Za 25/09/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

den tocht is ne week eerder dan andere jaren,wellicht geen goeie zet ,krijgen nu veel concurentie van andere tochten en voor den eerste keer slecht weer
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

filiberke schreef:Deze middag de 45km gereden en een helm gevonden,als er iemand zijne helm kwijt is kan gij die teugkrijgen bij mij. :drunk: :drunk:
hmm, ergens onderweg toch nie? Dan moet die kerel zijn hoofd ergens verloren zijn ook, anders voelt ge da toch? #-o
Gebruikersavatar
Radiogaga
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 02 jul 2009 18:09
Rijdt met: scott

Bericht door Radiogaga »

Ik ben er zeker van dat morgen alle ( toch vele ) plooien gladgestreken zullen worden.

En aan het weer kan je niet veel doen .

dan zie ik niets anders dan deze tocht te rijden.
Gebruikersavatar
Tronik
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: do 04 sep 2008 20:52
Rijdt met: TREK/CUBE

Bericht door Tronik »

Vanmorgen om 8h30gestart voor de 45km.
Weinig volk aan inschrijving en op parkoers.Met bepijling geen prolemen gehad.Op sommige plaatsen mocht een pijltje extra wel.
Klein Zwitserland,Ooigembos,crossparkoer,...meer moet da ni zijn voor een
plezante voormiddag.

Bedankt aan de organisatie 8)
julcesaar
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 06 mar 2010 23:18
Rijdt met: Cube Analog

Bericht door julcesaar »

Ik ben daar toegekomen rond 09.15. In totaal 3 andere bikers gezien aan de inschrijving op een kwartier tijd... Ben dus teruggekeerd naar huis.
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Sorry, maar ik begrijp niet waarom U terug naar huis gaat omdat er maar 3 bikers zijn aan de inschrijvingstafel op een kwartier tijd!! #-o #-o

Ik ga biken om mezelf te amuseren en niet om in colonne te kunnen rijden. Al is er slechts 1 starter voor mij, dan start ik omdat ik daar wil rijden!! Jammer voor de organisatoren, want mijns inziens doet iedereen zijn uiterste best om er iets moois van te maken!!! =D> =D> =D>

Gelukkig zijn er nog zoveel goede en brave zielen om ervoor te zorgen dat we wekelijks onze geliefkoosde hobby kunnen uitoefenen!!

Bedankt hiervoor =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
happy moose
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 26 jul 2010 23:33
Rijdt met: Scott

Bericht door happy moose »

Aangezien Ingelmunster naast mijn deur ligt, ga ik hier morgen ook van start. Hopelijk blijft de regen uit tot 's middags [-o<
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Je hebt gelijk slooverke vanmorgen was het ook kalm in Voormezele maar heb me goe geammuseerd daar.
Zondag met junior Ingelmunster =D> met goe of slecht weer (nog nooit iemand verdronken in de modder) van start. De beste verhalen zijn die in slecht weer. Het regend hier met bakken maar om 8 uur van start. Greets aan de echte liefhebbers.
Gebruikersavatar
JAT
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 17:10
Rijdt met: Canyon AL6.9 2015 (29") - Thompson Curve 2011 (26")

Bericht door JAT »

Weer of geen weer, volk of geen volk, wij komen af! :wink:
julcesaar
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 06 mar 2010 23:18
Rijdt met: Cube Analog

Bericht door julcesaar »

@ Stooverke : Begrijp mij niet verkeerd : ik bedoel absoluut niets negatiefs over de organisatoren, verre van. We beoefenen zeer zeker een prachtige hobby, steeds midden in de natuur, in streken die wij op geen andere manier even goed zouden leren kennen enz. Stralende zon of gietende regen, 't speelt geen rol.

Maar de fun zit er bij mij eerder in om de biker voor mij proberen in te halen. En aangezien ik gene 'topathleet' ben, is het gemakkelijker wanneer er veel deelnemers zijn, snap je ? :oops: Dus leve Poperinge,Oudenaarde, Kluisbergen enz. :bounce:

Dus ja : eerder ne kudderund dan een eenzame arend, zeker :-D
Plaats reactie