Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
triple
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 20:56
Rijdt met: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Bericht door triple »

:lol: Doe voor de zekerheid maar een kogelvrije vest aan.
Gebruikersavatar
Heikneuterke
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 27 dec 2010 17:49
Rijdt met: CUBE LTD COMP

Bericht door Heikneuterke »

heb die al aan geschaft maar dat rij niet gemakelijk :lol: :lol:
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

Ik probeer in het spoor van Patje te blijven. Met zijn niet te negeren fluohesje wordt hij onvermijdelijk als eerste in het vizier genomen :evil: .
Eén probleem : ik moet hem kunnen volgen :cry: .
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Eindhoven

Bericht door Offshore »

Voilà. De eerste van 2011 zit erop. Zware tocht, maar al bij al toch leuk meegenomen.
Wie even surft naar de website van de inrichtende club http://wtccw.nl/winteravondronde vindt de foto terug van vuil en vies Patje bij de aankomst =D> . Ik weet niet waarom ze mij er hebben afgeknipt, maar ik heb wel enig vermoeden :( . Het is zoals in de tijd van Eddy Merckx, de tweede stond nooit mee op de foto...
Laatst gewijzigd door Offshore op wo 09 mar 2011 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jinba ittai
Mountainbiker
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 00:36
Rijdt met: Trek, GT

Re: Eindhoven

Bericht door jinba ittai »

Offshore schreef:Voilà. De eerste van 2011 zit erop. Zware tocht, maar al bij al toch leuk meegenomen.
Wie even surft naar de website van de inrichtende club http://wtccw.nl/winteravondronde vindt de foto terug van vuil en vies Patje bij de aankomst =D> . Ik weet niet waarom ze mij er hebben afgeknipt, maar ik heb wel enig vermoeden :( . Het is zoals in de tijd van Eddy Merckx, de tweede stond nooit mee op de foto...
Die komma moest nog wel weg in die url...

't is nen echte flandrien op die foto =D>
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

Tja, de fotograaf heeft nochtans ook foto's genomen met mij naast Patje, maar die zouden zijn mislukt :^o .
Ze zetten blijkbaar enkel nog foto's van jonge, aantrekkelijke, sexy atleten in de gazetten en de boekskes :-? .
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Hou de kalender op pagina 1 ook in het oog deze wordt regelmatig aangepast
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Offshore schreef:Tja, de fotograaf heeft nochtans ook foto's genomen met mij naast Patje, maar die zouden zijn mislukt :^o .
Ze zetten blijkbaar enkel nog foto's van jonge, aantrekkelijke, sexy atleten in de gazetten en de boekskes :-? .
De Papegaai Bike Team staat op foto's in O2-bikers! Blijkbaar voldoen wij dus aan al deze criteria!

Dat die andere foto's mislukt zijn kan misschien gezien worden als een teken Gods, een zegen voor de mensheid! :lol:

Het kan ook zijn dat de fotograaf de bikers die de site komen bezoeken wil behoeden voor harde beelden. Tijdens het nieuws waarschuwt men daar ook altijd voor! :lol:

Maar bij wijze van troost laat ik u hier even genieten van mijn nichtje:

Afbeelding

En geef toe, dat verklaart toch waarom mijn foto wél gepubliceerd is! :^o
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Hoe veel uiterlijk verschil er in 1 familie kan zijn, is hier mee nog maar eens bewezen. Heb de fotos van StrammerMax uit O2 met deze mooie deerne :drunk: vergeleken. Maar strammer trek het u niet aan in elke vijver zit een lelijk eendje :lol: :lol: u vertolk deze rol met veel glans daarvoor krijgt u van mij een staand =D> =D> =D> =D>
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

[quote="StrammerMaxDe Papegaai Bike Team staat op foto's in O2-bikers! Blijkbaar voldoen wij dus aan al deze criteria!

Of jullie aan de criteria voldoen durf ik te betwijfelen #-o ! Maar jullie hebben wel geprofiteerd van stevig lobbywerk =D> . Geef toe Strammie, anders was het nooit gelukt :wink: !
Wanneer monteer jij je lichten nog eens op je bike ? Ik ben de laatste tijd vaak alleen met Patje op pad. En leuk is anders :-? .
Estaimbourg ? Chimay ?
Plaats reactie