Zo 09/01/2011 Lovenjoel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Bericht door Vissie2 »

Mmm, echt baggeren zou ik het niet noemen. Enkele maanden terug in Villers-la-Ville, dat was baggeren. Zo veel slijk dat de fiets verder te slepen was, wielen draaiden zelfs niet meer.
Heb gisteren 2 keer even voet aan de grond gezet door een vallende voorrijder, rest was goed tot zeer goed berijdbaar. Wel serieus zuigende ondergrond!
Voor de rest goed uitgepijld, bevoorrading in orde, geen red bull-girls gezien. Wel meestal brede wegen en weinig single tracks. Hangt waarschijnlijk ook van de omgeving af! Constant op en af en daarom een leuke training. Bij ons waren er een aantal die nog niet veel gefietst hebben, en die hebben afgezien.
Onderweg nog ene geholpen met het vervangen van een BB, want die had niets anders dan een BB bij, geen bandenlichters of pomp #-o Toch niet zoooo slim... :wink:
Johan23
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 16 aug 2007 15:59
Rijdt met: Scott Scale 60

Bericht door Johan23 »

Iedereen,


wegens de WTC Heidezonen wensen we jullie te danken voor jullie aanwezigheid aan onze toertocht. Dat we in het bos geen single tracks mogen nemen heeft enkel te maken met de toelatingen krijgen van bos en groen. En geloof me het is al heel moeilijk om toestemming te krijgen om in het bos te mogen. Vraag maar eens na bij de persoon die dat doet voor ons.
We weten dat er bepaalde stukken vrij zwaar bij lagen maar gezien de overvloedige sneeuw die hier lag en de regen die er zaterdag nog uitgevallen is, denk ik niet dat wij hier iets aan konden doen als organisatie.

Tot volgend jaar, alle feedback is meer dan welkom!!!
Groeten,
Johan
Gebruikersavatar
Boowks
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: zo 12 aug 2007 18:18
Rijdt met: Cannondale Rush 4

Bericht door Boowks »

Heb ook de 45km gereden. Baggeren was het echt niet, op hier en daar een strookje na, en ik ben ze allemaal doorgereden. Stoempen was het wel, bijna heel de tijd. Dat is gewoon de ondergrond in de streek. Ik kon zelf niet geloven dat we aan de bevoorrading nog maar 24km hadden, mijn gevoel zei toch rond de 30...

Redelijk saai parcours idd, gelukkig lag het vuil en vettig. Als dit parcours droog ligt rij je gemakkelijk gemiddeldes van boven de 20km/h. Nu vond ik het best fijn, behalve dat mijn conditie eigenlijk niet goed genoeg is om een kleine 3u zo te stoempen.
rikkie 8000
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 23 apr 2010 19:21
Rijdt met: trek

Bericht door rikkie 8000 »

modder kan je niet vermijden in deze periode, bijna overal kunnen rijden.
Splitsingen waren slecht aangegeven en de douche was koud.
verder was alles in orde. Conditie kunnen aanscherpen. =D>
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

een klein zoenk filmpje :-]

Gebruikersavatar
bdc
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 16:38
Rijdt met: Niner Jet 9 Carbon
Contacteer:

Bericht door bdc »

Echt baggeren was het inderdaad niet - vooral weerstandstraining door dat laagje pap op een verder harde ondergrond.

Mooie tocht (45km), maar wel nogal vaak brede & rechte stroken - ik denk ook dat het bij betere omstandigheden wat saaier geweest zou zijn.

Bevoorrading OK, bepijling kon beter: zeker de eerste splitsing was zéér onduidelijk, door een alerte collega niet verkeerd gereden.
JensT
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 02 jan 2011 16:28
Rijdt met: Scanini

Bericht door JensT »

phille schreef:een klein zoenk filmpje :-]

Heel leuk! Het filmpje staat eveneens op onze website!
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

phille schreef:een klein zoenk filmpje :-]

commentaar over de TT, dus ook nu over het filmke :-D
't is 'omkader"d" ' :roll:
en ik staan er ni eens op, dus ik mis ook het sarcastisch lachske van de moment !!! [-X
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

ik ik ik ...

"VANITY my favorite sin !"

JensT
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 02 jan 2011 16:28
Rijdt met: Scanini

Bericht door JensT »

Foto's en filmpjes staan inmiddels op onze website, neem gerust eens een kijkje! (Klikken op de afbeelding ;))

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie