04/09/04 TT Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Heb je reeds eerder een van onze tochten gereden, indien ja: was u tevreden? (comentaar mag u hier noteren)

Peiling eindigde op ma 06 sep 2004 23:18

ja
9
69%
nee
4
31%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

04/09/04 TT Jabbeke

Bericht door kenny »

8° Memorial Danny Jonckheere

op zaterdag 4 september wordt in jabbeke de TT Danny Jonckheere gereden. Het is een bosrijk parcours met veel onverharde weg, enkele technische passage's, 2 verzorgde controles, een uitgebreide bikewash en warme en propere douches achteraf, inschrijving is mogelijk van 08.00u tot 13.00u. afstanden: 28 & 45km

Inschrijving: vrije basisschool, Kapellestr.16 Jabbeke (naast sporthal)

info:
Mouton Danny
Kievitstraat 3
8490 Jabbeke
GSM: 0473/95.94.30
E-mail: Danny.Mouton@yucom.be
Laatst gewijzigd door kenny op za 04 sep 2004 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eldee
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 14:08
Rijdt met: Joven

Bericht door Eldee »

Diezelfde dag is er ook een toertocht in Ichtegem (niet ver daar vandaan dacht ik). Ik zou ze eventueel beide doen. Hopelijk overlappen ze elkaar niet :drunk:
Vorig jaar heb ik in Aartrijke en Sint-Maria-Aalter ook een toertocht gereden, ook in dezelfde streek dus. Veel kans dat er uit de zelfde vijver gevist wordt?
Gast

Bericht door Gast »

Jabbeke is toch iets leuker om te rijden dan Ichtegem. In Jabbeke heb je nog stukken waar je door het bos kan rijden. Ichtegem is meer een veldtoertocht. Ik rij de 45km in Jabbeke.
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

morgenavond start ik aan het voetbalplein in Jabbeke om de tocht op tgemak te verkennen tis toch mooi septemberweer :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

nb de tocht in Ichtegem is de volledige Bloso route mits betalen [-X [-X [-X [-X
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

frog schreef:morgenavond start ik aan het voetbalplein in Jabbeke om de tocht op tgemak te verkennen tis toch mooi septemberweer :bounce: :bounce: :bounce:
@frog : hoe laat?
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

frog schreef:morgenavond start ik aan het voetbalplein in Jabbeke om de tocht op tgemak te verkennen tis toch mooi septemberweer :bounce: :bounce: :bounce:
Je zal wel veel stukken nog niet kunnen rijden doordat de privé stukken maar zaterdagmorgen geopend worden
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

guntherds schreef:
frog schreef:morgenavond start ik aan het voetbalplein in Jabbeke om de tocht op tgemak te verkennen tis toch mooi septemberweer :bounce: :bounce: :bounce:
@frog : hoe laat?
ik heb met Ivan afgesproken om 17.30 aan het voetbalplein
itchy
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 08:15
Rijdt met: MBM

Bericht door itchy »

Ik wil wel gaan maar heb geen vervoer :(
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

frog schreef:
guntherds schreef:
frog schreef:morgenavond start ik aan het voetbalplein in Jabbeke om de tocht op tgemak te verkennen tis toch mooi septemberweer :bounce: :bounce: :bounce:
@frog : hoe laat?
ik heb met Ivan afgesproken om 17.30 aan het voetbalplein
Ik vraag me af of Frog & Ivan nog thuisgeraakt zijn. Ik vraag me af of Frog & Ivan uberhaupt ooit nog zullen thuisgeraken...

Ik ben ze 3 maal tegengekomen toen ik een poging deed de bloso-route van Jabbeke te rijden. De eerste maal volgden ze de pijltjes =D> , de tweede maal volgden ze de pijltjes in tegenovergestelde richting [-X en de derde maal waren ze aan het overwegen wat ze zouden doen... #-o Nu ja, als ge maar plezier hebt hé... :D :D
Plaats reactie