Zo 23/01/2011 Sint-Denijs / Zwevegem :: 5de Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Mij deze morgen ook heel goed geamuseerd... Schoon parcours, heel goede organisatie, enorm veel seingevers, goede bevoorradingen,...
Meer moet ge nie hebben op ne zondagmorgen.

Samen met een paar steenbakkers besloten om maar de 33 te rijden zodat we ne keer enen meer konden drinken... Eigenlijk tegen mijn principes, maar kom... #-o

Zeker één van de betere organisaties in de streek! Je ziet dat het een club is die leeft voor het biken! Merci mannen en tot deze zomer in Otegem! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
vermeulen
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: di 17 mei 2005 20:17
Rijdt met: Granville - Evo

Bericht door vermeulen »

Hier ook nog eens aangetreden. :bounce:
Veel te goedkoop voor hetgeen ze aanbieden. :lol:
Geen geploeter wel allemaal doenbare meestal boerewegelkes met als
top de Montstaubert en terug. =D>
Gestart samen met een grote bende Raketmannen uit Wervik maar mijn raket was al gauw opgesmoord toen ik de eerste ervan wilde volgen. :cry:
Dan maar op het gemakjes verder gereden op eigen niveau. :roll:
Vele lieten op het einde het kleine maar toch mooie/lastig lusje rond dat bos (Kooigem). [-X
Volgende jaar terug krierremannen !
Gebruikersavatar
amateur-biker
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 10:04
Rijdt met: scatto

Bericht door amateur-biker »

't was ondertussen al een tijd geleden dat ik nog in deze streek rondgetoerd had. Man, wat hebben we van deze tocht genoten. We hadden gekozen voor de 43 km die er uiteindelijk 47 waren maar geen nood. De (dikwijls lange) boereslagen lagen er perfect berijdbaar bij. Soms een beetje glibberig maar de regen heeft hier precies geen vat op de ondergrond. Het glooiende parcours was zalig en 't was genieten van 't begin tot 't einde.
Wat kregen we nog meer : gratis koffie en cake bij de start, bewaakte fietsparking, perfecte bepijling, MEGA bevoorrading, 'k zal maar stoppen want 't is teveel om op te noemen en dit alles voor 2 luttele euros.
Het enige minpuntje was de mist die ons verhinderde om nog meer van het landschap te genieten.
Krierecrossers : dit is een fantastische verwezenlijking en een dikke proficiat.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
nandino
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 05 feb 2010 18:05
Rijdt met: Ene met dikke banden en éne met smalle bandenn
Contacteer:

Bericht door nandino »

Rock Rider schreef:het begint hier al te kriebelen voor morgen... Juist de eierkloppers getest en goed bevonden... Is een heel verschil in vergelijking met de spd'kes... 8)
en wat is het verschil dan?? zo anders dan spd
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

Foto's van alle deelnemers (mtb.you) via http://tinyurl.com/35fmwls
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Al heel de winter een dipje. Ik weet niet hoe het komt, maar ik kon me niet motiveren om in de modder te gaan baggeren dit jaar. Het was heel de week eerder droog gebleven, waardoor ik mezelf toch uit bed liet rollen.

Ik heb het me geen moment beklaagd. Ja er was modder, maar geen baggerwerken. Super organisatie en inderdaad nogal wat verhard, maar dat wordt hier dan opgelost door die stukken dan ofwel bergop of tegen de wind te leggen.

Wat voor mij dan nog zoveel leuker was, is dat ik mijn benen teruggevonden heb. (en ik weet het zeker, want ik voel ze nog altijd...) #-o

Ik heb er zelfs nog een verslagje over geschreven.
Gebruikersavatar
Falco Peregrinus
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 16:20
Rijdt met: Ene met steunwieltjes achteraan

Bericht door Falco Peregrinus »

jodelaietie schreef:Deze morgen ook aangezet voor de 56km.
Inderdaad zoals sjarellouis aangaf , veel stenen in de grond.
Een Parijs-Roubaix offroad maar dat weten we in de aanloop/terugkeer
naar den Aubert. :wink:
Maar dat zorgt ervoor dat we nergens moeten baggeren hebben. =D>
Perfect parcours voor in de winter.
Parcours was heel berijdbaar en met in het midden een 3-tal keer de St-Aubert op ook langs berijdbare wegen waar we het parcours deelden met
nog een andere toertocht uit de Walen.

Over de organisatie, ja veel beter ga je niet vinden denk ik.
2 euro inschrijving, seingevers, heel goede bepijling, vriendelijke mensen , super afspuitstand, en een bevoorrading die menig lokale bakker doet blozen.
Perfecte beschrijving van deze tocht!!! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

nandino schreef:
Rock Rider schreef:het begint hier al te kriebelen voor morgen... Juist de eierkloppers getest en goed bevonden... Is een heel verschil in vergelijking met de spd'kes... 8)
en wat is het verschil dan?? zo anders dan spd
je zit vast in je pedalen en tegelijkertijd heb je ook heel veel bewegingsvrijheid. Ik vind het ook makkelijker om in en uit te klikken...
biery
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 30 dec 2006 18:52
Rijdt met: cube sting

Bericht door biery »

proficiat voor de organisatie; alles heel goed berijdbaar, seingevers in overvloed, ...
de 56 km gereden die er uiteindelijk 68 zijn geworden met de rit van thuis en terug inbegrepen
mijne maat "meester biek" heeft iets gemist
was wel redelijk moe gereden
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Bericht door pjer »

We hadden het over Spaanse rashonden.
We kletsten over de meest ideale speelpleinen voor kinderen.
Over drankgelegenheden op en rond de Kemmel.
Over vrouwen ( ah ja !).
Kortom, ik heb samen met Rolling Stone een mooi toerke gereden.
Op het gemak volgens hem, in vliegende vaart voor mij.
Wegens acuut tijdsgebrek de kleine toer gereden en om 11.17u stond ik gewassen,met een glas in de hand, op een sociale verplichting in Schuiferskapelle.
Over mijn gemiddelde snelheid met de wagen gaan we het hier niet hebben.
Zwevegem, t'was ok !!!!!

@Rolling Stone : dank voor het gezelschap.
Plaats reactie