Zo 06/02/2011 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JanDeWinter
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 15 dec 2008 23:11
Rijdt met: Grandville Evo M

Bericht door JanDeWinter »

rocco schreef:hoe ligt het parcour erbij vettig of gewoon?
We hadden niet veel keuze na alle sneeuw en regen voor en na Nieuwjaar. De modderstukken eruit en drogen dat parcours.

We hebben dus de grote haardroger boven gehaald en op ons parcours gezet op stand 3. Gevolg, al enkele dagen krachtige wind met rukwinden tot 70 Km/u en lekker warm weer. Ideaal.

Er is heel wat opgedroogd de laatste dagen, maar hier en daar zal je nog wel een vettig stukske hebben.

Gewoon dus is mijn oordeel.

Jan
nielsvds
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 16:54
Rijdt met: granville slider fr/Scott Scale 60
Contacteer:

Bericht door nielsvds »

Ik ga morgen zeker aanwezig zijn samen met nog andere collega start to MTB'ers. Afwachten hoeveel km we morgen gaan doen.
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

wij, uit Humbeek komen ook naar deze leuke,gevarieerde tocht
tot zondag
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

gardap schreef:shortmtbikers met ne man of 12 aan de start zondag!!
+ 1 shortmtbikester :-D
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Ik heb hem vandaag al eens gereden de 54km.Meer een strijd tegen de wind dan tegen de hoogtemeters.Volgens men Garmin 990hoogtemeters en afstand had ik 64km vanuiit Bierbeek.
Nergens voet aan de grond moeten zetten en dat is altijd plezierig.Kwasie geen modder op uitzondering aan de zandgroeve van Pellenberg en naar de aankomst,daarom moest ik men bike afspoelen anders had ik er morgen nog kunnen mee rijden.
Zeer mooi parcours waar je veel plezier zult aan beleven en hou wat reserve voor de laatste kilometers want dan zit je in de velden met tegenwind die moeilijker waren dan de kalvarieberg.
Morgen ga ik hem nog eens rijden want de laatste tijd weinig gemountainbiked en dat is toch een heel verschil met men baankilometers.
Gebruikersavatar
spaver
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:07
Rijdt met: santa cruz blur xt xtr reba

Bericht door spaver »

Aan ikke met de fiets dan start je mee om 9.15?
Tot morgen
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

als ik de tijd vind volgende week mogen jullie een filmpje verwachten
Gebruikersavatar
bulls68
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: wo 06 sep 2006 13:26
Rijdt met: Scott Scale
Contacteer:

Bericht door bulls68 »

Laatste stavaza ivm parkoers:
Vandaag een (voor)laatste controle gedaan en over het algemeen overwegend droog. Zeker het eerste stuk tot aan de bevoorrading is quasi moddervrij (op enkele meters na). Na de bevoorrading valt het ook nog mee. Maar zoals Roger al schreef zijn de laatste 5 km de moddergevoeligste. Achter de zandgroeve ligt het ergste stuk, maar niet onoverkomelijk voor een mtb'er. De afspuitstanden zijn voorzien om 9 fietsen tegelijk schoon te spuiten, dus ruim tijd over om nog eens binnen te wippen in de gezellige kantine, waar zowel Leffe als La Chouffe wordt voorgeschoteld.
Tot morgen, en geniet met teugen... :lol:
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

spaver schreef:Aan ikke met de fiets dan start je mee om 9.15?
Tot morgen
Wij (ikke & Jordi + papa) vertrekken voor de 29 km om 9.30 h ; kwestie van de rappe mannen voor te laten. :drunk:
JanDeWinter
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 15 dec 2008 23:11
Rijdt met: Grandville Evo M

Bericht door JanDeWinter »

roger schreef:Ik heb hem vandaag al eens gereden de 54km.Meer een strijd tegen de wind dan tegen de hoogtemeters.Volgens men Garmin 990hoogtemeters en afstand had ik 64km vanuiit Bierbeek.
Nergens voet aan de grond moeten zetten en dat is altijd plezierig.Kwasie geen modder op uitzondering aan de zandgroeve van Pellenberg en naar de aankomst,daarom moest ik men bike afspoelen anders had ik er morgen nog kunnen mee rijden.
Zeer mooi parcours waar je veel plezier zult aan beleven en hou wat reserve voor de laatste kilometers want dan zit je in de velden met tegenwind die moeilijker waren dan de kalvarieberg.
Morgen ga ik hem nog eens rijden want de laatste tijd weinig gemountainbiked en dat is toch een heel verschil met men baankilometers.
Ge ziet wa ne goeien haardroger kan doen ... :wink:

Jan
Plaats reactie