Za 20/11/2010 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dieseltje
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 10 okt 2007 11:53
Rijdt met: merida sport

Bericht door dieseltje »

ja kan gewoon inschrijven zoals op andere tochten,zaterdag is het meestal richting dessel,bloso toer,zondag rijden ze de andere kant van mol in zoals galbergen en meir;ongeveer zoals verleden week in mol,mijn voorkeur gaat naar zondag!!
1pk
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 09 nov 2008 23:56
Rijdt met: epic

Bericht door 1pk »

Is de zaterdagtocht zoveel minder dan zondag? Ik rijd graag in Mol voor de single tracks maar als er in de 75 km op zaterdag 70 km gewoon rechtdoor zijn, is het niet echt de moeite. Ik twijfel tussen deze en Paal.
vdbke
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 30 sep 2009 20:34
Rijdt met: cannondale

Bericht door vdbke »

ik vond vorig jaar de rit van zaterdag beter dan de zondag
zat ook veel bos en single track in
wij gaan ook enkel de zaterdag en zondag rijden
2 prachtige ritten
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

Bericht door aji »

Wij komen terug met enkele Mc Bride bikers af dit jaar, terug een huisje gehuurd vo tweekend. Vorig jaar niets anders dan lof over de 2 TT =D> ,een serieus andere streek om te rijden, veel bos en single tracks en veel minder ploeteren in modder zoals wij hier gewoon zijn.Vertrek morn reeds met choeke en de vrouwtjes naar Mol :-D .
Gebruikersavatar
lannootje007
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 24 nov 2009 00:23
Rijdt met: specialized epic expert

Bericht door lannootje007 »

wij gaan dit jaar voor de eerste keer met 16 man we zullen zien wat het geeft. hopelijk valt dit me. meerendeel zijn wel onerveraren rijders. maar wij gaan ook voor wat randanimatie te maken.
Gebruikersavatar
Don Cortisoni
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: do 30 nov 2006 16:07
Rijdt met: nen iets te tragen

Bericht door Don Cortisoni »

Bike Devils ook met 8 aanwezig, voorop in de strijd zowel tijdens tocht als tijdens après!!
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Wij zullen er ook zijn met ne man of 6.
Gebruikersavatar
Jeenyus
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: di 16 nov 2010 16:26
Rijdt met: Scott Scale 730
Contacteer:

Bericht door Jeenyus »

Mooi en snel parcour. Enkele knappe ST, maar het was alsof iemand anders er zich mee bemoeide, telkens een onervaren biker voorop. Moet ge er bijnemen op een tourtocht en ook totaal geen probleem mee. Gewoon rustig achteraan peddelen tot de ST gedaan is. Wel problemen met de bikers die zichzelf king of the track vinden en die onervaren biker bijna van de track de beek induwen. Heerlijk om die gasten daarna voorbij te razen.

Eerste keer dat ik aan die kanten ga biken. Zijn daar eigenlijk wat klimmekes of molshopen?
Dosha
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 23 dec 2009 08:52

Bericht door Dosha »

Snel en mooi parcour met veel singeltracks en een paar schoon vrouwen gezien, dat maakt het natuurlijk ook altijd plezant :wink:
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Knap snel parcours na 8 maanden racebike nu op mtb voor bezig te blijven avs 25,2 op de 67 is op schema.
Plaats reactie