Zo 06/03/2011 Raismes (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Raismes..... here I come!!!!! :-D
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Bericht door blackie »

Bresciani schreef:Raismes..... here I come!!!!! :-D
En ik heb het gezien :wink:

Prachtige rit die een beetje lawaaierig begon (alarmsysteem), vertraging doordat de president van de club nog om zijn brood moest maar dan van start gegaan. Eens de poort uitgereden hebben we nog een 5 tal keer een weg gekruist waardoor de verhouding offroad/baan op 99% lag :lol:
De plaatselijke filmploeg bleef maar voor en achter me rijden.
De 1e bevoorrading niet gezien (ze sliepen nog wss) en dan maar verder gereden tot de 2e. Alles die er meost zijn was aanwezig. En die teriils, als ge dat nog niet gedaan hebt #-o afzien jong.... maar ooooooooo zo leuk =D> smaakt naar vééééél meer.
Op de 2e bevoorrading nog enkele bekenden gezien en dan samen naar de eindmeet gereden. Na een leffe, een bijna volledig stokbrood :wink: en in de tombala een "perdu" gewonnen ben ik dan rustig naar huis gereden.

Raimes, Wallers en consoorten staan nu op de frigo geschreven :lol:

PS en voor mezelf: de klim op de eerste terril volledig opgereden. Boven wel een beetje moeten stoppen om te recuppen. :oops:
Gebruikersavatar
flip de flipper
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: di 26 apr 2005 21:58
Rijdt met: scott 2011 spark 20 en Scott 2010 spark 40

raimes

Bericht door flip de flipper »

Wou dat ik in die streek geboren was, superrit!!zeker tot de volgende.
Eerste bevoorading ook niet gezien, waren zeker nog niet wakker of wel hebben ze te lang aan dat alarm zitten prutsen :roll:
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

We hebben ons weer geamuseerd vandaag! 8)
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Bericht door S-Biker Gino »

Vandaag hier met vier Herders de bezemstart genomen (ze waren de inschrijving al aan het opkramen :oops: ) en waren er unaniem over de rit, uitstekend en MOET volgend jaar terug op de agenda, goede wijn behoeft verder geen krans. Jullie mogen raden welk stuk we NIET gebist hebben MAAR getrist :wink:
Raismes tot volgend jaar, de zomerdeitie zal voor ons helaas qua timing niet te doen zijn.
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Bericht door Dekker »

Wij Keybones hebben ons vandaag verdeeld om onze laatste flyers te verspreiden.
Toch nog met 9 keybones in Raismes gestart. Net gehoord, Anzegem schitterend, maar hier met bijna 100% offroad bos en terril ons ook echt kunnen uitleven. Het parcour lag er prachtig bij, met lichte vorst en lentezonnetje echt plezier om te fietsen. We komen zeker nog terug!

Nu nog een week uitpijlen, klaarzetten, en volgend weekend is het onze beurt om jullie te ontvangen.
11>12>13 maart 12de smokkelaarstocht Rekkem http://www.keybones.be
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Vandaag voor het eerst in mijn leven een treehugger in levende lijve mogen aanschouwen. Traxer toonde ons even voor hoe dit dient te worden uitgevoerd. Slijkske bleef er bijna in.

Afbeelding

Voor de rest was het weer heel simpel: prachtrit, met vrijwel 100% off-road, hier een daar een kasseitje, een klimmetje op tijd, een afdaling om de klim te vergeten en vooral heel veel fun. Ik hou me al klaar voor de tweede rit in mei.

Dit is het verslagje van vandaag.
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

Rond 17u15 is Hein gearriveerd met 170 km op zijn teller. :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Belle schreef:Rond 17u15 is Hein gearriveerd met 170 km op zijn teller. :-D :-D :-D
Hopelijk doet zot zijn geen zeer...
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

Moustache schreef:
Belle schreef:Rond 17u15 is Hein gearriveerd met 170 km op zijn teller. :-D :-D :-D
Hopelijk doet zot zijn geen zeer...

Zal hem goed soigneren!!!! :wink: :wink: :wink:
Plaats reactie