Za 14/08/2010 Varsenare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TAF RAPIDO
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: di 30 dec 2008 16:28
Rijdt met: Sportivo,cannondale 29

Bericht door TAF RAPIDO »

Proficiat aan de mensen van Varsenare ondanks de negatieve commentaren op voorhand. #-o Tot volgend jaar.
CIAO TAF
mtbiker.
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 16:16
Rijdt met: bulls

Bericht door mtbiker. »

=D> Tocht is veel verbeterd tov vorig jaar. Vorig jaar zeer weinig privé-stukjes genoteerd. Dit jaar 4 privéstukjes na elkaar kort na de start in Varsenare. En dan nog het technisch bosje in Snellegem + in Zedelgem ook nog een kort stukske gekronkeld tussen de bomen.

't was dus dik in orde en we hebben ons ferm geamuseerd !!
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

Hierbij toch een reactie van de kant van de organiserende club!!
Eerst en vooral zijn we heel blij te horen dat de tocht ten zeerste gesmaakt werd!!! Dat jullie alsnog afgezakt kwamen naar Varsenare ondanks de negatieve kritiek appreciëren wij ten zeerste!! :-)
Met de punten van opbouwende kritiek zullen we bij onze volgende ritten rekening houden.

Langs de andere kant verdient het één en ander toch een woordje uitleg:
Eerst en vooral aan de criticasters op voorhand: Bedankt voor de negatieve reclame... [-X :lol:

Feit is wel dat dit fietsweekend ge-evolueerd is van het aanbieden van uitsluitend baanritten over het bij-aanbieden van zomer-mtb-mogelijkheid tot een evenement met én een volwaardig baanrittenaanbod (4 afstanden) én een volwaardige MTB-rit (2 afstanden) waar dit jaar niet minder dan 1600 actievelingen (weg en mtb) op afgekomen zijn!!
Sedert de uitbreiding van het aantal MTB-ers bij de club kan ik gerust zeggen dat de lat op parcours-vlak een stuk hoger gelegd wordt (dit is niet evident in een streek waar heel wat tochten worden georganiseerd, waar heel wat grondgebied in privé-handen is en waar sommige organisaties het niet zo nauw nemen met het respecteren van de privé-eigendommen en opruimwerkzaamheden achteraf...).

In elk geval willen we jullie wel al uitnodigen op de winterrit op 15/1/11. Hiervoor wordt al volop "gewerkt" aan het verkrijgen van extra toegang tot privé-stukken...
We zullen dit keer ook wél reclame maken op voorhand 8) .
Dat deze tocht de moeite loont bewijst toch het deelnemers-aantal van de voorbije edities waarbij er telkens vlot over de 1000 werd gegaan, met uitschieters tot 1200...
Gebruikersavatar
bouten
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 05 sep 2007 19:06
Rijdt met: ne zwarten

Bericht door bouten »

Chiemel schreef:Hierbij toch een reactie van de kant van de organiserende club!!
Eerst en vooral zijn we heel blij te horen dat de tocht ten zeerste gesmaakt werd!!! Dat jullie alsnog afgezakt kwamen naar Varsenare ondanks de negatieve kritiek appreciëren wij ten zeerste!! :-)
Met de punten van opbouwende kritiek zullen we bij onze volgende ritten rekening houden.

Langs de andere kant verdient het één en ander toch een woordje uitleg:
Eerst en vooral aan de criticasters op voorhand: Bedankt voor de negatieve reclame... [-X :lol:

Feit is wel dat dit fietsweekend ge-evolueerd is van het aanbieden van uitsluitend baanritten over het bij-aanbieden van zomer-mtb-mogelijkheid tot een evenement met én een volwaardig baanrittenaanbod (4 afstanden) én een volwaardige MTB-rit (2 afstanden) waar dit jaar niet minder dan 1600 actievelingen (weg en mtb) op afgekomen zijn!!
Sedert de uitbreiding van het aantal MTB-ers bij de club kan ik gerust zeggen dat de lat op parcours-vlak een stuk hoger gelegd wordt (dit is niet evident in een streek waar heel wat tochten worden georganiseerd, waar heel wat grondgebied in privé-handen is en waar sommige organisaties het niet zo nauw nemen met het respecteren van de privé-eigendommen en opruimwerkzaamheden achteraf...).

In elk geval willen we jullie wel al uitnodigen op de winterrit op 15/1/11. Hiervoor wordt al volop "gewerkt" aan het verkrijgen van extra toegang tot privé-stukken...
We zullen dit keer ook wél reclame maken op voorhand 8) .
Dat deze tocht de moeite loont bewijst toch het deelnemers-aantal van de voorbije edities waarbij er telkens vlot over de 1000 werd gegaan, met uitschieters tot 1200...
Het gaat hem niet over een slechte reklame te geven over jullie vtt.Als je eerlijk bent dan moet je toegeven dat het parcours de laatste 2 jaar niet veel soeps was.Na de lovende commentaren ben ik gisteren ook afgekomen en vastgesteld dat deze rit nu zeker de moeite waard was. =D> Begrijp daarom niet waarom jullie niet gereageerd hebben voor zaterdag op de negatieve commentaren.
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

bouten schreef: Het gaat hem niet over een slechte reklame te geven over jullie vtt.Als je eerlijk bent dan moet je toegeven dat het parcours de laatste 2 jaar niet veel soeps was.Na de lovende commentaren ben ik gisteren ook afgekomen en vastgesteld dat deze rit nu zeker de moeite waard was. =D> Begrijp daarom niet waarom jullie niet gereageerd hebben voor zaterdag op de negatieve commentaren.
Begrijp me hier niet verkeerd, maar dat van die slechte reclame was eerder ironisch bedoelt omdat de meesten zich daar uiteindelijk niet door hebben laten afschrikken.
Ivm 't niet eerder reageren: ik was bij deze TT niet zo dicht betrokken bij de voorbereidingen en blijkbaar had niemand van de club een topic gestart... :-?
Volgende keer beter!!! :-D
Gebruikersavatar
Rudy F
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 12 feb 2010 12:59
Rijdt met: thomson

Bericht door Rudy F »

Zeer mooje tocht alles we in orde.

Een was jammer dat dingetje er niet bij was.

Doe zo voort tot op 15/01/2011
Gebruikersavatar
MTBley
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 18 nov 2008 22:43
Rijdt met: Ne zwarten

Bericht door MTBley »

Zaterdagmorgen aangezet vanuit Zedelgem naar Varsenare om deze TT te rijden, na een inactiviteit van ruim 7 maanden :oops: . Vooraf weinig verwachtingen maar ik moet zeggen, ik was zeer aangenaam verrast over hetgeen we voor de wielen geschoven kregen! Moe maar voldaan na ruim 81 km terug thuisgekomen. Misschien één klein minpuntje, één bevoorrading op 60 km vind ik net iets te weinig. Ik had gelukkig twee bidons sportdrank bij me, dus heb ik die ook maar geledigd. Tot de volgende! :bounce:
Gebruikersavatar
Ralphke
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: do 01 apr 2010 13:56
Rijdt met: Bulls Bushmaster 2

Bericht door Ralphke »

MTBley schreef:Misschien één klein minpuntje, één bevoorrading op 60 km vind ik net iets te weinig. Ik had gelukkig twee bidons sportdrank bij me, dus heb ik die ook maar geledigd. Tot de volgende! :bounce:
was ook onze enigste opmerking.
voor de rest goed geamuseerd!
Plaats reactie