Zo 09/01/2011 Lovenjoel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Wat ik me van vorige editie herinner? Een scheut jenever in de bidon voorkomt vriesverschijnselen, Wat een gebagger en het begint verdomd nog te sneeuwen ook, Help! Ik vind mijn auto niet terug, en dan nog geflitst ook richting Leuven. Waarom? Waarom dan toch terug naar Lovenjoel? Het zal wel goed geweest zijn, zeker?
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door roelp »

Om af te trappen, ik vond het loodzwaar. De regen van de voorbije dagen heeft toch voor echte baggerstroken gezorgd. Uiteindelijk de 45km gedaan, maar toch spijt dat ik niet voor de 25 afgedraaid ben. De laatste 10 km zat ik erdoor en stond ik bijna stil. Iets te weinig druk in de banden vermoed ik.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

te weinig druk was beter dan genoeg, zeker met deze ondergrond !!!
Onderaan alles bevroren en de toplaag helemaal nat, maw 2-3 uur weerstandstraining, dus zwaar poer
Sommige stroken mochten echter geskipped worden maar je wist waaraan je begon dus ik heb niet geklaagd
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

zoals steeds een leuk tochtje in Lovenjoel.
De modder maakte het extra zwaar deze editie.
Na 35km hebben we wel het meerdaelwoud doorkruist om rechtstreeks richting Lovenjoel te fietsen.
Des al niet te min 43 km bij aankomst en een groot zwarte piet gehalte.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

43 ? Iedereen bij ons had er 48 ?
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

Na 35km hebben we wel het meerdaelwoud doorkruist om rechtstreeks richting Lovenjoel te fietsen.
Zoals ik dus zei.
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

Schoon toerke, mercikes! En lekkere soep!! Maar de drankske was minder mijn goesting. Is dat hetzelfde spul als we in't zakske gekregen hebben?

Ow ja, en de miekes van Red Bull hadden blijkbaar de opdracht om tot 1130 te blijven staan. Ik was nog net op tijd om er ene vast te krijgen maar velen waren te laat. Was nochtans om 0830 vertrokken. Ik neem aan dat jullie daar weinig controle over hebben, maar misschien kan het bericht doorgegeven worden? Dan kunnen ze wat mij betreft beter wat later beginnen uitdelen (die van de 15km hebben toch nog geene dorst tegen dat ze passeren) en bijgevolg ook later afsluiten. Hij smaakte wel degelijk!
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Prima organisatie, saaie tocht!!! Enkel tss km 24 en 30km viel het parcours mee, voor de rest teleurstellend!
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Bericht door davefsr »

Te verwachten baggertocht, niet veel uitdaging buiten stoempen. De muur was het zwaarste punt van de rit. Tegen het einde deden de remmen moeilijk. Toch tevreden met weer 68 km bij op de teller!
nielsvds
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 16:54
Rijdt met: granville slider fr/Scott Scale 60
Contacteer:

Bericht door nielsvds »

Mijn vering heeft mij parten gespeeld. Vooral op de zeer modderige stroken was ik mij zelf letterlijk aan het ingraven. Ik kan mijn vering zelf niet volledig uitschakelen. Ik had 50 km op mijn teller.
Plaats reactie