Za 27/11/2010 Berthen (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Bericht door Signer »

Had graag eens jullie avs speed gekend,ik niet stilgezeten en 15,19 avs :oops: :oops: op 52,71km.
Gestart (09u15) voor de 60km maar na de laatste splitsing tussen 50km en 60km stonden er op het parcour v/d 60 geen pijlekes meer noch sporen op de tracks #-o #-o #-o #-o #-o #-o (hier zijn er precies nie veeeel gepasseerd), dan maar teruggekeerd en de 50 uitgereden.

Vond het een zware tocht,bij alles difficile genomen en ipv facile/difficile hadden ze er op sommige plaatsen beter facile/mort van gemaakt :roll: :roll: :lol: #-o
Op sommige plaatsen gewoon door het veld die wel voor geen cm liep :oops: :oops:
Ondanks sneeuw,modder,.......toch bijna overal op gereden terwijl ik toch veel wandelende bikers zag (specialiteit v/d Fransen heeee :bounce: :bounce: )
Aan bevoorrading 3 (caravan met voortent stonden we maar met zijn tweeën waarbij de andere biker (Fr) de korste weg terug naar Berthem aan het vragen was.

Fiets niet afgespoten daar ik niet aan karchertoestanden ben en nog het snijplankje met petatten met de péle,hoofdvlees en de soep opgegeten =D> =D> =D> en terug naar de kust.
Parcours kon me zeker bekoren =D>
Besluit,zeker nog voor herhaling vatbaar en heb me geamuseerd :drunk: :drunk:
king_of_nothing
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:25
Rijdt met: Onone Mudbike - Scapel 29
Contacteer:

Bericht door king_of_nothing »

Na een mailtje toch kunnen afkomen, heb het mij niet beklaagd.
Eindelijk eens een parcour waar niet alles wordt uitgelaten wegens "niet berijdbaar". Ook de prive stukken waren leuk om te doen.

Voor de 60 gegaan en op alle stukken de moeilijkste weg gekozen. Soms achteraf spijt van gehad, lagen heel zwaar :wink: .

Hier kom ik zeker terug, dan maak ik dat ik op voorhand ingeschreven ben.

Tom
Plaats reactie