Zo 29/08/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Bericht door jupke »

JuMa schreef:Ik heb de 45 gedaan, schoon parkoerke, een pluim voor de organisatie. =D>
Nu nog wachten op de link naar de foto's van die fotograaf onderweg!
Iemand een idee?
http://fotoalbum.seniorennet.be/GOSWA

Dat lag alleszins aan de inschrijving.

Vorig jaar stonden er ook wat foto's op de (brakke) site van de organisatie: http://www.mtbkasterlee.be/
Laatst gewijzigd door jupke op zo 29 aug 2010 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Bericht door jupke »

Ik heb vorig jaar de 45 gedaan en dit jaar de 100.

Zeker het eerste stuk is echt mooi en geen platgereden paden.

Dat stuk op het militair domein en op het laatst nog een stuk van de bloso is natuurlijk al meer bekend maar daarom niet minder de moeite.


Alles mooi uitgepijld en de bevoorradingen waren ook in orde.

Volgend jaar sta ik er terug. :P
aanklamper
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 21:26
Rijdt met: cube

Bericht door aanklamper »

de 70 km komen rijden, en was erg tevreden met de tour(0%bloso en toegang tot militair domein =D> ) , met de bevoorrading, de bepijling en de organisatie in het algemeen. =D> een tourtocht zoals een tourtocht moet zijn .Met de conditie was ik iets minder tevreden. vooral in de zwaardere stukken moest ik mijn 2 makkers laten rijden , maar al bij al mij toch goed geammuseerd en de tour nog redelijk vlot uitgereden, dus een geslaagde voormiddag mede dank zij mijn 2 koptrekkers =D> =D>
Gebruikersavatar
drikkie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: zo 25 okt 2009 14:41
Rijdt met: Cube Reaction 2016 + Cube LTD Race 2012

Bericht door drikkie »

Vorig jaar begonnen in november met MTB op late leeftijd (46 jaar) en nu men eerste 100 Km gereden.

Ik vond het super (zwaar en leuk). Fantastische toer: verbazend dat je hier in de streek nog 100 Km door velden en bossen kan rijden. =D> =D> =D>

Bevoorrading prima in orde, pijlen idem dito, douchen, trappist ...... alles erop en eraan!!

Het stukje Bloso was me bekend (geen probleem ... het is een mooi stuk!!) maar voor de rest ... echt verrassend parcours. Het weer zat ook nog eens mee. Geslaagde voormiddag !!
Gebruikersavatar
kwibus
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 01 mei 2010 17:34
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M4

mooie tocht

Bericht door kwibus »

ik heb de 70 km gedaan + het luske van de 100 doorheen het militair domein in Tielen: een prachtige tocht door onze eigen Kempen.
Bevoorrading en uitpijling waren perfect. Een pluim voor de organisatie. =D>
Michaël
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: di 30 dec 2008 22:56
Rijdt met: Canyon

Bericht door Michaël »

Vandaag ook voor de 100 gestart. De combinatie van een wat mindere conditie en modder speelden al op bij 47 km. Toch doorgezet en op de tanden gebeten. En geen spijt gehad. Ik was blij om na 50 km uit de massa te zijn, ik weet wel de weg is van iedereen enzo, maar dat gejaag is niet meer aan mij besteed. (ze mogen het van mij natuurlijk wel, je bent jong en je wil wat :wink: ) Soms wat veel tussen dezelfde bomen gedraaid. Maar mooi stuk op de basis van Tielen. Goede organistatie. Volgend jaar weer! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

Ter info, de foto's zijn online aant komen op seniorennet.be/goswa
Gebruikersavatar
OG_Mike
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 17:22
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 2010

Bericht door OG_Mike »

Had vandaag de 70 km gedaan. Alles was in orde, buiten de parkeermogelijkheid met de auto misschien, wel jammer van mijn pijnlijke val, bedankt aan de mensen achter mij om tijdig te remmen :D
Calleke
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:22
Rijdt met: Niner Eat My Dust & Colnago Arte 2.0

Bericht door Calleke »

Ook ik vond het een mooie tocht, goede bepijling en goede bevoorrading. De eerste 10 km zoog de ondergrond wel de snelheid uit mijn benen, maar voor de rest prima met hier en daar ware speeltuinen!
Pietwise
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 26 aug 2010 12:07
Rijdt met: Cube

29/08 Kasterlee

Bericht door Pietwise »

Gisteren de 45km gereden in Kasterlee. Een beetje op mijn honger blijven zitten. De bloso route is net een iets grotere speeltuin.
Het begin was fysiek een uitdaging en de laatste 27 km bevatte enkele toffe single tracks en klimmetjes.
Spijtig van de tragere rijders die toch massaal aanwezig waren.

Maar al bij al weer een toffe voormiddag op de mtb beleefd.
Plaats reactie