Zo 23/01/2011 Wechelderzande :: 17de Grote Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Bericht door spaghetti_2 »


Ook nog na de middag hebben wij onze voorbereiding verder gezet en ik moet vaststellen dat onze voorbereiding van een heel jaar zijn vruchten
voortbrengt, ongelooflijk dat wij dit alles hebben kunnen realiseren, die vele kilometers door prive gebied, bedankt eigenaars.Er zijn ook enkele uitdagingen voorzien in onze toer, kom ik boven of niet
Mannen, ik wil best geloven dat dit ne schonen toer is en ik wil het zondag komen uittesten, maar jullie eigen kwijl loopt gewoon van dit topic... #-o
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Heb deze nog nie gereden, zal ongetwijfeld een prachtparours zijn maar ik vrees voor een massabedoening met serieuze constipatieverschijnselen op de singletracks. #-o
nen biker
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 08:55
Rijdt met: veel te zwaar

Bericht door nen biker »

@spaghetti_2 wij willen zeker niet slijmerig zijn, wij willen enkel benadrukken dat wij door onze inzet op vele prive domeinen komen waar andere inrichters niet in slagen, fietsen is fietsen en bossen zijn bossen.
Wat betreft het aanchuiven in de single tracks, deze situeren zich voornamelijk op het eerste gedeelte voor de bevoorrading. Tot zondag.
Gebruikersavatar
jinba ittai
Mountainbiker
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 00:36
Rijdt met: Trek, GT

Bericht door jinba ittai »

Deze voormiddag al gedeeltelijk gaan afpijlen. Parcours ligt er goed bij. Meeste plassen staan op de Bloso singletracks waar enkel de 45 km passeert. Nog bedankt aan den jagg voor de "drainagewerken" op de rode lus.
Tweede deel wordt in de namiddag afgewerkt.
Volledige update zal straks nog volgen.
Liever Bergaf Organisatie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 11 jan 2010 20:57
Rijdt met: tweewieler

Bericht door Liever Bergaf Organisatie »

spaghetti_2 schreef:

Ook nog na de middag hebben wij onze voorbereiding verder gezet en ik moet vaststellen dat onze voorbereiding van een heel jaar zijn vruchten
voortbrengt, ongelooflijk dat wij dit alles hebben kunnen realiseren, die vele kilometers door prive gebied, bedankt eigenaars.Er zijn ook enkele uitdagingen voorzien in onze toer, kom ik boven of niet
Mannen, ik wil best geloven dat dit ne schonen toer is en ik wil het zondag komen uittesten, maar jullie eigen kwijl loopt gewoon van dit topic... #-o
Tja, voor den ene geef je niet voldoende informatie, voor den andere is het kwijlen... Oordeel morgen maar zelf!!
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

Hoe ligt het terrein erbij? 'Nat', in de mate dat het hier mogelijk is natuurlijk, of droog?
Liever Bergaf Organisatie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 11 jan 2010 20:57
Rijdt met: tweewieler

Bericht door Liever Bergaf Organisatie »

Dacuba schreef:Hoe ligt het terrein erbij? 'Nat', in de mate dat het hier mogelijk is natuurlijk, of droog?
ik zou zeggen op de plaatsen waar het normaal gezien erg zanderig is, ligt het net nat genoeg om goed door te rijden. In het bos heb je links en rechts wel eens een plas of wat slijk maar je kan er overal mooi omheen.
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

Owkaaj nice, tot morgen !
Liever Bergaf Organisatie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 11 jan 2010 20:57
Rijdt met: tweewieler

PARKEERTIP

Bericht door Liever Bergaf Organisatie »

Beste Bikers,

Omdat het natuurlijk niet makkelijk is om voor alle enthousiastelingen morgen ook een parkeerplaatsje aan de start te voorzien... hier nog een parkeertip!!

Zeker voor diegene die na 8u30 gaan vertrekken: parkeer je wagen op de carpoolparking/ P+R parking net over de brug van de E34 richting Lille. Daar is een ruime parking, je moet dan met de fiets enkel de brug over (goeie opwarmer en na 500m de 3e straat rechts inrijden en onmiddellijk terug rechts afslaan in de Voetbalstraat, op het einde van deze straat is de inschrijving.

de organisatie
Gebruikersavatar
jinba ittai
Mountainbiker
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 00:36
Rijdt met: Trek, GT

Parking

Bericht door jinba ittai »

Parkeren kan ook aan parochiecentrum de zandfluiter,voor de gps: Tulpenlaan.
Plaats reactie