Zo 01/08/2010 Sinaai

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Zo 01/08/2010 Sinaai

Bericht door Cokeman »

Blijkbaar weinig Forum-bikers in Sinaai, nochtans was ik er niet alleen.
Leuke tocht met de nodige variaties. Regelmatig stukken waar doorgereden kon worden. Bevoorrading kwam wel nogal vrij vroeg. Reeds op 17 km voor de langste afstand van +/- 53 km.
Na de tocht nog kunnen genieten van de ontvangen drankbonnetjes =D>
Jokke84
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: do 08 jan 2009 23:27
Rijdt met: KTM Myroon Prestige

Bericht door Jokke84 »

Ben ook naar Sinaai geweest vandaag. :-)
Mooi georganiseerd en een snelle tocht.
Inderdaad de bevoorrading beetje vroeg maar niets aan te doen.
Achteraf rijstpapje gegeten en naar huis :-D
Gebruikersavatar
€NIGM@
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: vr 17 feb 2006 22:53
Rijdt met: Canyon Cf Slx /Stevens Haze Es/Willier GT

Bericht door €NIGM@ »

Het lag er zeer goed bij in Sinaai.
En de bevoorrading was in orde genoeg keuze.
Een tweede of latere bevoorrading was niet noodzakelijk.
Het was een zeer snel parcour en 2 uurtjes later was het al genieten van de 2 consumpties van de verkregen drankbonnen.
Er liggen hier geen bergen en singletracks a volente ook niet maar eens goed doorvlammen kan ook eens plezant zijn. :lol:
Gebruikersavatar
duc'y
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 18 aug 2007 22:01
Rijdt met: GT Zaskar carbon 9r PRO / CANNONDALE Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door duc'y »

manmanman... ben er ook gaan rijden (ben van in de buurt) en is me da tegengevallen :( had beter ne koersfiets gepakt! 20% (ast zoveel is) off-road en dan waren het nog bloso tracks #-o

gemiddelde snelheid lag bij mij ook hoog,nie moeilijk :-?

bevoorrading 10/10 , pijltjes 10/10 , parcour .../10

dit was één van de slechtste TT van 'de ronde van het waasland' ... hopelijk is deze rit volgend jaar beter,er is vééééél meer uit deze streek te halen!
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

duc'y schreef:manmanman... ben er ook gaan rijden (ben van in de buurt) en is me da tegengevallen :( had beter ne koersfiets gepakt! 20% (ast zoveel is) off-road en dan waren het nog bloso tracks #-o

gemiddelde snelheid lag bij mij ook hoog,nie moeilijk :-?

bevoorrading 10/10 , pijltjes 10/10 , parcour .../10

dit was één van de slechtste TT van 'de ronde van het waasland' ... hopelijk is deze rit volgend jaar beter,er is vééééél meer uit deze streek te halen!
Er zijn meerdere tt's in de zomer editie in Sinaai en als ze allemaal de zelfde tracks volgen is het ook een saaie bedoening, wat niet weg neemt dat er op bepaalde stukken meer uit te halen is. Maar sinds de komst van het MTB- netwerk van het Waasland denk ik dat er niet voor veel anders nog toelating verkregen zal worden. Persoonlijk vond ik deze tt in Sinaai de beste uit de zomer editie, maar ik had ook de indrukt dat er nu meer beton inzat dan in vorige edities.
Na 2 uur stond ik ook terug aan de tent.
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Bericht door Giobiker »

We zijn hier vanmorgen ook gaan rijden en waren waarschijnlijk de laatste starters, de bevoorrading waren ze wel al stilaan aan het opruimen maar toch was alles nog beschikbaar en ze waren ook niet te lui om nog iets aan te bieden wat al ingepakt was =D> , kan niet overal gezegd worden :roll:
De bepijling was dik in orde behalve net aan de splitsing waar meneer de boswachter het nodig had gevonden om pijltjes te verwijderen #-o
Daardoor hadden we spijtig genoeg de korte afstand gedaan ipv de middelafstand maar hier kan de organisatie niet veel aan doen he.
De tocht zelf vond ik anders ook wel eens leuk om te rijden met enkele leuke stukjes, misschien was er wel meer uit de streek te halen maar moest men een bepaalde richting uit zoals meestal met de ronde vh waasland?
Wij hebben ons toch geamuseerd =D>

Greetz.
Huffy
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 26 jan 2006 15:19
Rijdt met: SCOTT bikes
Contacteer:

Bericht door Huffy »

ook gereden deze morgend , rond iets na 9 uur vertrokken aan de tent

de bevoorrading idd wa vroeg , ik d8 toen dat er 2 gingen zijn, maarja da is nie zo erg

bepijling was goed , heb maar 1 keer getwijfeld en da was net na de splitsing van de 50 km , of ik wel degelijk op de 50 zat

Verder vond ik het nog redelijk goed , ik had in die streek nog nie zo veel gereden en heb wat nieuwe stukken ontdekt , dus dan is het altijd leuker fietsen
er lag idd wa veel verharde weg bij , kiezels , maar 100% off-road gaat hier nu eenmaal niet...
Gebruikersavatar
duc'y
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 18 aug 2007 22:01
Rijdt met: GT Zaskar carbon 9r PRO / CANNONDALE Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door duc'y »

Bulls-Eye schreef:Er zijn meerdere tt's in de zomer editie in Sinaai en als ze allemaal de zelfde tracks volgen is het ook een saaie bedoening, wat niet weg neemt dat er op bepaalde stukken meer uit te halen is. Maar sinds de komst van het MTB- netwerk van het Waasland denk ik dat er niet voor veel anders nog toelating verkregen zal worden. Persoonlijk vond ik deze tt in Sinaai de beste uit de zomer editie, maar ik had ook de indrukt dat er nu meer beton inzat dan in vorige edities.
Na 2 uur stond ik ook terug aan de tent.
Puivelde ligt vlak naast sinaai en die TT is pakken beter!
ik heb genoeg zijwegjes gezien waarvoor mijn geen toelating heeft om er te rijden,maja ik zal er maar niet over zeuren en deze week mijn eigen versie gaan rijden rond sinaai (met slechts 20% asfalt) :wink:
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Bericht door Cokeman »

duc'y schreef:
Bulls-Eye schreef:Er zijn meerdere tt's in de zomer editie in Sinaai en als ze allemaal de zelfde tracks volgen is het ook een saaie bedoening, wat niet weg neemt dat er op bepaalde stukken meer uit te halen is. Maar sinds de komst van het MTB- netwerk van het Waasland denk ik dat er niet voor veel anders nog toelating verkregen zal worden. Persoonlijk vond ik deze tt in Sinaai de beste uit de zomer editie, maar ik had ook de indrukt dat er nu meer beton inzat dan in vorige edities.
Na 2 uur stond ik ook terug aan de tent.
Puivelde ligt vlak naast sinaai en die TT is pakken beter!
ik heb genoeg zijwegjes gezien waarvoor mijn geen toelating heeft om er te rijden,maja ik zal er maar niet over zeuren en deze week mijn eigen versie gaan rijden rond sinaai (met slechts 20% asfalt) :wink:
Na volgend weekend zullen we kunnen vergelijken :P
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

duc'y schreef: Puivelde ligt vlak naast sinaai en die TT is pakken beter!
ik heb genoeg zijwegjes gezien waarvoor mijn geen toelating heeft om er te rijden,maja ik zal er maar niet over zeuren en deze week mijn eigen versie gaan rijden rond sinaai (met slechts 20% asfalt) :wink:
Daar heb je een punt, vind dit ook de beste daar in de buurt.
Plaats reactie