Zo 21/11/2010 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Het zijn inderdaad weer van die fluo plastiek pijlen.
Zeker over de grens bij onze Noorderburen zijn ze daar nogal streng op.
en aangezien de tocht voor het grootste deel over de grens loopt.....
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

De pé schreef::lol: Eindelijk terug op forum geraakt.
Heb vorig jaar ook komen rijden met enkele vrienden.
Altijd nen goeie aprésbike. :drunk:
Ist gratis koffie dit jaar? Aan de inschrijving.
Tot zondag en euuh aan de trage mannen uit de weg hier komt nen rappe biker voorbij. Of juist niet...mmmmmm. Zal wel zien heb nu al slechte benen. :wink:
Hoi Pé blij je weer te horen!
Goe da ge er ook bij bent de zondag, kunnen we den toer samen rijden!
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

[quote="De pé"]Vorig jaar was het met plastieke pijlen met rekkers dat weet ik nog goed want ik had dat nog nergens gezien. Toen ik het na te tocht ging vragen hoe ze daar op kwamen om dergelijke pijlen te gebruiken zijden ze me dat het een beetje moest maar dat ze ook wel milieu bewust zijn en niet te veel nietjes in de bomen willen schieten. =D> Vind ik toch wel leuk.
Hopenlijk krijgen we dit jaar weer een muts :-? Die deelde ze er uit vorig jaar altijd goed zo'n muts. :lol:[Zullen we zondag samen ons mutske van vorig jaar opzetten?]
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

goed berijdbaar? Ben benieuwd want ik heb gene zin om compleet onder de spetter en vuiligheid terug naar huis te fietsen.
Maar ik kom toch eens piepen :wink:
Gebruikersavatar
Boduognat
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 nov 2009 21:36
Rijdt met: Koga Myata X-TerraAlloy 2005

Bericht door Boduognat »

Net terug mijn 12 km gelopen hier in de Kalmthoutse heide en ik ben enorm positief gestemd wat morgen betreft.
Waar mijn looptoer vorig weekend nog op een moeras geleek, is het nu op een week tijd biezonder goed opgedroogd. Maar dan echt een wereld van verschil (Vermaelens projects). Buiten een strook van 30 meter was mijn 12 km perfect doenbaar. Zelfs een strook waar we (denk ik toch) normaal gezien morgen over rijden, en die vorige zondag nog een complete ramp was, is nu heel goed berijdbaar.
O.k. allicht zal er al ne keer ne plas zijn, en je zal ook wel eens door de modder moeten, maar het verschil met vorige week is echt enorm enorm enorm groot. Een stuk waar ik vorige week tot over mijn enkels in het water stond, is nu compleet droog.

Dit wordt m.i. een schitterende toer. Dat is ie andere jaren alleszins toch.

Wel één waarschuwing voor de niet-Kalmthoutenaren : ik weet niet wat het precies is, maar er hangt hier al een paar uur een felle gele bol boven onze hoofden. Die geeft ook een heel fel licht. Kan me precies wel herinneren dat ik dat lang lang geleden ook al eens gezien heb.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Boduognat schreef:.

Wel één waarschuwing voor de niet-Kalmthoutenaren : ik weet niet wat het precies is, maar er hangt hier al een paar uur een felle gele bol boven onze hoofden. Die geeft ook een heel fel licht. Kan me precies wel herinneren dat ik dat lang lang geleden ook al eens gezien heb.
Dat is wel heel erg straf:Ik heb die deze morgen ook gezien omgeving Brasschaat.
Achteraf vernomen dat het hier zou gaan om "zon"
een heel eigenaardig fenomeen maar wel heerlijk om in te rijden.

#-o
viktor 22
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: di 18 mar 2008 21:38
Rijdt met: trek 9.8 en trek superfly

Bericht door viktor 22 »

de pijlen vandaag gaan hangen
de omloop is perfect berijdbaar :P
geen modder of diepe plassen.
aan de deelnemers voor morgen veel fun :wink:
Lee Towers
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: di 25 dec 2007 22:38

Bericht door Lee Towers »

viktor 22 schreef:de pijlen vandaag gaan hangen
de omloop is perfect berijdbaar :P
geen modder of diepe plassen.
aan de deelnemers voor morgen veel fun :wink:
Hoe gaat de route, grofweg van Kalmthout over de Heide tot aan Ossendrecht en weer terug ?
viktor 22
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: di 18 mar 2008 21:38
Rijdt met: trek 9.8 en trek superfly

Bericht door viktor 22 »

yep :bounce:
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Ik zak ook af voor mn eerste TT van 2010.
Plaats reactie