Zo 12/12/2010 Wouw (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RTC De Molenrijders
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 15:45
Rijdt met: Giant

Zo 12/12/2010 Wouw (NL) - GAAT DOOR

Bericht door RTC De Molenrijders »

Op zondag 12 december 2010 organiseert RTC De Molenrijders uit Wouw haar 2e ATB toertocht.
De tocht bestaat uit 4 vier verschillende afstanden.
Voor de kinderen kan gekozen worden voor een afstand van 20 km.
De wat meer gevorderden kunnen kiezen voor een afstand van 38 of 47 km. En voor de echte bikkels is er een afstand van 60 km.
Er is een aparte pauze voor de kidstoer en voor de 60 km is er ook een extra pauze.
De route leidt u grotendeels via de mooie bos- en natuurgebieden van Bergen op Zoom, Hoogerheide en Wouwse Plantage. Deze natuurgebieden zijn alléén tijdens onze tocht op deze datum toegankelijk.

U kunt inschrijven vanaf 08.30 uur t/m 10.00 uur bij Café Zalen Donkenhof – Roosendaalsestraat 61 – Wouw – Tel. +31-(0)165-301288
Het inschrijfgeld bedraagt € 3,50 – kinderen t/m 12 jaar gratis.
Er is een fietsenstalling waar u uw fiets kunt wegzetten en na afloop kunt u ook nog uw fiets afspuiten.
Tevens krijgt u na afloop ook nog soep aangeboden bij Café Zalen Donkenhof waar u ook gezellig nog wat kunt drinken. Voor verdere informatie kunt u terecht op onze website
www.de-molenrijders.nl
Wij zien u graag op 12 december. U zult er geen spijt van hebben.
Kijk ook op onze website naar de reacties van de vorige tocht. :lol:
Laatst gewijzigd door RTC De Molenrijders op za 11 dec 2010 08:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Salsero
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 mei 2009 23:34
Rijdt met: TREK 8000

Bericht door Salsero »

Als dat van hetzelfde gehalte van is van de vandaag gereden rit in Woensdrecht dan kom ik zekers af met mijn makkers van Waasmunster,ik hoop met wa meer dan vandaag!! Super om daar bij jullie te biken...alleen hoop ik dat de sneeuw weg blijft!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Nico_M
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 05 dec 2009 15:48
Rijdt met: Scott Spark ltd

Bericht door Nico_M »

Ik kom van Wouw en kan zeggen dat het een mooie toer is. Zeker het stuk over "de Heide" is mooi en lastig (veel korte klimmetjes).
Volgende week trouwens Calfven is misschien nog wel mooier dan Woensdrecht ook al gaat deze gedeeltelijk door de zelfde bossen als woensdrecht.
Gebruikersavatar
BonoCross
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 07 jan 2010 13:16
Rijdt met: Stevens Cyclocross Prestige '04

Bericht door BonoCross »

Zeer mooie tocht! Vorig jaar met de sneeuw erbij erg spectaculair. Voor mij persoonlijk één van de beste uit de regio (kom uit Roosendaal).
imre
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 18:12
Rijdt met: canyon nerve al 29

Bericht door imre »

Klein vraagje is er douche gelegenheid, ik moet nog een uurtje naar huis rijden met de auto en dan is het wel lekker als we kunnen douchen.
Gebruikersavatar
joske uit breda
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: za 06 dec 2008 16:18
Rijdt met: Trek superfly 100 29,er

Bericht door joske uit breda »

Salsero schreef:Als dat van hetzelfde gehalte van is van de vandaag gereden rit in Woensdrecht dan kom ik zekers af met mijn makkers van Waasmunster,ik hoop met wa meer dan vandaag!! Super om daar bij jullie te biken...alleen hoop ik dat de sneeuw weg blijft!! :lol: :lol:
Het gehalte is zeker zo goed, zo niet,nog beter!!! Vorig jaar hebben ze deze toer voor het eerst georganiseerd!!! Het kon bijna niet beter!!! Heel goed afgepijld. Overal seingevers aanwezig etc.etc. en uiteraard een schitterende tocht. Als Woensdrecht jullie heeft bevallen zal je hier zeker ook content over gaan worden!!!!! :P :P :P :P Kijk maar eens naar de topic van vorig jaar!!
RTC De Molenrijders
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 15:45
Rijdt met: Giant

Bericht door RTC De Molenrijders »

imre schreef:Klein vraagje is er douche gelegenheid, ik moet nog een uurtje naar huis rijden met de auto en dan is het wel lekker als we kunnen douchen.
Er is geen douche gelegenheid aanwezig maar bij Café zalen Donkenhof is er wel een een aparte locatie ingericht om je te verkleden.
imre
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 18:12
Rijdt met: canyon nerve al 29

Bericht door imre »

RTC De Molenrijders schreef:
imre schreef:Klein vraagje is er douche gelegenheid, ik moet nog een uurtje naar huis rijden met de auto en dan is het wel lekker als we kunnen douchen.
Er is geen douche gelegenheid aanwezig maar bij Café zalen Donkenhof is er wel een een aparte locatie ingericht om je te verkleden.
Dat is al beter dan buiten in de kou bij redelijk weer komen we af
nen biker
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 08:55
Rijdt met: veel te zwaar

Bericht door nen biker »

Hoe kan je een sport manifestatie en toch zeker MTB'en inrichten zonder de mogelijkheid om te douchen. Willen jullie ons allen ziek ??
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Papegaai gaat soms ook vuil naar huis!

Bericht door StrammerMax »

In Nederland is het voorzien van douches bij toertochten eerder uitzondering dan regel! Men vertrekt vaak vanuit een café of feestzaaltje. Soms zijn er douches voorhanden in een naburige sportzaal. Die je dan vaak nog zelf moet zien te vinden. Aanduidingen naar startplaats en douches zijn daar niet gebruikelijk!

In Vlaanderen zijn er trouwens ook plaatsen waar er geen of slechts zeer primitieve douches zijn. Een douchewagen is ook niet alles. Het meest primitieve ben ik tegengekomen tijdens de Daan-TT in Opwijk-Droeshout twee jaar geleden. Daar kon ik me na een tocht van bijna 95 km douchen onder koud water dat uit een Gardena-tuindouche kwam die opgesteld stond onder een partytent in de fietsenstalling van een lagere school! Maar ik was toch content dat ik proper weer in mijn auto kon gaan zitten. Ook in Loonbeek moest ik me vorig jaar na een lange toertocht bij zeer slecht weer en vollledig onder het slijk zittend, behelpen in een douchewagen waarvan de afvoerputjes intussen al lang verstopt waren door het vele slijk van de voorgangers!

Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Kevin_V wil held worden! (Duchenne Heroes) * Papegaaien rijden voor Juliette * Buienradar Antwerpen Woensdrecht

Winterkalender 2010-11 West-Brabant (NL) en Noorderkempen (B)
Plaats reactie