Za 30/10/2010 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mazie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 09 feb 2009 20:15
Rijdt met: Orbea Alma M25

30/10/2010 Leopoldsburg

Bericht door Mazie »

We zijn met groep MTB-ers van West-Vlaanderen op weekend in Limburg en zijn eventueel van plan om te komen biken in Leopoldsburg.
Kan iemand wat meer info over de tocht geven aub?
-parcours
-afspuitplaats
-douches
-....
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

Veel bos en singeltracks, altijd leuk hier :P
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

Bericht door UBO »

een aanraderke!
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

Bericht door UBO »

een aanraderke!
Gebruikersavatar
Simoni
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 sep 2004 10:15
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Simoni »

Absoluut een aanrader, niet alleen qua parcours maar ook de organisatie is dik in orde. Vertrek en aankomst is aan de sporthal. Parcours is een deel van de vaste route van Leopoldsburg en stukken van het militair domein = veel bos en singeltracks. Douches en afspuitstand zijn beschikbaar!
Gebruikersavatar
Vintage
Mountainbiker
Berichten: 525
Lid geworden op: di 25 jul 2006 20:04

Bericht door Vintage »

Simoni schreef:Absoluut een aanrader, niet alleen qua parcours maar ook de organisatie is dik in orde. Vertrek en aankomst is aan de sporthal. Parcours is een deel van de vaste route van Leopoldsburg en stukken van het militair domein = veel bos en singeltracks. Douches en afspuitstand zijn beschikbaar!
Kan iemand bevestigen dat er stukken op het mil domein bij zijn?
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Bericht door PcRider »

Vintage schreef:
Simoni schreef:Absoluut een aanrader, niet alleen qua parcours maar ook de organisatie is dik in orde. Vertrek en aankomst is aan de sporthal. Parcours is een deel van de vaste route van Leopoldsburg en stukken van het militair domein = veel bos en singeltracks. Douches en afspuitstand zijn beschikbaar!
Kan iemand bevestigen dat er stukken op het mil domein bij zijn?
Ook het "vaste" parcours is militair domein, maar er wordt ook een groot deel gereden in een gebied waar normaal alleen tanks en andere legervoertuigen komen. Als je op de bredere stroken stroken de bodem bekijkt is dat onmiddelijk duidelijk O:)
Hier en daar ligt er zelfs een kapotgeschoten tank om het allemaal een beetje realistischer te maken.
Ben van de organiserende club en heb de laatste maand het parcours wel een keer of 4 gereden, behalve dat gedeelte, daar mogen ook wij buiten het weekend van onze MTB toertocht niet op...
Als de ploeg van West Vllanderen laat weten waar ze op W.E. zijn kan ik misschien een voor MTB'ers mooie route naar onze startplaats geven.
Gebruikersavatar
Vintage
Mountainbiker
Berichten: 525
Lid geworden op: di 25 jul 2006 20:04

Bericht door Vintage »

PcRider schreef:
Vintage schreef:
Simoni schreef:Absoluut een aanrader, niet alleen qua parcours maar ook de organisatie is dik in orde. Vertrek en aankomst is aan de sporthal. Parcours is een deel van de vaste route van Leopoldsburg en stukken van het militair domein = veel bos en singeltracks. Douches en afspuitstand zijn beschikbaar!
Kan iemand bevestigen dat er stukken op het mil domein bij zijn?
Ook het "vaste" parcours is militair domein, maar er wordt ook een groot deel gereden in een gebied waar normaal alleen tanks en andere legervoertuigen komen. Als je op de bredere stroken stroken de bodem bekijkt is dat onmiddelijk duidelijk O:)
Hier en daar ligt er zelfs een kapotgeschoten tank om het allemaal een beetje realistischer te maken.
Ben van de organiserende club en heb de laatste maand het parcours wel een keer of 4 gereden, behalve dat gedeelte, daar mogen ook wij buiten het weekend van onze MTB toertocht niet op...
Als de ploeg van West Vllanderen laat weten waar ze op W.E. zijn kan ik misschien een voor MTB'ers mooie route naar onze startplaats geven.
Ja ik ken het parcours op het mil domein van de toertocht op 8 oktober nog. En aangezien dat parcours super goed meeviel denk ik dat ik hier ook van de partij ga zijn!
monitorke
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 21 jan 2009 20:32
Rijdt met: specialized

Bericht door monitorke »

is er misschien een mogelijkheid om deze toch een uurtje vroeger te starten
is een mooie toer en zou deze heel graag rijden maar door omstandigheden
(vrouw en kinderen) moet ik namiddag weg
kan iemand mij een antwoord geven
grt
cutters
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: za 25 okt 2008 17:23

Bericht door cutters »

Simoni schreef:Absoluut een aanrader, niet alleen qua parcours maar ook de organisatie is dik in orde. Vertrek en aankomst is aan de sporthal. Parcours is een deel van de vaste route van Leopoldsburg en stukken van het militair domein = veel bos en singeltracks. Douches en afspuitstand zijn beschikbaar!
Welke sporthal? Kan me indenken dat er wel meer dan één sporthal in Leopoldsburg staat.
Welke afstanden kunnen er gereden worden?
Kan 's anderendaags Scherpenheuvel-Hapert niet mee rijden en zoek nog een alternatief voor dat weekend. Twijfel nog ts Leopoldsburg en Merksplas
Plaats reactie