Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Zo 26/09/2010 Waarloos / Kontich

Zo 26/09/2010 Waarloos / Kontich

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 21 sep 2010 21:46
marchermans Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale

De Schorre en de kleiputten zitten nog steeds in de technische lus van ons parcours.
We hebben verschillende mogelijkheden. De basis is een lus van ongeveer 35 km. Verder hebben we nog een technische lus van ongeveer 22 km en een minder technische maar zeer mooie lus van 15 km.
Je kan dus kiezen uit een tocht van 35 km, 50 km, 55 km of 70 km. En alsof dat nog niet voldoende is kan je al deze afstanden nog inkorten met 8 km als je in Walem de verkorting naar Waarloos neemt.
Meer info op onze website. http://www.wtwaarloos.be/MTBparcours.html
Tot zondag zou ik zeggen.
Laatst bijgewerkt door marchermans op wo 22 sep 2010 20:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht wo 22 sep 2010 20:24
Vintage Biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Van Nicholas Tuareg
Ja, Ja, het is al goed de mannen van Ranst zullen er zijn! :lol: :lol:

Bericht do 23 sep 2010 09:02
K-9 Mountainbiker

Mijn bike: Trek 8500 '09

vraagje aan iemand van de organisatie:

wij wonen op 100m van de passage van het parcours in Blaasveld. Is het een probleem dat wij daar aanpikken en dan pas betalen bij passage van start/finish in Waarloos?

Bericht do 23 sep 2010 14:00
DirkB Mountainbiker

Mijn bike: S-Works M5 HT

K-9 uit Blaasveld, we kunnen niks verbieden en je kan natuurlijk in Blaasveld op het parcours starten zonder eerst in te schrijven, maar de kans bestaat dat je bij de bevoorrading in Heindonk een kritische vraag krijgt waarom je geen polsbandje om hebt.
En natuurlijk rekenen we op een correcte inschrijving als je door Waarloos komt. In ruil krijg je dan nog altijd twee grote bevoorradingen voor je weer richting Blaasveld moet.

Veel plezier en tot zondag!

Bericht do 23 sep 2010 16:46
marchermans Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale

Zoals Dirk opmerkt, kunnen we dit inderdaad niet verbieden. Dat zijn we ook niet van plan. Hou er wel rekening mee dat de verzekering slechts geldt voor ingeschreven deelnemers. Op het stuk van Blaasveld naar Waarloos dus dubbel voorzichtig zijn, want dan ben je bij ons (en de VWB) niet verzekerd.
Misschien kan je bij de passage in Waarloos ook ineens den aprés houden? Een paar Grimbergen en je kan er weer tegenaan.
Tot zondag!

Bericht vr 24 sep 2010 11:40
maltje Mountainbiker

Count me in(als niet echt giet)
Hopelijk gaat het beter dan vorige week in Mol.

Bericht za 25 sep 2010 09:24
Reaper Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Ltd Race 2009
Wij zullen ook van de partij zijn. Het is de eerste keer dat we in deze regio komen rijden.

Bericht za 25 sep 2010 15:27
Domme Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida tfs Gustav

Yep, wij ook!

Ik kom al zeker af, samen met Gé Claxon :roll:

Hopelijk blijft de voorspelde regen ergens anders hangen tot wanneer wij onze rit beëindigd hebben!

Wij komen ook wat reklame maken voor onze tocht op 14 nov. a.s. :wink:

Tot morgen :bounce:

Bericht za 25 sep 2010 17:44
Pirgy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Flash 29

Awel, ik kom ook ne keer naar Kontich.
Heb daar nog wa familie wonen.

@Domme, en ja ik kom oek reklam maken voor de 14e november.

Tot morgen

Bericht za 25 sep 2010 19:18
DirkB Mountainbiker

Mijn bike: S-Works M5 HT

Vandaag alles afgepijld. Parcours ligt er hier en daar vettig bij, maar de modder is beperkt tot een paar kortere passages. Voor het overige is het hopelijk morgen even hard genieten als vandaag waarbij vooral de opklaringen de bovenhand houden. Kortom, Waarloos is er klaar voor.
Tot morgen!

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten