Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
JorNv
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 21:19
Rijdt met: Cube AMS pro, Merida 0.9, GT zaskar niner carbon

Bericht door JorNv »

@patje: Als ervaren nachtmens 8) , welke nightride mag ik zeker niet missen als je er eentje moest uitkiezen?
Heb nog nooit gereden in het donker, maar staat op to do lijstje van dit jaar.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Ze zijn allemaal de mooi om te rijden begin mischien in de buurt Zandvliet,Stabroek of Bazel Als je iets verder wil rijden Vlezembeek, Halle, Ternat, Gooik, Rilaar, Gavere, St Maria Horebeke en Senneffe hier heb je ook al wat hm. Zele, Kalken en Bazel is in het iets uitgebreide waasland zijn dan weer vlak In Huisingnies was en SingelTrak van en 7tal km. Ik rij ze normaal gezien wel allemaal terug. De echt technische stroken zijn er wel meetstal niet bij voor de veiligheid.
Welke de beste is? Ik ken in verschilende organisaties personen en wil niemand voortrekken.Ga gewoon eens ergens biken in de regio die je anders ook doet en je weet direkt het verschil. Zorg wel voor voldoende licht
Chippen
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 jul 2008 21:11
Rijdt met: cube

Bericht door Chippen »

voor de mtb-ers die graag alles op voorhand plannen, de night-ride van gooik (strijland) zal dit jaar doorgaan op vrij 14/10. PS: ga hem morgen al eens verkennen dan weet ik direct waar het met slecht weer berijdbaar is en waar er moet geschrapt worden. verdere info volgt later op de site van t pandoerken
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

JorNv schreef:@patje: Als ervaren nachtmens 8) , welke nightride mag ik zeker niet missen als je er eentje moest uitkiezen?
Heb nog nooit gereden in het donker, maar staat op to do lijstje van dit jaar.
Wiekevorst werd ook gesmaakt door de deelnemers, vooral de (gratis)pompoensoep =P~ .
Elke nachttocht heeft iets speciaals. Het duister zorgt voor een bijzondere sfeer :evil: . Ook onder de bikers. Het gaat er véééél toleranter en vriendelijker aan toe. Nooit wordt er ongeduldig gereageerd.
Maar vooral : door de duisternis worden de saaiste omlopen plots interessant. En inderdaad, de meeste inrichters mijden de té technische passages die gevaarlijk kunnen worden voor mensen met minder goede verlichting. En, geef toe, wat is er voor een biker leuker dan het WE te beginnen met een nightride ?
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Chimay

Bericht door Offshore »

Als je naar Chimay wil, opgelet ! De voorinschrijving is afgesloten. Dus eerst bellen of je nog kan inschrijven !
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Is Zandvliet gewoon open deelname of is daar ook voor-inschrijving ?
Gebruikersavatar
jinba ittai
Mountainbiker
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 00:36
Rijdt met: Trek, GT

Bericht door jinba ittai »

TITTYMAN schreef:Is Zandvliet gewoon open deelname of is daar ook voor-inschrijving ?
Zandvliet is gewoon ter plaatse in te schrijven, allee vorig jaar toch...
Gebruikersavatar
triple
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 20:56
Rijdt met: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Bericht door triple »

Zandvliet is open inschrijven.

1 van de dagen open ik een topic hierover met alle informatie.

De toer ligt vast, we zijn volop bezig met het bos wat op te ruimen #-o

Maar er is een gezellige vent die altijd boompjes afbreekt en hindernissen legt :roll:

Ter info alvast.
Nieuw parkoer tegenover vorig jaar en 99 procent off-road.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Okay, thanks voor de info. Normaal kom ik die ook wel is bollen :wink:
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Zandvliet

Bericht door Offshore »

Mogen we dit jaar overal door ? Of riskeren we afgeknald te worden door de boswachters ?
Plaats reactie