Za 05/02/2011 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
NuRf
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 11:14
Rijdt met: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Contacteer:

Za 5/02/2011 Sijsele

Bericht door NuRf »

Heeft er iemand meer informatie omtrent de TT in Sijsele op 5/02/2011?
Ivm parcours,...

Thx a lot
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

oude spoorwegbedding,speelbosje,genoeg off-road,goede bevooradingen en dito bepijling!!dit is wat ik van deze tt onthouden heb!!Ik kan normaal die dag héél wat dichter bij de deur biken maar toch kies ik telkenjare voor Sijsele!!Vorig jaar (denk ik :roll: ) een groot stuk samen met Geertje uit Moerkerke gereden!!Ik keer tevreden terug...om rond de middag "de groten" aan te pakken!!see you all...
dingo 8)
nog even de details:
*inschrijven en douchen kan in de gemeentelijke turnzaal,kloosterstraat
Sijsele
*van 8 tot 15 uur.
*afstanden:27/37/47 km.
*organisatie is in handen van wtc Olympia Sijsele :wink:
en als ik me niet vergis zit er hier iemand van de organisatie op het forum om een woordje uitleg méér te geven!! :wink:
greetings...dingo 8) en tot in Sijsele
Gebruikersavatar
ploppertje
Mountainbiker
Berichten: 120
Lid geworden op: di 05 jan 2010 12:08
Rijdt met: Trek 6500
Contacteer:

Bericht door ploppertje »

Hallo, we zijn terug naar de aarde gedaald!

Het parcours wordt zondag definitief vastgelegd op onze algemene vergadering, maar via de linken van vorige jaren heb je nu reeds een voorproefje:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=73536 2010

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=59309 2009

Wat ik verder nu nog kwijt kan is dat we met ons parcours steeds zo veel mogelijk de mountainbikers verwennen met een maximum aan bospadjes en veldwegels, die trouwens ten allen tijde goed berijdbaar zijn.

In totaal zal er iets meer dan 70% off-road zijn...

Na het weekend zullen we er dus in 'vliegen' en als ik het niet vergeet zal ik hier en daar een fotootje placeren van een nieuw stukje bos- of veldwegel...

Tot gauw :P
Gebruikersavatar
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 23 jan 2010 22:11
Rijdt met: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Bericht door young wtc olympiatje »

ploppertje schreef:Hallo, we zijn terug naar de aarde gedaald!

Het parcours wordt zondag definitief vastgelegd op onze algemene vergadering, maar via de linken van vorige jaren heb je nu reeds een voorproefje:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=73536 2010

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=59309 2009

Wat ik verder nu nog kwijt kan is dat we met ons parcours steeds zo veel mogelijk de mountainbikers verwennen met een maximum aan bospadjes en veldwegels, die trouwens ten allen tijde goed berijdbaar zijn.

In totaal zal er iets meer dan 70% off-road zijn...

Na het weekend zullen we er dus in 'vliegen' en als ik het niet vergeet zal ik hier en daar een fotootje placeren van een nieuw stukje bos- of veldwegel...

Tot gauw :P
De (kleinsten) van de bende gaat ook een handje proberen toesteken! :lol:
Als de school dat natuurlijk toelaat :P
Gebruikersavatar
hoyt007
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 27 jan 2011 21:45
Rijdt met: Canyon CF SL29

Hoe kan je deelnemen?

Bericht door hoyt007 »

Yo.

Is het mogelijk om deel te nemen aan een toertocht, als je nog nooit aan MTB toertochten hebt meegedaan?
Moet je niet eerst bij een wielerclub aangesloten zijn om aan die toertochten deel te nemen?

Thanks.
Gebruikersavatar
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 23 jan 2010 22:11
Rijdt met: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Re: Hoe kan je deelnemen?

Bericht door young wtc olympiatje »

hoyt007 schreef:Yo.

Is het mogelijk om deel te nemen aan een toertocht, als je nog nooit aan MTB toertochten hebt meegedaan?
Moet je niet eerst bij een wielerclub aangesloten zijn om aan die toertochten deel te nemen?

Thanks.
Hallo, om aan de toertocht deel te nemen moet je niet aangesloten zijn bij een wielerclub.
Je zal enkel zo'n €0.5 of €1 meer moeten betalen bij de inschrijving, dit dient om je verzekering te betalen.
:P
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Sijsele

Bericht door betonboerke »

Normaal van de partij met Old Walker ( Tornado) Pimke , Kurt lamouche. :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
ploppertje
Mountainbiker
Berichten: 120
Lid geworden op: di 05 jan 2010 12:08
Rijdt met: Trek 6500
Contacteer:

Bericht door ploppertje »

Deze voormiddag hadden wij onze vergadering, waar onder andere het parcours is voorgesteld...

De start is aan het Lindenplein te Sijsele (Kloosterstraat) Via de spoorwegbedding rijden wij in de richting van Donk, waar de 37 en 47km alle paadjes, wegels en doorsteken zullen verkennen. Terug in de richting van Sijsele komt alles samen om dan richting de Geite te rijden. Na dit stuk krijg je een voorproefje voor het stuk na de bevoorrading, namelijk het hoogteverschil bij uitstek in de omstreken...Jawel Oedelem Berg

Na dit 'kleine' voorproefje richting Danegem is er de bevoorrading, waar iedereen zich innerlijk kan versterken. =D> =D> =D>

Na 650 meter neemt de 47km een klein lusje erbij -dit is op het plan; maar voor velen zal dit een pittig kuitenbijtertje zijn-

Dan wordt er voor alle omlopen verschillende malen geflirt met de 'gevreesde' berg van de omstreken.

Veel tijd voor te rusten is er dan al niet meer, want na het Maandagse komt Ryckevelde bos in aantocht...

We hebben de toestemmingen binnen om terug door het Militair domein te rijden, waar we buiten het gevolgde parcours, geen uitleg kunnen geven over dit wel bepaalde deel van het parcours, wegens TOP SECRET (aan de gps'ers: zet hem uit, want... :lol: :lol: :lol: )

Na dit spektakel mtb'en we tussen de bomen in het Ryckevelde bos.

Uiteindelijk komen we terug in de bewoonde wereld aan Garage Lonneville. (opgepast bij de oversteek van de N9)

Dan zijn er nog verschillende wegeltjes en paadjes en komen we via de spoorwegbedding aan de aankomst aan de sporthal. Hier kan je je fiets afspuiten, een warme douche nemen en zullen we je opwachten om iedereen maximaal te bedienen aan de bar :drunk: :drunk: :drunk:

Ik moet zeggen dat onze parcoursbouwer ons terug enkele NIEUWE OFF ROAD-stukken zal voorschotelen, de enige al pittiger dan de andere, maar deze, zoals geheel onze rit, zullen ten allen tijde goed berijdbaar zijn!

Dit was het parcours in een notedop.

Meer info, nieuwtjes en de exacte stand van het parcours zal je deze week nog vernemen van ons team.
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Bericht door debiker »

ploppertje schreef:Deze voormiddag hadden wij onze vergadering, waar onder andere het parcours is voorgesteld...

De start is aan het Lindenplein te Sijsele (Kloosterstraat) Via de spoorwegbedding rijden wij in de richting van Donk, waar de 37 en 47km alle paadjes, wegels en doorsteken zullen verkennen. Terug in de richting van Sijsele komt alles samen om dan richting de Geite te rijden. Na dit stuk krijg je een voorproefje voor het stuk na de bevoorrading, namelijk het hoogteverschil bij uitstek in de omstreken...Jawel Oedelem Berg

Na dit 'kleine' voorproefje richting Danegem is er de bevoorrading, waar iedereen zich innerlijk kan versterken. =D> =D> =D>

Na 650 meter neemt de 47km een klein lusje erbij -dit is op het plan; maar voor velen zal dit een pittig kuitenbijtertje zijn-

Dan wordt er voor alle omlopen verschillende malen geflirt met de 'gevreesde' berg van de omstreken.

Veel tijd voor te rusten is er dan al niet meer, want na het Maandagse komt Ryckevelde bos in aantocht...

We hebben de toestemmingen binnen om terug door het Militair domein te rijden, waar we buiten het gevolgde parcours, geen uitleg kunnen geven over dit wel bepaalde deel van het parcours, wegens TOP SECRET (aan de gps'ers: zet hem uit, want... :lol: :lol: :lol: )

Na dit spektakel mtb'en we tussen de bomen in het Ryckevelde bos.

Uiteindelijk komen we terug in de bewoonde wereld aan Garage Lonneville. (opgepast bij de oversteek van de N9)

Dan zijn er nog verschillende wegeltjes en paadjes en komen we via de spoorwegbedding aan de aankomst aan de sporthal. Hier kan je je fiets afspuiten, een warme douche nemen en zullen we je opwachten om iedereen maximaal te bedienen aan de bar :drunk: :drunk: :drunk:

Ik moet zeggen dat onze parcoursbouwer ons terug enkele NIEUWE OFF ROAD-stukken zal voorschotelen, de enige al pittiger dan de andere, maar deze, zoals geheel onze rit, zullen ten allen tijde goed berijdbaar zijn!

Dit was het parcours in een notedop.

Meer info, nieuwtjes en de exacte stand van het parcours zal je deze week nog vernemen van ons team.

zal er zeker bij zijn altijd verzorgde rit :P ,
krijg al goesting :wink:
Gebruikersavatar
wesley snipes
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 11 mar 2009 10:06
Rijdt met: nen cube in carbon

Bericht door wesley snipes »

DA MO HOWWE ZOTERDAG IS [-o< [-o<
Plaats reactie