Zo 03/10/2010 Pipaix

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Z0 03/10/2010 Pipaix

Bericht door Moustache »

10e VTT a vapeur.

Distance VTT : 30 - 50 - 60 kms
Départ : de 07h30 à 10h00
Accueil : Ferme de la Brasserie, Place, 7904 Pipaix

Nog nooit gereden, maar waarschijnlijk kan iemand hier wel een kleinigheidje over vertellen... Topics van vorige jaren gaan van "asfalttoerken" tot "best de moeite"...

Als ik het goed voor heb is de organisatie in handen van de Audax de Tournai, de club van ons aller reporter te velde: Andre Tignon of heb ik dat verkeerd begrepen?
jonas_g
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 17 aug 2010 11:11
Rijdt met: Cube 29 HPC Elite Race

03/10/2010 PIPAIX

Bericht door jonas_g »

Heeft iemand deze tt al eens ondernomen en wat vonden jullie er van ?

link: http://www.audaxtournai.be/
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Het is een aangename rit om te rijden maar niet super speciaal.
Veelal brede paden en hier en daar een technisch stukje.

En dat van de organisatie klopt.
Gebruikersavatar
zanneis
Mountainbiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 07 dec 2004 18:38
Rijdt met: Cube

Bericht door zanneis »

Voila se, hier een aantal links naar vorige TT's in Pipaix :

oktober 2008
oktober 2009
mei 2010
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Bericht door Brede Boskanter »

Kan iemand mij meer vertellen over het parcours en de organisatie .Is deze een tamelijk verre verplaatsing waard .We hebben ons in het voorjaar enorm geamuseerd in Montreuil en misschien is deze wel vergelijkbaar .
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

best leuke streek, zeker richting Frankrijk in mooie singletracks in de bossen, maar als je meer dan 6 (!) keer verloren rijdt omdat de pijlkes totaal de wensen overliet, moet ik er geen tekening meer bij maken #-o #-o #-o
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Pipaix

Bericht door Brede Boskanter »

Hier gisteren ook vertrokken met 4 boskantrijders .Eerst het positieve , mooi weer en heel rustig op het parcours , veel offroad , prachtige natuur , lange dreven , beetje bos , op en af kortom de steek en het parcours waren heel goed.Maar dit is een typische waalse rit , wel sympatieke mensen maar de bepijling was wel heel basic . Je moest constant met 1 oog naar de grond kijken en das natuurlijk nie gemakkelijk.Na de rit was er slechts 1 douche met koud water en dat bier was ook niet echt ons ding.Conclusie: volgend jaar misschien terug voor de streek maar dan brengen we een emmertje warm water en een frigootje koud bier mee
Plaats reactie