Zo 19/09/2010 Wevelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Bericht door tloperke »

Gisteren kon ik onverwachts niet aanwezig zijn in Wevelgem (schoonpa wou nog eens beroep doen op mijn technisch vernuft :^o ...). Dan maar vandaag de 55 km gereden wegens een kort nachtje :oops: . Geen probleempjes gekend onderweg en bij aankomst aan de porseleinhallen had ik 54 km op de teller. Een mooi ritje, hopelijk volgend jaar toch de 75 km
mayohagar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: za 26 jun 2010 23:32
Rijdt met: cube

Bericht door mayohagar »

Deze morgen om 7h45 gestart voor de 75 km. Eerste stuk tot aan Kooigembos was leuk (Leie, Poverleute in Marke, Marionetten, Bellegembos, Tontekapel, Kooigembos). Stuk erna Spiere of ist Helkijn nogal wat asfalt. Daarna terug wat klimwerk rond Kortrijk met 2de maal Bellegembos. Stuk Rollegem terug nogal wat asfalt om dan via de single tracks aan de sjouwer terug te keren.
Er werd uit de streek gehaald wat erin zat.

Bepijling in tegenstelling tot gisteren blijkbaar, was in orde.
Goede bevoorradingen.

67 km , Avs 20km/uur, 460 Hm

Dan maar stuk tot de Poverleute 2de maal gedaan om aan de nodige km te komen.

Dank aan de organisatie
=D> =D> =D> =D> =D>

Enkel jammer dat de 75 km slechts 67 km was.
:oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Falco Peregrinus
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 16:20
Rijdt met: Ene met steunwieltjes achteraan

Bericht door Falco Peregrinus »

Deze morgen als allereerste ingeschreven omdat ik tijdig moest terug zijn. In de pikkedonker langs het water gereden en gelukkig er niet ingesukkeld. Schoon tochtje. Bepijling picobello!

Hier de 75km vanuit de lucht (enfin, de 66 km): http://www.sports-tracker.com/#/workout ... 3a68u6c8tl
Gebruikersavatar
TREK 8000
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 16:11
Rijdt met: trek 8000

Bericht door TREK 8000 »

Vandaag de 55km gereden :-D .
Een beetje misgereden wegens het missen van een bordje :roll:
resultaat : 55,75 Km
24 Km/uur gemiddeld
2u19min.

Veel asfalt [-X , de krierkes waren redelijk :wink: maar Bellegembos was gewoon het toppunt =D> =D> =D> .

Jammer het slotstuk kon ik niet doorgeven door de ietwat tragere Mtb'ers :cry: , was anders ook goed =D>

Volgend jaar miss terug :wink:
Gebruikersavatar
wesley snipes
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 11 mar 2009 10:06
Rijdt met: nen cube in carbon

Bericht door wesley snipes »

TREK 8000 schreef:Vandaag de 55km gereden :-D .
Een beetje misgereden wegens het missen van een bordje :roll:
resultaat : 55,75 Km
24 Km/uur gemiddeld
2u19min.

Veel asfalt [-X , de krierkes waren redelijk :wink: maar Bellegembos was gewoon het toppunt =D> =D> =D> .

Jammer het slotstuk kon ik niet doorgeven door de ietwat tragere Mtb'ers :cry: , was anders ook goed =D>

Volgend jaar miss terug :wink:

Parcours is voor iedereen é, dachten we :roll: :roll:
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Gisteren gestart met 10 vio-bikers om vandaag ook den 55 te doen met junior. Gisteren 49 km door wat anti-bikers [-X en vandaag 54 die nazicht kreeg van de organisatie =D>. Er was zoals vorig jaar een vlot en afwisselend parkoers met wat hoogtemeters . Gisteren met die afdaling (2de maal) in Bellegem bos voor 2de bevoorrading 4 boomkes geraakt waarvan de laatste [-o< me tot stilstand bracht. Zoals beloofd aan junior uit bed geraakt om vanmorgen mijn been over den veloo te krijgen. Maar afgezien heb ik zeker .Denk ribbekas gekneusd. Moe maar voldaan lekker stutje gekap blond kastelbierke naar huis ge.... ooo nee nog effekes in Middenstandcafe gestrand. Tot volgend jaar aan die 2 Wevelgemse teams met ervaring. thx
ps Jammer van de niet foto s.
Gebruikersavatar
Fuerzabert
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 20:47
Rijdt met: Orbea Official
Contacteer:

Bericht door Fuerzabert »

Dank aan alle deelnemers (zo'n 960 bikers) voor jullie komst naar Wevelgem. Op de website www.wkw.be vind je de chronotijden terug van zaterdag en zondag. Er staan ook al enkele foto's online.
Gebruikersavatar
TREK 8000
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 16:11
Rijdt met: trek 8000

Bericht door TREK 8000 »

wesley snipes schreef:
TREK 8000 schreef:Vandaag de 55km gereden :-D .
Een beetje misgereden wegens het missen van een bordje :roll:
resultaat : 55,75 Km
24 Km/uur gemiddeld
2u19min.

Veel asfalt [-X , de krierkes waren redelijk :wink: maar Bellegembos was gewoon het toppunt =D> =D> =D> .

Jammer het slotstuk kon ik niet doorgeven door de ietwat tragere Mtb'ers :cry: , was anders ook goed =D>

Volgend jaar miss terug :wink:

Parcours is voor iedereen é, dachten we :roll: :roll:
Weet ik , is zo ook niet bedoeld #-o . Was gewoon een stuk waar je nog eens kon doorgeven :bounce: .
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Zaterdag voor de eerste keer gestart in Wevelgem maar het zal niet mijn laatste keer zijn.
Enkel in het begin misreden (berm langs autostrade) maar voor de rest geen problemen gekend.
Mooie rit in voor mij onbekende streek.
Ik heb mij aan de chrono gewaagd, in tegenstelling tot mijn bikepartner, en met een tijd van 9m36 ben ik redelijk tevreden.
Tot volgende jaar !!
kok
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 23 jan 2010 13:42
Rijdt met: harly trapson

Bericht door kok »

Heb zondag de 75 km gereden zonder èèn keer te misrijden,het hoogtepunt vond ik dat bos ,spijtig dat ik even uit de bocht ging ,en mijn tijd verknalde na het bos kregen we mooie verzichten , (wie heeft er bij stilgestaan,dat dit ook prachtig is ?) terwijl we plat en valsplat tot nijdige neepjes aan het trappen waren.Voor Twee Eurotjes kregen we drie overvolle bufetten Ik vond het een zeeeer gevarieerde tocht ,waar je al uw pijlen kon verschieten. Volgens mij verdiende Wevelgem meer volk,het was gewoon AF .Voor de organisatie hip -hip-hip =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie