Zo 17/10/2010 Olen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
69
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: di 10 nov 2009 17:54
Rijdt met: cube

toertocht in olen op 17/10/2010

Bericht door 69 »

hela daar komt de 2de toertocht van olen aan de taz-bikers en de plaatselijke waterskiclub richten hun 2de tocht in met kidstoer 15 km en een toer van 30 en van 50km ge ziet voor ieder wat wils als ge vragen hebt dan stelt ge ze maar want het is de moeite om te komen :lol:
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Dzju, vorig jaar omwille van blessure niet kunnen gaan rijden bij de buren uit Olen...dit jaar nemen we met enkele slijkfretters deel aan de Duathlon in Olen....net op dezelfde dag...spijtig...volgend jaar dan maar?? :cry:
Gebruikersavatar
69
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: di 10 nov 2009 17:54
Rijdt met: cube

Bericht door 69 »

ja da is spijtig dat da samen valt wij gaan wel over het parcour van den duatlon alle ik hoop dat ge amuseerd groetjes
Gebruikersavatar
hanske636
Mountainbiker
Berichten: 593
Lid geworden op: zo 21 jun 2009 15:50
Rijdt met: Moozes Chaser
Contacteer:

Bericht door hanske636 »

Ik kom af voor de 50km. 8)
Gebruikersavatar
69
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: di 10 nov 2009 17:54
Rijdt met: cube

Bericht door 69 »

voor de mensen die intresse hebben stel u vragen of kom maar af de kantien van de waterski is alle weekends open en voor iedereen dan kunt ge al u vragen stellen en die geen vragen hebben die komen ma bikken op 17-10 het parcour is echt tof groetjes en tot de volgende.
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

Moet daar regelmatig zijn voor het werk . Het geen wat me opviel was dat de pijlen voor naar de startlocatie te rijden er weken nadien nog hingen . Volgens mij hangen deze pijlen momentheel nog op verschillende verkeerslichten (gele geplakte pijlen van de Vlaamse wielrijdersbond ) . Stel u is voor dat iedereen die een toertocht organiseert dit doet ? Dan kan men op den duur nergens geen startplaats meer vinden omdat er overal pijlen hangen . Ik ga mij deze verplaatsing besparen en nee ,ik ben geen groene maar dit kan volgens mij toch niet . Kleef ze op houten bordjes en strip deze vast . Zo kan je ze achteraf gemakkelijk weg doen .
Gebruikersavatar
69
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: di 10 nov 2009 17:54
Rijdt met: cube

Bericht door 69 »

ge zij gene groene want strippen mag nie en in olen mag men geen paaltjes zetten ma ja zo vinden we allemaal wel iets he nog veel fiets plezier gewenst taz-bikers :lol:
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Bericht door Steven.sp »

Ik vraag me af of dat daar wel gaat goed komen op dat stukje parcours van de Duathlon.
Het enige voordeel is dat de duathlon pas vertrek om 13u en dan zijn jullie daar misschien al wel van het parcours.
Gebruikersavatar
Joe Katsjoe
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: vr 06 apr 2007 20:12
Rijdt met: Specialized EPIC 29er Marathon Carbon 2013

Bericht door Joe Katsjoe »

En wat zijn de grote lijnen (richting) dat jullie aandoen?
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

69 schreef:ge zij gene groene want strippen mag nie en in olen mag men geen paaltjes zetten ma ja zo vinden we allemaal wel iets he nog veel fiets plezier gewenst taz-bikers :lol:
Ben er gisteren nog geweest en de bordjes van de open bedrijvendag die aan de verkeerslichten hingen waar jullie gele (nu zelfs al wit geworden pijlen ) hingen waren toch maar mooi gestript !
Doe maar verder zou ik zeggen ,goed bezig !
Plaats reactie