04/09/04 TT Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Heb je reeds eerder een van onze tochten gereden, indien ja: was u tevreden? (comentaar mag u hier noteren)

Peiling eindigde op ma 06 sep 2004 23:18

ja
9
69%
nee
4
31%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Ist daar nbeetje een goeie tocht? En hoe ligt het parcour erbij?
Ik overweeg sterk om erheen te trekken. Maar kwil niet te laat thuis zijn. Zou zo graag om 6u de trein naar Bxl hebben. :bounce:
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

Ben reeds thuis en het was goed zelfs poeier droog overal maar nadien een paar pintjes gedronken op het terras van Het Klein Strand zalig zomerweer :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

Zopas de TT van Jabbeke gereden. Van thuis vertrokken met 't fietsje. Daar rond een uur of 11 vertrokken, na eerst een klapke gedaan te hebben met de Frog en enkele andere bekenden.

Het was een prachtige tocht. De organisatie heeft echt wel mooi werk geleverd. Dat pad door het bosje kort voor de eerste bevoorrading bijvoorbeeld. Bladeren en takken waren volledig verwijderd over een strook van een halve meter breed. De takken werden langs de zijkant gelegd zodat ze een mooie pad zigzag tussen de bomen vormden.

Er waren 2 mooie bevoorradingen en met het weer van vandaag kon het al helemaal niet meer stuk. Achteraf nog eventjes op terras gezeten en dan terug naar huis. 86 km afgelegd vandaag.
Gast

Bericht door Gast »

Idd een mooie tocht alleen de bepijling kon beter. Ben om 8u 30 vertrokken. Als je het bos inging net voor dat aangelegde stuk zat een prikkeldraad half in de grond. K heb dan ook aan de eerste bevoorrading gezegd dat ze daar beter een plank zouden gaan overleggen.
Maar ze hebben er daar in de streek zeker het maximum uitgehaald.
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Ik moet idd beamen wat de eerdere posters vertelden: parcours en bvevoorading waren dik i.o. De bepijling was wel volledig (telkens als ik misreden had en op mn pedaalslagen terugkeerde zag ik dat er toch een pijl hing), maar ze mochten de pijltjes toch wel duidelijker opstellen. En het is beter meerdere pijlen teveel dan 1tje te weinig ... :wink:
Ltz.
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

De tocht was zeker een aanrader kwa parcours, alles wat in de streek te vinden was, was in de tocht opgenomen .vrijdagavond met Ivan de stukken die niet prive waren verkend en deze morgen de tocht tweemaal gedaan =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Wtc jabbeke wenst alle deelnemers te bedanken voor hun komst. =D> =D> =D> =D> Hopelijk mogen wij jullie terug verwelkomen op onze volgende editie. Wij zullen ons best doen om de bepijling te verbeteren :oops:
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

kenny schreef:Wij zullen ons best doen om de bepijling te verbeteren :oops:
Gewoon hier en daar meerdere pijltjes bij een afslag en 't is opgelost.
midas
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 10 dec 2003 19:39
Rijdt met: Red Bull NPL-400 (fully XT)

Bericht door midas »

Tocht was niet slecht. Maar nadien besloot ik de nieuwe bloso route van Jabbeke te rijden, en wat bleek ... dat was gewoon terug de toertocht in omgekeerde richting! Wie heeft er hier van wie afgekeken?

PS: de Bloso route van het Jabbeke is precies nog niet tiptop. Het eeuwige pijltjesprobleem.
Gebruikersavatar
Eldee
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 14:08
Rijdt met: Joven

Bericht door Eldee »

De tocht was goed, zonder meer. Bepijling was best ok (in ieder geval beter dan die van Ichtegem dienen dag :roll: ). Er was duidelijk werk gemaakt van het paroucrs, dat viel op. Vooral de stukken in het bos, daar doen we het voor! :bounce: Bevoorradingen waren ideaal. Van mij een goed rapport jongens, zo vroeg al in het schooljaar :wink: :D !
Plaats reactie