Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lorenzom
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 01 mei 2012 22:08
Rijdt met: Cannondale

Re: Nachttochten 2014

Bericht door lorenzom »

vrijdag 20 juni Kalken Midsummerride !
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nachttochten 2014

Bericht door patje2 »

lorenzom schreef:vrijdag 20 juni Kalken Midsummerride !

Waar heb je dat ergens gevonden?
lorenzom
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 01 mei 2012 22:08
Rijdt met: Cannondale

Re: Nachttochten 2014

Bericht door lorenzom »

Ik heb de organisator gezien vorige week en dit jaar gaat de Midsummerride door op vrijdagavond 20 juni te Kalken. Is al een aantal jaren telkens de vrijdagavond in de week van de langste dag (21 juni). Is trouwens een absoluut toppertje onder de avondritten !!! De rit van vorig jaar :

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... derfokkers" onclick="window.open(this.href);return false;
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Rekkem

Bericht door Offshore »

Mogen we veronderstellen dat het parkoers vrij droog ligt te Rekkem?
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Re: Nachttochten 2014

Bericht door Offshore »

Het parkoers lag dus niet droog te Rekkem. De West-Vlaamse kleigrond staat het regenwater niet graag af, dat is duidelijk. Schuiven en glijden werd ons deel. Gelukkig zat er veel verhard in deze niteride. Wel opnieuw een gezellige sfeer en de onderweg genomen foto's zijn effenaf prachtig !
chundo
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 23 sep 2012 09:59
Rijdt met: Lynskey Pro29 - canyon nerve 9.0

Re: Nachttochten 2014

Bericht door chundo »

iemand info over Rhisnes? ik heb wel interesse om te gaan maar ik vraag mij af als er veel verharde wegen enzo gaan inzitten.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nachttochten 2014

Bericht door patje2 »

chundo schreef:iemand info over Rhisnes? ik heb wel interesse om te gaan maar ik vraag mij af als er veel verharde wegen enzo gaan inzitten.

Ik ga deze ook rijden volgens hun site ziit er toch wel wat bos in ik start zo vroeg mogelijk en ga eerst de 12km rijden en dan de 25km zo kom ik toch aan 37km
http://www.vttrhisnes.be/NOCTURNE/?page_id=2" onclick="window.open(this.href);return false;
chundo
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 23 sep 2012 09:59
Rijdt met: Lynskey Pro29 - canyon nerve 9.0

Re: Nachttochten 2014

Bericht door chundo »

dat had ik ook gezien en in google ziet er dat uit alsof het een verhard fietspad is vandaar dat ik mij af vroeg hoeveel % het off-road gedeelte is...
chundo
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 23 sep 2012 09:59
Rijdt met: Lynskey Pro29 - canyon nerve 9.0

Re: Nachttochten 2014

Bericht door chundo »

Er zat redelijk wat verhard in en dwars door een koeienstal (letterlijk) maar het was toch de moeite vond ik, veel bevoorrading (4 keer) met streekbieren, volgend jaar terug van de partij met een goede bob :-)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nachttochten 2014

Bericht door patje2 »

chundo schreef:Er zat redelijk wat verhard in en dwars door een koeienstal (letterlijk) maar het was toch de moeite vond ik, veel bevoorrading (4 keer) met streekbieren, volgend jaar terug van de partij met een goede bob :-)

Was wel best een mooie ritje met enkele stevige helingetjes. Zat ook heel veel prive in. Enkel de afpijling kon beter maar nerges verkeert gereden(denk ik) Zal hier zeker nog terug komen.
Plaats reactie