Zo 18/07/2010 Sinaai

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
goldfinger
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: di 02 dec 2003 21:00
Rijdt met: Specialized M5

zo 18/07/2010 Sinaai

Bericht door goldfinger »

Ik klaag ni vlug, maar vandaag waarschijnlijk de slechtste rit van mijn toch al een 10-tal jaren biken. :( #-o
Duvel, Flip, Cubebiker en ik waren al redelijk vroeg aan de start.
Vriendelijke mensen aan de inschrijving en vlot geholpen =D> , dus wijle weg.
Waaslandtochten staan bij mij gekend als bospassages, dijken singletracks...spielerei...! Van bij de start slingerden we via de weg tussen de bossen, sporadisch kwam er een brede veldweg aan te pas, maar tot de RV... niets wat wat ik verwachtte [-X ! Vriendelijke dames aan de RV, en attent =D> ! Een vermoedelijke zwartrijder werd te k :oops: kken gezet, zéér tegen zijn goesting, maar de zwartharige freule met de grote ogen :drunk: had overschot van gelijk! Na de RV terug verhard, om uiteindelijk op een lange onverharde dijk aan te komen en nadien toch nog een kleine verbetering te kunnen zien. Enkele boswegeltjes, en gekende doorgangen via Waasmunster, om terug aan de inschrijving aan te komen. Flip reed super en de laatste 10 km kon ik alleen maar zijn wiel vasthouden, Duvel en Cubebiker moeten ook heel sterk gereden hebben want ze kwamen kort na ons de weide opgedraaid.
Wasgelegenheid...hadden ze ook nog niet van gehoord...zelfs geen emmer koud water [-X ! Toch nog genoten van een gratis drankje in een zalig zonnetje. Dan redelijk zwaar ontgoocheld over de track huiswaarts!
Maanen bedankt voor de compagnie!
Tot de volgende!
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

Kan er een beetje inkomen met wat goldfinger zegt.

Zelf was ik vanuit Stekene vertrokken, had daar daags voordien de pijltjes zien hangen en ben daar dan maar ingepikt op het parcours (slechts 1 km van mijn huis). De eerste kms langs de vaart zijn niet mijn ding, maar dan
was het echt wel leuk. Die kleine wegeltjes van Puivelde naar Belsele hadden ze echt wel goed aan elkaar weten te breien.
Op precies 20 km kwam ik aan de inschrijving, mijn bijdrage betaald, nog even een opmerking gegeven over een bepaald punt waar de meeste wellicht rechtdoor zouden rijden ipv afslaan. De organisatie ook nog een pluim gegeven met het parcours, maar dat had ik beter niet gedaan, want zoals hier boven gemeld was het daarna echt niet veel soeps meer, jammer...
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Omwille van fam. omstandigheden niet kunnen rijden maar heb dus blijkbaar niets gemist al had ik wel een voor gevoel dat het niet veel soeps ging worden.
Persoonlijk vind ik de " memorial Eddy Moens" op 1augustus a.s. de beste deze gaat de andere richting uit met redelijk meer off-road, toch de vorige edities dus laat ons hopen.
We hebben dan wel een mtb-netwerk van het Waasland maar denk dat er voor de rest niet veel meer anders zal mogen gebruikt worden.(hoop dat ik er knal naast zit)
Slachtoffer van zijn eigen succes zeker.
Gebruikersavatar
goldfinger
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: di 02 dec 2003 21:00
Rijdt met: Specialized M5

Bericht door goldfinger »

Heb al prachtige edities gereden van de Rvh Waasland en kom graag terug, maar dit was slecht :( !!! Een pak veldwegen, singletracks en bosjes werden genegeerd! (ondanks ik niet van de streek ben, ken ik daar wel een en ander!) Bepijling was ook ni veel soeps, kon stukken beter! Hier zat geen MTB-club in de organisatie.
Hopelijk was de boogschutterswedstrijd beter!
Gebruikersavatar
MTBert
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: za 30 sep 2006 00:41
Rijdt met: Univega HT UPCT 2011

Bericht door MTBert »

Idem, als je vanuit Sinaai kan vertrekken liggen er meer mogelijkheden om een boeiend parcours te maken. Sommige stukken waren niet slecht maar al bij al was het toch een beetje teleurstellend.

Maar ja, 't kan niet elke keer fantastisch en wauw zijn, en het gratis drankje na de rit was een beetje een pleister op de wonde.
Wowen
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 28 sep 2009 15:54
Rijdt met: Scott Scale 60

Bericht door Wowen »

Eerste keer dat ik het meemaak dat mtbers die elkaar niet kennen een gemeenschappelijk punt hadden om over te praten...beetje klagen over het parcours.

Ook vrij ongelukkig dat in de laatste kilometers een moto-rally de omgekeerde richting uitging... met mtbers die niet altijd opletten en ducatti's die wel eens heel hard durven doortrekken...
Salsero
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 mei 2009 23:34
Rijdt met: TREK 8000

Bericht door Salsero »

waar zijn de foto's te vinden???
demich
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 09 mei 2010 11:43
Rijdt met: Cube LTD

Bericht door demich »

Je kan de foto's bekijken op de website mtb you bij Foto/video
Plaats reactie