Zo 13/03/2011 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

vandaag ook afgekomen met mr c. echt genoten van de tocht. wij vertrekken altijd laat en vooral voor de rust bijna niemand gezien. wat een stilte in het bos. ook dat maak je niet vaak meer mee. organisatie, ondergrond, weer, parcours wat allemaal heel erg goed. een van de beste tochten van de winterkalender.
Gebruikersavatar
ral6005
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 21:00
Rijdt met: een stalen ros van 20kg: Granville puls v1
Contacteer:

Bericht door ral6005 »

Wat een supper tocht =D> =D> =D> =D> en voor wie nog eens wil na genieten hier een filmke van den tocht :wink:

www.youtube.com/watch?v=P4xooCCOquU
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Bericht door witte »

Oerdegelijke organisatie, zeer mooi parcours, geen bevoorrading maar een buffet van jewelste, allemaal maar positieve dingen te vertellen hierover. Enkel in dit uitgestrekte domein zijn zone aanduidingen wel geen overbodige luxe. Want hoe ga je duidelijk maken ,via het noodnummer, waar je je ergens bevind bij pech of ongeval???
Hiermee wil ik niets slechts zeggen maar het is maar te hopen dat de ongelukkige biker goed en wel gevonden is en dat alles goed met hem gaat. In ieder geval bedankt voor de zeer mooie rit en alles er rondom heen. =D> =D> =D>
Huckie
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 mar 2011 00:16
Rijdt met: Merida

Bericht door Huckie »

1ste x in leopoldburg en direct bingo.super....prachtig parcour.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Deze morgen om 6u15 eruit om tegen 8u30 in Leopoldsburg te kunnen vertrekken. Bijna direct na de start al de mannen moeten laten gaan, maar dat was ook te verwachten natuurlijk. 42km genoten van een prachtig parcours! Bepijling was dik in orde en de bevoorrading was inderdaad een buffet.

Na de après-bike dan weer vertrokken voor de kids-tocht, want had eigenlijk wel zin in nog wat meer kilometers (en daarmee is eigenlijk het negatieve van deze tocht gezegd: 't was te kort :wink:). Het was ondertussen natuurlijk al na het inschrijvingsuur, maar eventjes gevraagd of ik nog kon rijden en het was geen probleem. Onderweg dan nog samengekomen met de laatste mannen op het parcours van de 40km, maar de laatste splitsing was enkel voor de kids en toen stond ik plots voor een gesloten hek. Komt ervan natuurlijk als je te laat start voor een extra toerke en niemand verwacht dat er nog iemand op dat kidsparcours zit :-D Helemaal mijn fout natuurlijk, maar gelukkig kwamen er een minuutje later twee mannen van de organisatie voorbij, die mij dan uitgelegd hebben hoe ik rond kon rijden om weer aan de start te geraken.

Uiteindelijk met 57km op de teller toegekomen (42km van 1e tocht + ongeveer 12 van kids + 3km omweg) en dat was toch wel genoeg :wink:

Blij te horen dat deze tocht volgend jaar weer wordt georganiseerd. Het is wel eventjes rijden van bij ons, maar dat is deze tocht zeker waard! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Storm
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 11:33
Rijdt met: 2015 BMC Teamelite TE01 29 XC

Bericht door Storm »

Het was inderdaad genieten geblazen gisteren.
Fantastisch parcours gecombineerd met fantastische organisatie!
Gebruikersavatar
Groentje
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 09:09
Rijdt met: scott

Bericht door Groentje »

Super tocht, super organisatie.
Als jullie nog zorgen dat de vrouwen volgende keer een warme douche hebben verdienen jullie 4 sterren nu zijn het er 3.5.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

ral6005 schreef:Wat een supper tocht =D> =D> =D> =D> en voor wie nog eens wil na genieten hier een filmke van den tocht :wink:

www.youtube.com/watch?v=P4xooCCOquU

op 4.20 is mijn valpartij te zien :-D :-D

95kg tegen moeder aarde tegen een mooie snelheid...

rechts alles stijf vandaag!!!! lekker, daar doen we het voor! :drunk:
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

wasghebezig??

mijne val was NOG stommer, tegen 25 de eerste bocht in de bos in... banden keihard... tja, dan durft een voorwiel nogal eens wegschuiven :-D :-D
Dieter Mertens
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 13 okt 2010 14:56
Rijdt met: ISAAC IMPACT

Bericht door Dieter Mertens »

Door het een of ander technisch probleem hadden de vrouwen blijkbaar geen echt warm water. Onze excuses hiervoor, want het was we degelijk aangevraagd. Volgend jaar zal dit niet meer gebeuren.

Volgend jaar op zondag 29 januari, zelfde plaats.
Plaats reactie