Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nachttochten 2015

Bericht door patje2 »

De kalender is aangepast er zijn er enkele afgehaald en ook enkele bij gezet
Rekkem en Bazel zouden dit jaar NIET doorgaan.
Gebruikersavatar
nielsvo
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 29 nov 2010 22:40
Rijdt met: Pivot Mach 429SL

Re: Nachttochten 2015

Bericht door nielsvo »

Maak er nog wel even 2015 van dan in de startpost :wink:
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: Nachttochten 2015

Bericht door petruske »

naar ik zo kan zien is overmere op donderdag 30 april afgelast ,vindt er nergens wat overterug enkel op de site van devwb staat dit vermeld, kan mij dat iemand bevestigen
groetjes petruske
pattap
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 mei 2010 08:07
Rijdt met: tomson

Re: Nachttochten 2015

Bericht door pattap »

petruske schreef:naar ik zo kan zien is overmere op donderdag 30 april afgelast ,vindt er nergens wat overterug enkel op de site van devwb staat dit vermeld, kan mij dat iemand bevestigen
groetjes petruske
Een alternatief in de regio
http://www.bloggen.be/fietsen_voor_oigo/" onclick="window.open(this.href);return false;
En voor een goed doel
Hier is een gezinstocht en ook keuze uit 2 of 3 mtb groepen al enkele malen mee gereden altijd mooi en voor elk nivo
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nachttochten 2015

Bericht door patje2 »

pattap schreef: Een alternatief in de regio
http://www.bloggen.be/fietsen_voor_oigo/" onclick="window.open(this.href);return false;
En voor een goed doel
Hier is een gezinstocht en ook keuze uit 2 of 3 mtb groepen al enkele malen mee gereden altijd mooi en voor elk nivo
Heb er hier ook al enkele van komen rijden de laatste 2-3 jaren er wordt in groepen gereden en er is een groep A snel ongeveer 50km B minder snel ongeveer 40km C rustig tempo ongeveer 30km wel altijd onder het moto samen uit samen thuis.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: Nachttochten 2015

Bericht door StrammerMax »

petruske schreef:naar ik zo kan zien is overmere op donderdag 30 april afgelast ,vindt er nergens wat overterug enkel op de site van devwb staat dit vermeld, kan mij dat iemand bevestigen
groetjes petruske
Ik heb een mail gestuurd naar het mailadres dat op deze site vermeld stond bij de toertocht van Overmere.

De avond/nachtrit in Overmere van 30-04-2015 is inderdaad AFGELAST!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nachttochten 2015

Bericht door patje2 »

Geen paniek een dagje later staat Sint Niklaas op de agenda en dat is een hele mooie tocht
http://www.wmtb.be/" onclick="window.open(this.href);return false; met zen alle daar heen dan maar
moorken
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 13:42
Rijdt met: Red Bull Team-AL600
Contacteer:

Re: Nachttochten 2015

Bericht door moorken »

patje2 schreef:Geen paniek een dagje later staat Sint Niklaas op de agenda en dat is een hele mooie tocht
http://www.wmtb.be/" onclick="window.open(this.href);return false; met zen alle daar heen dan maar

Mega zonde van de rit in overmere toch wel, ik zie er altijd naar uit, omdat, om 1 of andere reden het altijd zowat de eerste tocht van het jaar waarop het ECHT warm is. rijden in een zalig zomers avondzonnetje! (dit is overigens nog een korte samenvatting in anderhalve minuut van vorig jaar " onclick="window.open(this.href);return false; )

St-Niklaas heb ik ook al gereden, maar das toch wel een veel saaier parcours, alhoewel de apres-bike wel leuker is :roll:
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nachttochten 2015

Bericht door patje2 »

moorken schreef: St-Niklaas heb ik ook al gereden, maar das toch wel een veel saaier parcours, alhoewel de apres-bike wel leuker is :roll:
SAAIER PARKOER ](*,) met de haasdonksebossen en zijn kilometers lange singletracks zou ik dat niet echt saaier noemen dan het meer door het open landschap van Berlare maar ieder zijn favoriete parkoers Ik vond ze bijde verleden jaar supper tochten die niet met elkaar kunnen vergeleken worden. Of het moest zijn dat je de 2de editie in Sint Niklaas gereden hebt die was het minst van parkoer vond ik
Gebruikersavatar
demathias
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 01 mar 2003 13:08
Rijdt met: een fiets

Re: Nachttochten 2015

Bericht door demathias »

Dat klopt, we waren ons bewust van de 'saaiere' tocht tijdens de 2de editie. Volgende week editie 5 met wederom een rit door de bossen van Haasdonk!

zelfde concept: fijne tocht en goede apres-bike! Ook dit jaar hebben we weer een coverband op het programma staan. Ze spelen van 21u tot 24u. Dus niet te vroeg starten zou ik zeggen (ook al voor het feit dat je dan in het donker kan rijden).

Wederom wat versnaperingen te verkrijgen voor de deelnemers! Ennnn het weerbericht ziet er goed uit!

tot dan! Mathias

Afbeelding
Plaats reactie