Zo 02/01/2011 Snellegem :: Bos Rally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

jodelaietie schreef: Mag van mij hetzelfde weer zijn want met hetgeen gevallen is de afgelopen weken + den dooi, geen zin om te ploeteren.
Ik hoop wel op een dooi, want vorig jaar de grond van iets te dichtbij gezien.
Er was niks fun aan die speelbosjes met die bulten, je kon zelfs niet bovenraken :oops:
Ik heb liever een wat zwaarder lopend parcours, dan een ijspiste waar je de pk's niet kwijt kan.
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

Bericht door kilted biker »

Dat bosje met die bulten hebben we vandaag bijna volledig afgewerkt. De bulten zijn bijna sneeuw- en ijsvrij. Indien dat nog niet volledig het geval is tegen zondag zullen we nog ingrijpen. Het zou toch te jammer zijn om zo'n mountainbike-speelpleintje links te laten liggen. Er wordt daar zelfs een bis-mogelijkheid aangeboden.
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

uncle sam schreef:
jodelaietie schreef: Mag van mij hetzelfde weer zijn want met hetgeen gevallen is de afgelopen weken + den dooi, geen zin om te ploeteren.
Ik hoop wel op een dooi, want vorig jaar de grond van iets te dichtbij gezien.
Er was niks fun aan die speelbosjes met die bulten, je kon zelfs niet bovenraken :oops:
Ik heb liever een wat zwaarder lopend parcours, dan een ijspiste waar je de pk's niet kwijt kan.
Ik wil ijs, af toch minstens platgereden sneeuw. Alles waar Uncle zijn PK' s nie kan gebruiken is ok. Natuurlijk in de veronderstelling dat ik kan komen, want dat is nog niet zeker.
ridleytiger
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: di 21 sep 2010 20:53
Rijdt met: ridley tiger

Bericht door ridleytiger »

ik kom van hoogstraten en verblijf dat weekend in nieuwpoort.
ik ga er ook proberen bij te zijn.
afgelopen weken ist gene vette geweest met tt's hier wegens al die sneeuw en ijstoestanden.
alleen de spinningbike was mijne dikke vriend tot nu toe :-)
ben benieuwd wat we te zien krijgen en kijk er al naar uit :-D
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

cowboy peter schreef:Ik wil ijs, af toch minstens platgereden sneeuw. Alles waar Uncle zijn PK' s nie kan gebruiken is ok. Natuurlijk in de veronderstelling dat ik kan komen, want dat is nog niet zeker.
Platgereden sneeuw , geen probleem.
Bij ijstoestanden zoals vorig jaar geef ik forfait , niet dat ik gevallen ben maar de funfactor was ver te zoeken.

Blijven hopen. [-o<
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Ik ben aanwezig.
Steeds de moeite in Snellegem.
Zal starten voor de 50km maar bissen zal ik niet doen.
Niet dat ik geen zin heb in bosjes (normaal is het mijn geliefde terrein) maar door gebrek aan conditie :oops: ga ik mij daar zeker in kapot rijden en ik zou graag de finish halen :-D
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Als het weer ietsje beter is dan vorig jaar kom ik af. Kou is geen probleem, maar die ijstoestanden heb ik liever in een coupeke met chocoladesaus. #-o
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

kzal moeten vroeg aanzetten want tis weeral de voeten onder tafel smiddags.Alleee gasten vergeet uwen helm nie :roll: :roll:
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

Bericht door kilted biker »

Goe nieuws voor degenen die bang zijn voor ijstoestanden.
Vandaag weer drie bosjes klaargelegd, en ... GEEN sneeuw of ijs gezien. :bounce: :bounce:
We kunnen natuurlijk niet voorzien wat er vorig jaar gebeurde. ('s morgens om 06.00h aanvriezende regen). De zaterdag was er ook geen vuiltje aan de lucht.
Vandaag waren het mijn twee dochters (Sarah en Lisa) , mijn vrouwtje, Johan en Martin die meegeholpen hebben. Een verdiend applaus =D> =D> , want we zitten voor op schema.
Ik zal na 2 januari waarschijnlijk wel 't één en 't ander moeten compenseren. :lol:
Als we morgen nog zo'n duwtje kunnen geven, dan kunnen we woensdag een dagje overslaan. Dan kan ik mee met onze kleinen naar het voetbal.
Grtzz
Gebruikersavatar
NuRf
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 11:14
Rijdt met: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Contacteer:

Bericht door NuRf »

Waarschijnlijk zal ik aanwezig zijn bij deze TT, als het weer het toelaat...
Plaats reactie