Zo 26/09/2010 Waarloos / Kontich

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Bericht door marchermans »

Alhoewel het zeker niet de bedoeling is van dit forum, maak ik er toch graag even gebruik van.
Op 24 oktober wordt er in Duffel een MTB-tocht georganiseerd ten voordele van Jasper Bergmans. Deze 21-jarige uit Duffel kwam tijdens een basketbalwedstrijd op 20 mrt van dit jaar ongelukkig ten val. Hij brak enkele ruggenwervels en is sindsdien 100% rolstoelgebonden.
http://www.duffel4jasper.be organiseert verschillende activiteiten om Jasper en zijn familie te steunen. Wij hopen dat hun MTB-tocht ook op uw steun mag rekenen.
Gebruikersavatar
King Margi
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 22 mei 2008 21:59
Rijdt met: trek fuel ex 5

Bericht door King Margi »

Als dorpsgenoot zal ik zeker hier proberen te starten.
alvast veel sucses
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Bericht door sparkx »

@ xtraco ik denk verleden jaar 754 deelnemers, was ver boven onze verwachtingen, dus proberen we dit jaar zeker even goed te doen.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Bericht door spaghetti_2 »

Deze ga ik ook zeker doen, ben wel eens benieuwd. Ik woon in Ranst en heb al heel de kempen gedaan met de fiets, maar aan de kanten van Kontich/Rumst/Boom kom ik zo goed als nooit, zeker niet met de MTB.
Yalta-cruiser
Mountainbiker
Berichten: 645
Lid geworden op: wo 18 mar 2009 16:09
Rijdt met: Isaac Impact

Bericht door Yalta-cruiser »

Was een goede georganiseerde, en gezien de streek een supertocht.
Ik ga proberen daar te zijn.
Indien belet.. niet twijfelen.
Doen.
Kennyboy
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 16 sep 2010 18:59
Rijdt met: Merida TFS XC 100 V

Bericht door Kennyboy »

spaghetti_2 schreef:Deze ga ik ook zeker doen, ben wel eens benieuwd. Ik woon in Ranst en heb al heel de kempen gedaan met de fiets, maar aan de kanten van Kontich/Rumst/Boom kom ik zo goed als nooit, zeker niet met de MTB.
Beste de moeite, vooral de uitloper van de Schorre in Boom. Voor mij het beste in de streek als je off road wil rijden/trainen, alle moeilijkheden komen aan bod!
Kennyboy
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 16 sep 2010 18:59
Rijdt met: Merida TFS XC 100 V

Bericht door Kennyboy »

!Heeft er iemand een idee hoeveel het percentage aan off road parcours ongeveer bedraagt in deze toertocht?

Ik ben een startende MTB'er en ben gisteren gaan trainen in de Schorre uitloper maar heb daar gevoeld dat 40km op de weg fietsen of 15 int bos een heel groot verschil maken :-D !!

Daarom dat ik het belangrijk vind om een beetje het aantal off road kilometers te weten zodat ik beter kan inschatten welke afstand ik neem.

Ik zie op hun poster vermeld staan afstanden van 25 en 75 kilometer maar in de omschrijving start men vanaf 33 km 8) !
Kennyboy
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 16 sep 2010 18:59
Rijdt met: Merida TFS XC 100 V

Bericht door Kennyboy »

Kennyboy schreef:!Heeft er iemand een idee hoeveel het percentage aan off road parcours ongeveer bedraagt in deze toertocht?

Ik ben een startende MTB'er en ben gisteren gaan trainen in de Schorre uitloper maar heb daar gevoeld dat 40km op de weg fietsen of 15 int bos een heel groot verschil maken :-D !!

Daarom dat ik het belangrijk vind om een beetje het aantal off road kilometers te weten zodat ik beter kan inschatten welke afstand ik neem.

Ik zie op hun poster vermeld staan afstanden van 25 en 75 kilometer maar in de omschrijving start men vanaf 33 km 8) !
Kheb al een plannetje gevonden met de route op de website dus mijn vraag is reeds beantwoord :-)!!!
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Achteraf hetzelfde reuzeterras als vorig jaar?
Dan kom ik zeker af!
:bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Winno
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 00:19
Rijdt met: Nicolai Saturn 11 / Geometron G13 /

Bericht door Winno »

Nog een vraagje aan de organisator : Zit dat mooie stuk van De Schorre er nu in of niet?
Thanks
Plaats reactie