Zo 10/10/2010 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

10/10/2010 Lummen

Bericht door Janske »

Beste Mountainbikers,

Op zondag 10 oktober hebben wij weer onze jaarlijkse mountainbiketocht in Lummen. Alle info staat op onze vernieuwde site www.alertbikers.be Als je graag de commentaren leest van de voorbije jaren moet je kijken bij de reacties op de tocht van de AlertBikers.

Zoals alle jaren hebben we weer 4 verschillende afstanden met een heel uitgebreide bevoorrading. Op de 62 km heb je 2 bevoorradingen.

Sportieve groeten,

Janske
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Bericht door jol »

Hier nog de link van de topic van vorig jaar http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=68396
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

't zou de eerste keer kunnen zijn dat ik naar daar eens afzak, maar wat staat me daar de wachten...
Gebruikersavatar
Groentje
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 09:09
Rijdt met: scott

Bericht door Groentje »

Als jullie zorgen voor mooi weer zullen we er zeker zijn.
Het is altijd een mooi tochtje tot Zondag.
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Bericht door Janske »

Groentje schreef:Als jullie zorgen voor mooi weer zullen we er zeker zijn.
Het is altijd een mooi tochtje tot Zondag.
Moest ik dat kunnen reserveren dadelijk :-) maar wat modder en/of een beetje regen mag een mountainbiker niet tegen houden hé. 't Is bijna heel de tijd in de bos en daar voel je dat zo niet. Hopelijk tot zondag!
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Bericht door Janske »

de ware schreef:'t zou de eerste keer kunnen zijn dat ik naar daar eens afzak, maar wat staat me daar de wachten...
zoals net boven je vraag vermeld kan je het meeste over onze tocht terug vinden op het forumonderwerp van vorig jaar http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=68396 Als je dan nog iets meer moet weten laat je het nog maar even weten. Groeten!
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Bericht door jol »

de ware schreef:'t zou de eerste keer kunnen zijn dat ik naar daar eens afzak, maar wat staat me daar de wachten...
Een schone toertocht : veel singletracks in de bossen van de Willekesberg, Molemse berg, Diep kot enz..,
Hoogtemeters op de 40km: +/- 380 en op de 60km: +/- 560
En schoon vrouwen aan de uitgebreide bevoorradingen :P
Bewaakte fietsparking, afspuitstand e,nz...
Libra
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 16:13
Rijdt met: Radon ZR Race

Bericht door Libra »

Kan iemand vertellen hoe het met de splitsingen zit? Rijden ze in het begin een groot stuk gelijk of splits de 40 al onmiddellijk van de 62? En de 31?
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Bericht door jol »

Libra schreef:Kan iemand vertellen hoe het met de splitsingen zit? Rijden ze in het begin een groot stuk gelijk of splits de 40 al onmiddellijk van de 62? En de 31?
1ste splitsing na 3km: 25,33km naar ene kant en de 42,63km naar de andere kant. En na de bevoorrading nog een splitsing ( de 25 en 33km tochten hebben hier 16km gereden)25km naar ene kant en de 33,42 en 63km naar de andere kant.

2de splitsing na 10km: 42km naar ene kant en de 62km naar de andere kant

De 25 en 33km tochten hebben hun bevoorrading na 15km.
De 43km tocht heeft zijn bevoorrading na 25km.
De 63km tocht heeft 2 bevoorradingen, na 19km en na 45km

Veel plezier en tot Zondag.
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Door omstandigheden had ik vorig jaar niet mee gedaan, maar het jaar daarvoor (2008) wel !!! het was een fijn TT, heb toen de 60 gedaan en naar huis via de fietsnetwerk gereden (dus een marathon). Hopelijk dat het weer zo blijft. Dan kan het niet mis gaan.
Plaats reactie