Zo 05/12/2010 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
NickNestor
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: di 30 nov 2010 20:44
Rijdt met: Specialized Stuntjumper Marathon

Bericht door NickNestor »

Juist terug thuis.
Toer op zich is volgens mij wel de moeite als de wegen niet volledig met ijs bezaaid liggen.. Heb door de gladde wegen mijn voornemens om de 43 te rijden ingekort naar 35 km. (Hier en daar kon ik het toch niet laten een lusje van de 43 mee te nemen 8) )
Zonde van het stomme weer, maar zaten zeker super stukken in! Hopelijk volgend jaar geen ijs! Modder kan me niet schelen, das te max! Maar al dat ijs..
Kort samengevat: Toffe tocht met een aantal aandenken (blauwe plekken)
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Bericht door davefsr »

ook gaan rijden, amai een ijspiste op sommige plaatsen, toch overal recht kunnen blijven! lijkt me zeker een mooie tocht in andere omstandigheden.
de beruchte MI links laten liggen, gekozen voor 43 km maar de laatste km's langs de weg terug gekeerd wegens bevroren voeten!
er waren naar het schijnt ongeveer 170 inschrijvingen,spijtig voor de organisatie maar het weer heb je niet in de hand.
nielsvds
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 16:54
Rijdt met: granville slider fr/Scott Scale 60
Contacteer:

Bericht door nielsvds »

Ik heb de kleinste tocht gedaan omdat dit nog maar mijn 2de toertocht is. Spijtig genoeg had ik last van materiaalpech. Remblokjes weer versleten. Pas 2 weken geleden laten vervangen.
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door roelp »

Iemand de GPS track ter beschikking? Wel deze tocht wel eens rijden als het weer iets beter is.
Gebruikersavatar
jokkestoemp
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: do 12 jun 2008 21:48
Rijdt met: Cannodale fsi carbon3

Bericht door jokkestoemp »

roelp schreef:Iemand de GPS track ter beschikking? Wel deze tocht wel eens rijden als het weer iets beter is.
daar heb ik ook wel interesse voor :-)
Gebruikersavatar
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 15:53
Rijdt met: Crossfiets Diamant

Bericht door Knappe rappe rosse Raf »

Heb ook interesse in de GPS-track
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Bericht door pukkie89 »

Knappe tocht gereden op de 35km

ne keer of 4 tegen de grond gegaan

Volgende keer de bandenspanning maar wa naar beneden halen #-o
jww
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: za 31 mar 2007 14:51
Rijdt met: KONA HeiHei

Bericht door jww »

voor de 43 gegaan, was afzien!! zeker de laatste 10km. als ik de weg terug had geweten had ik eerder afgehaakt, 'bevroren' voeten tot en met en vanaf halverwege geen achterrem meer... toch een lekker gevoel na een 1/2 uur onder de douche te hebben gestaan :-)
Plaats reactie