Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Gunarson
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 apr 2010 13:37
Rijdt met: Giant Anthem / Cube Elite HPC SL

voorlaatste verkenning Sint-Niklaas

Bericht door Gunarson »

VANDAAG NOG GESLEUTELD AAN DE TOCHT

Buitenrijden : in < 2km buiten stad !

Einde van de tocht : nog extra offroad stuk naar huis (!) + een verrassende oval 'track' waardoor binnenkomen naar Sint-Niklaas met de helft herleid & beperkt.

Well done gasten.

Be our guests on friday !!
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Re: voorlaatste verkenning Sint-Niklaas

Bericht door Offshore »

Gunarson schreef:VANDAAG NOG GESLEUTELD AAN DE TOCHT

Buitenrijden : in < 2km buiten stad !

Einde van de tocht : nog extra offroad stuk naar huis (!) + een verrassende oval 'track' waardoor binnenkomen naar Sint-Niklaas met de helft herleid & beperkt.

Well done gasten.

Be our guests on friday !!
We hebben te Eindhoven heel wat meer kilometers moeten rijden eer we uit het stadscentrum waren ! Allemaal geen probleem. Dat maakt een tocht origineel !
Misschien een idee : een niteride te Brussel en de stad verlaten via de Aarschotstraat =P~
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: voorlaatste verkenning Sint-Niklaas

Bericht door patje2 »

Offshore schreef:
Gunarson schreef:VANDAAG NOG GESLEUTELD AAN DE TOCHT

Buitenrijden : in < 2km buiten stad !

Einde van de tocht : nog extra offroad stuk naar huis (!) + een verrassende oval 'track' waardoor binnenkomen naar Sint-Niklaas met de helft herleid & beperkt.

Well done gasten.

Be our guests on friday !!
We hebben te Eindhoven heel wat meer kilometers moeten rijden eer we uit het stadscentrum waren ! Allemaal geen probleem. Dat maakt een tocht origineel !
Misschien een idee : een niteride te Brussel en de stad verlaten via de Aarschotstraat =P~
Met een bevoorading niet ver van het Steen in Antwerpen :roll:
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

Een après met Cava en tapas, geserveerd door een sprankelend knappe jongedame :roll: . Jawadde dadde. En ik die dacht dat ze in Sint-Niklaas allemaal op de F. W. geleken !
Het WE kende weer een prachtige start. Ik kon er zelfs mee leven dat Patje2 en Ninja Ittai me er opnieuw afreden waar ze maar wilden :-? .
-JP-
Mountainbiker
Berichten: 450
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 17:54
Rijdt met: Radon Black Sin 2015/Moozes Boreas 2011

Bericht door -JP- »

Zal ik zeker doen, een soepke/choufke smaakt toch leuker met wat gezelschap. De beslissing was nu wat last-minute. Maar o zo geen spijt van gehad! Lekker zo die technische stukken 's avonds.

Ze mochten de tocht wel iets langer maken. 3u30 in de auto gezeten voor 1u15 op de fiets was een beetje het enigste nadeel.
Offshore schreef:
-JP- schreef:Straks nog iemand naar Houffalize voor de 02bikers nightride?
Patje en ondergetekende waren present. Laat volgende keer iets eerder wat van je horen. Leuk om als niteriders op de après te "verbroederen" :drunk: . Zijn we heel sterk in :roll: .
Vrijdag : Sint-Niklaas ! Organisatie van de "Krissen" en bovendien voor een goed doel. Top !!!!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Heb de kalener weer wat langer gemaakt. Het zijn er al 62 en er komen er nog bij daar ben ik zeker van :-D
Had er iemand ooit gedacht dat er zoveel avond/nachttochten zouden zijn? Ik zeker niet.
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

18 juni

Bericht door Offshore »

Patje, er is op 18 juni ook een NTT te Ellezelles (Pays des Collines) van 25 of 35 km. Is veel korter bij huis dan Hermies (Cambrai) en Drocourt (Lens). Het parkoers zal ongetwijfeld vrij pittig zijn voor een niteride. Wat denk je ervan ? Op vrijdag is er ook de TT van het leger te Bertrix. Die wordt blijkbaar wel van jaar tot jaar korter (en makkelijker).
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Maissin

Bericht door Offshore »

NTT is op zaterdag. Op zondag wordt er op hetzelfde parkoers een dagtocht gereden. Lijkt me een aanrader (ligt tussen Libin en Daverdisse).
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Ellezelles is voor mij ook goed het moet niet altijd ver zijn. Bertrix stond al op men programa de week er voor is er ook een dagtocht op vrijdag 10/6 in Duisburg (Tervuren)
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Escaudain

Bericht door Offshore »

Met Patje zonder al te hooggespannen verwachtingen naar het noorden van Frankrijk getrokken. Biljartvlakke streek, maar via de autostrade ligt die voor ons niet verder weg dan de Belgische kust, vandaar. De tocht viel uiteindelijk heel goed mee. Typisch Franse groepsstart, net voor tien uur. Maar eerst nog wat Franse discours door het halve schepencollege ... Vervolgens met het hele peloton (+/- 125 bikers) dwars door het dorp, achter een toeterende 4 x 4. Dan een vliegende start, recht naar de hobbels, bulten en singeltjes rond de eerste terril. Zo kwamen er nog twee speelzones. Uiteraard veel oude steenkoolsporen, veldwegen en kasseistroken. Dat laatste kan ook niet anders, de Trouée d'Arenberg ligt op een boogscheut. Voor amper 3 € : 35 km afwisselende NTT, één ravito en aan de aankomst ook nog een blik frisdrank (of biertje) plus een ficelle/merguez van de BBQ.
Oh, ja Patje heeft iedereen naar huis gereden...
Plaats reactie