Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Nachttochten 2015

Nachttochten 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht vr 11 feb 2011 21:32
triple Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes
:lol: Doe voor de zekerheid maar een kogelvrije vest aan.

Bericht zo 13 feb 2011 14:11
Heikneuterke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE LTD COMP

heb die al aan geschaft maar dat rij niet gemakelijk :lol: :lol:

Bericht ma 14 feb 2011 15:18
Offshore Mountainbiker

Mijn bike: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Ik probeer in het spoor van Patje te blijven. Met zijn niet te negeren fluohesje wordt hij onvermijdelijk als eerste in het vizier genomen :evil: .
Eén probleem : ik moet hem kunnen volgen :cry: .

Bericht ma 14 feb 2011 15:25
Offshore Mountainbiker

Voilà. De eerste van 2011 zit erop. Zware tocht, maar al bij al toch leuk meegenomen.
Wie even surft naar de website van de inrichtende club http://wtccw.nl/winteravondronde vindt de foto terug van vuil en vies Patje bij de aankomst =D> . Ik weet niet waarom ze mij er hebben afgeknipt, maar ik heb wel enig vermoeden :( . Het is zoals in de tijd van Eddy Merckx, de tweede stond nooit mee op de foto...
Laatst bijgewerkt door Offshore op wo 09 maart 2011 17:37, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht ma 14 feb 2011 17:33
jinba ittai Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek, GT
Offshore schreef:
Voilà. De eerste van 2011 zit erop. Zware tocht, maar al bij al toch leuk meegenomen.
Wie even surft naar de website van de inrichtende club http://wtccw.nl/winteravondronde vindt de foto terug van vuil en vies Patje bij de aankomst =D> . Ik weet niet waarom ze mij er hebben afgeknipt, maar ik heb wel enig vermoeden :( . Het is zoals in de tijd van Eddy Merckx, de tweede stond nooit mee op de foto...

Die komma moest nog wel weg in die url...

't is nen echte flandrien op die foto =D>

Bericht di 15 feb 2011 13:00
Offshore Mountainbiker

Tja, de fotograaf heeft nochtans ook foto's genomen met mij naast Patje, maar die zouden zijn mislukt :^o .
Ze zetten blijkbaar enkel nog foto's van jonge, aantrekkelijke, sexy atleten in de gazetten en de boekskes :-? .

Bericht di 15 feb 2011 14:04
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Hou de kalender op pagina 1 ook in het oog deze wordt regelmatig aangepast

Bericht di 15 feb 2011 17:59
StrammerMax Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Offshore schreef:
Tja, de fotograaf heeft nochtans ook foto's genomen met mij naast Patje, maar die zouden zijn mislukt :^o .
Ze zetten blijkbaar enkel nog foto's van jonge, aantrekkelijke, sexy atleten in de gazetten en de boekskes :-? .

De Papegaai Bike Team staat op foto's in O2-bikers! Blijkbaar voldoen wij dus aan al deze criteria!

Dat die andere foto's mislukt zijn kan misschien gezien worden als een teken Gods, een zegen voor de mensheid! :lol:

Het kan ook zijn dat de fotograaf de bikers die de site komen bezoeken wil behoeden voor harde beelden. Tijdens het nieuws waarschuwt men daar ook altijd voor! :lol:

Maar bij wijze van troost laat ik u hier even genieten van mijn nichtje:

Afbeelding

En geef toe, dat verklaart toch waarom mijn foto wél gepubliceerd is! :^o

Bericht wo 16 feb 2011 09:09
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Hoe veel uiterlijk verschil er in 1 familie kan zijn, is hier mee nog maar eens bewezen. Heb de fotos van StrammerMax uit O2 met deze mooie deerne :drunk: vergeleken. Maar strammer trek het u niet aan in elke vijver zit een lelijk eendje :lol: :lol: u vertolk deze rol met veel glans daarvoor krijgt u van mij een staand =D> =D> =D> =D>

Bericht vr 18 feb 2011 00:43
Offshore Mountainbiker

[quote="StrammerMaxDe Papegaai Bike Team staat op foto's in O2-bikers! Blijkbaar voldoen wij dus aan al deze criteria!

Of jullie aan de criteria voldoen durf ik te betwijfelen #-o ! Maar jullie hebben wel geprofiteerd van stevig lobbywerk =D> . Geef toe Strammie, anders was het nooit gelukt :wink: !
Wanneer monteer jij je lichten nog eens op je bike ? Ik ben de laatste tijd vaak alleen met Patje op pad. En leuk is anders :-? .
Estaimbourg ? Chimay ?

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten