Zo 09/01/2011 Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Hanzzer
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 mar 2010 19:00
Rijdt met: Scott Scale 29 Elite
Contacteer:

Bericht door Hanzzer »

volgens mij word het slijkdabben , stoempen dedjuu ....

is er nog iemand gaan verkennen ?
Gebruikersavatar
Glenn92
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 18:46
Rijdt met: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Contacteer:

Bericht door Glenn92 »

BoXeR schreef:ik kom met de SS
Ik ga ook is proberen met de SS 8)
Gebruikersavatar
ral6005
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 21:00
Rijdt met: een stalen ros van 20kg: Granville puls v1
Contacteer:

Bericht door ral6005 »

MTB Vorselaar komt ook af met ne man of ??
zon,wind,regen,sneeuw,slijk,ijs,stof, #-o dat maakt voor ons niet veel uit.
Mr. Stevens
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 jan 2011 21:12
Rijdt met: STEVENS Team Carbon

Re: Zo 09/01/2011 Herentals

Bericht door Mr. Stevens »

Ben gisteren gaan rijden in Herentals en het was één grote puinhoop, sporen van bulldozers (die persé boompjes moeten uit doen enz...), ijsplekken overal (behalve op de single tracks) enfin ik hoop dat het zondag wat beter zal liggen !!! By the way, da die "groen" apen nog is zeggen dat wij met ons crossfietskes/mtb-kes het bos schaden, kapot maken... het zijn de "ontbossers" met hun bulldozerkes die alles, maar dan ook alles kapot rijden !!!!!!!

Tot zondag !!!
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Bericht door pukkie89 »

ja Mr stevens da is het laatste half jaar daar triestig gesteld in het bos

Als ze zo blijven verder doen staat er binnekort geen bos meer :P :P
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Re: Zo 09/01/2011 Herentals

Bericht door Stalen Worm »

Mr. Stevens schreef:Ben gisteren gaan rijden in Herentals en het was één grote puinhoop, sporen van bulldozers (die persé boompjes moeten uit doen enz...), ijsplekken overal (behalve op de single tracks) enfin ik hoop dat het zondag wat beter zal liggen !!! By the way, da die "groen" apen nog is zeggen dat wij met ons crossfietskes/mtb-kes het bos schaden, kapot maken... het zijn de "ontbossers" met hun bulldozerkes die alles, maar dan ook alles kapot rijden !!!!!!!

Tot zondag !!!
dan zallek de geveerde vork nog maar ff laten zitten ;-), wilde eigelijk de vaste steken morgen, zal't dan maar zo laten!!

Slijkfretters zijn present!! vertrekken in Westel met de fiets, dan de 45k, en dan op't gemakske terug, net op tijd om te douchen en 't BK cyclocross te zien!!
d_jokke
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: ma 12 jul 2010 19:52
Rijdt met: L P

Bericht door d_jokke »

hoeveel bar kun je best in je band steken voor een modderparcours?
=> banden 2.2 en 75 kg...
Gebruikersavatar
Torfoe
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 17 jul 2008 17:00
Rijdt met: Scott Scale 20 2010

Re: Zo 09/01/2011 Herentals

Bericht door Torfoe »

Mr. Stevens schreef:Ben gisteren gaan rijden in Herentals en het was één grote puinhoop, sporen van bulldozers (die persé boompjes moeten uit doen enz...), ijsplekken overal (behalve op de single tracks) enfin ik hoop dat het zondag wat beter zal liggen !!! By the way, da die "groen" apen nog is zeggen dat wij met ons crossfietskes/mtb-kes het bos schaden, kapot maken... het zijn de "ontbossers" met hun bulldozerkes die alles, maar dan ook alles kapot rijden !!!!!!!

Tot zondag !!!
100% mee eens, als we die "Groen" laten doen betalen we binnen 5 jaar 50 euro voor ne vuilzak.
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Ze willen de natuur terug maken zoals ze hier was begin van de jaren 1900. Dus voor de amerikaanse woekeraars hier onze heidevlaktes komen volgroeien zijn.
Op zich een leuk idee, maar in tussentijd ploeteren ze wel alles kapot én wordt er veel geld gegeven voor dat hout.
Wij zitten hier met de Beeltjes die ze aan't kappen zijn en in Averbode met de omgeving van de Weefberg.
Ik herinner me nog zeer goed dat wij met onze TT een verbod kregen om nog een TT te organiseren omdat wij een stukje natuurpracht zouden beschadigd hebben... je moet daar nu eens gaan zien; tractorsporen van bijna een meter diep! Oe, die racing ralphkes zoude véél schade gemaakt hebben...

maar ja, da's beleid voeren zeker???
Gebruikersavatar
g-works
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 21:40
Rijdt met: specialized epic s-works 2013
Contacteer:

Bericht door g-works »

d_jokke schreef:hoeveel bar kun je best in je band steken voor een modderparcours?
=> banden 2.2 en 75 kg...
als je tubless rijd moet er zeker niet meer dan 2 bar op, 1.8bar is zelfs al voldoende .
voor banden met binnenband is 2 bar ook goed maar opletten bij vouwbanden deze gaan iets sneller samengedrukt worden met snakebite als gevolg !
Plaats reactie