek.
Gebruikersavatar
NuRf
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 11:14
Rijdt met: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Contacteer:

Bericht door NuRf »

Ik zal hier starten omstreeks 8u15.
Als de weerberichten een beetje kloppen dan zal het parcours de kans krijgen om wat droger te worden...
Coster9
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 02 jan 2011 08:31
Rijdt met: Scott Scale 60 (2011)
Contacteer:

Bericht door Coster9 »

je kan starten tot 15u00, dus ik rij eerst de tocht van 50km van m'n club en rond 13u00 waarschijnlijk hier starten voor de 30km als m'n benen tenminste nog goed aanvoelen. :P
Gebruikersavatar
den willy
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 18:32
Rijdt met: een gryzen
Contacteer:

Bericht door den willy »

Hier meer maals aan de start.
Een goede organisatie, Veel bloso,maar, zoals eerder vermeld wel het maximum uit de streek te halen.
Start via Hooglede voetbalplein naar achterkant firma MOL (wel onverhard) zo over Oostnieuwkerke naar keuneleute en,via onverharde wegeltjes (meestal mtb route Staden) naar stroveldkruis,zo naar Hooglede terug.
het maximum onverhard wordt uit de streek gehaald.
Een aanrader maar geen hoog vlieger. Bij winderig weer best wel pittig.
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

zal hier ook nog eens starten om de conditie naar een hoger niveau te brengen :roll:
Altijd aangename tocht met toch enkele lichte kuitenbijters #-o
Gebruikersavatar
NuRf
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 11:14
Rijdt met: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Contacteer:

Bericht door NuRf »

Iemand een idee hoe de ondergrond er daar momenteel bij ligt?
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

Morgen ga ik ook wat aan de conditie werken in Hooglede, eerste toertocht sinds lang ... samen met Fabien. Hopelijk valt het parcour een beetje mee en dan bedoel ik niet te vettig ... ;-)
Greetzzz
Plaats reactie